Stel je persoonlijke vraag #31

Ik denk dat Daniëlle en Alex dat zo zeggen :cry:

image

5 likes

Hahaha, mijn moeder noemde me ook altijd de dictator in de dop. :sweat_smile:

3 likes

ik weet niet wat ik erger vind, ‘de eerste paal’ of ‘bouwplaats: alle hoeken van de kamer’ :face_vomiting:

10 likes

Hoogste punt bereikt op standje 1 t/m 69 is ook een contender

8 likes

Als je op zo’n bord moet pochen dat je je partner alle hoeken van de kamer hebt laten zien denk ik juist dat het kind is verwekt terwijl moeder in haar hoofd het boodschappenlijstje alvast aan het maken was :no_good_woman:

22 likes

Drink jij wel eens gembershotjes of andere soortgelijke shotjes?

• Ja, dagelijks of wekelijks
  • Ja, soms
  • Nee, ik drink alleen shotjes met alcohol
  • Gewoon nee

0 stemmers

1 like

Ja dit was ook mijn favo!

1 like

Ja en daarmee raak je toch niet zwanger dus slaat ook nog eens nergens op :face_with_symbols_over_mouth:

Laatst een zelf gemaakte van de buren gekregen.
Gewoon nee. Krijg alweer spontaan maagzuur :rofl:

1 like

Toevallig vandaag voor het eerst!
Ik ben er zelf te gierig voor. Geen idee eigenlijk hoeveel ze kosten, maar denk 2 euro ofzo? Ik ga dat zelf niet kopen, bijt wel in een gember stronk (gisteren gedaan).
Vriend had ze gekocht.

2 likes

Bij de Lidl zijn ze 1 euro iig!

Ik heb dit laatst gekocht maar vond het heel heftig, brandde teveel
Ik doe nu een paar slokjes per dag en in mijn thee

1 like

een oud collega van me noemt haar man standaard De Baas
als in ‘even aan de baas vragen’

1 like

Oh bij ons zegt iemand “chef logistiek” (over zijn vrouw)

1 like

Ik drink regelmatig van die groenteshots van €1 van de Appie of Lidl. Beetje extra groentes en vezels zijn altijd welkom.

1 like

Het is dat mijn vader met pensioen is :joy:

1 like

Ok heb echt een hele zere keel al zo’n 5 dagen? Ik heb 3 testen gedaan elke dag en die waren allemaal gelukkig negatief. Nu is mn keel absoluut mijn zwakke plek lichamelijk. Ik heb nu geen testen meer liggen, zouden jullie in mijn geval nog nieuwe testen kopen en 's ochtends weer testen?

• Ja je kan niet vaak genoeg testen
  • Nee dit kan je nu wel even laten gaan
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Er heerst echt vanalles wat geen corona is, dus ik zou het testen voor nu even laten na 3x negatief (zeker als je afstand kan houden van mensen). Desnoods kun je je bij de GGD nog laten testen als het niet minder wordt, dan weet je het helemaal zeker

5 likes

Ik zou je bij de GGD laten testen, want zelftesten zijn toch niet bedoeld voor klachten?

43 likes

Met klachten mag je geen zelftest gebruiken, dus zou even langs de teststraat gaan als ik jou was. Ze zijn best snel nu ook met de uitslagen (binnen 24 uur vaak)

4 likes