Stel je persoonlijke vraag #31

Heb je op LinkedIn je profiel op “beschikbaar” staan?

• Ja, openbaar beschikbaar (dat open to work)
  • Ja, afgeschermd beschikbaar (dat recruiters het kunnen zien maar de rest niet)
  • Nee
  • Ik heb geen LinkedIn

0 stemmers

En zo ja, krijg je weleens reacties van recruiters?

• Ik krijg maandelijks reactie van recruiters
  • Ik krijg wekelijks reactie van recruiters
  • Ik krijg vrijwel dagelijks reactie van recruiters
  • Ik heb m’n profiel niet op “beschikbaar” staan maar krijg desalniettemin ook weleens reactie van recruiters
  • Meid ik heb geen LinkedIn

0 stemmers

Dit schijnt toch ubergezond te zijn maar ook heel vies? Ik kan me er niet eens wat bij voorstellen. Ik maak alleen wel eens zelf gemberthee, vind ik niet lekker maar een gembershotje schijnt heel sterk/scherp? Te zijn. Toevallig staan er een paar in de koelkast maar is niet voor mij.

1 like

Ik houd het op gember thee (ofwel een plakje gember en kokend water), wanneer ik verkouden ben

1 like

Ja ik vind het een hele heftige, scherpe smaak hebben inderdaad. Geen idee of het echt extreem gezond is of iets, maar het werkt bij mij altijd wel om ze te nemen als ik keelpijn heb. Heb het idee dat het daar wel echt een stuk minder van wordt.

Elke week een gembershotje en als die uitverkocht is dan de turmeric. Ik vind het lekker!

Ik heb ook een juice bar in mijn straat en die heeft een shotje die oprecht zo lekker is dat ik zou willen dat ze een fullsize versie maken :joy: maar dat is waarschijnlijk niet goed voor je maag.

1 like

Oh ik dacht ook dat dat voor fanatieke sporters was, ik heb zelf echt géén idee hoor. Ik denk altijd alleen maar, gatverdamme, want ik heb het uiteraard uit nieuwsgierigheid wel eens geroken. Maar als het tegen keelpijn helpt, wat ik nu echt heb dan kan ik dat wel eens proberen misschien. Alleen zit er volgens mij ook andere troep door.

1 like

Hahaha oh ja vreselijk. Ik ken iemand die z’n vrouw “MVO” noemt. Oftewel “ministerie van oorlog”. Uiteraard niet tegen haar zelf, maar tegen vrienden. :+1:

2 likes

Oh dat is zo kut, als ik daar achter zou komen zou ik het gewoon uitmaken denk ik :sob:

10 likes

Oh echt zon man die thuis niks durft te zeggen.

26 likes

Welke woorden gebruik je wel eens?

• Daadkrachtig
  • Krachtdadig
  • Reikhalzend
  • Halsreikend
  • Knarsetanden
  • Tandenknarsen
  • Geen van alle

0 stemmers

1 like

Hahaha jij hebt net ook die man op het journaal gezien die ‘krachtdadig’ zei.

8 likes

Omdat ik ‘Hole in the head’ in mijn hoofd heb, wie is jouw lievelings old school (denk eind jaren negentig, begin 2000) meidengroep?

• Sugababes
  • Atomic Kitten
  • Girls Aloud
  • Spice girls
  • Anders, namelijk

0 stemmers

2 likes

Haha klopt! Ik had er nog nooit van gehoord, dus ben nu weer eens bij Onze Taal verzeild geraakt.

1 like

Ik had er ook nog nooit van gehoord, ik vind het heel gek klinken. Maar het is dus wel een woord, weer wat geleerd. :relaxed:

Nu ik het toch over 2000’ nostalgie heb. Wat is het beste Ch!pz nummer?

• Cowboy
  • 1001 Arabian nights
  • Ch!pz in black
  • Anders, namelijk…
  • Watte?

0 stemmers

P o e p poep.

34 likes

Een bruine gelei lekker vloeibaaar
Echt iconic

9 likes

OF MET KLONTE

7 likes

Er staat sinds kort een docu over de spice girls op Videoland! ook over het feministische karakter, heel interessant.

8 likes

Wow wat een broekjes zijn het hier eigenlijk. In mijn hoofd zijn ze echt uber volwassen. Maar je hebt gelijk, dit is het beste nummer! Zo gezellig.

2 likes