“Achterin staat een roze poedel die het Wilhelmus kan blaffen, wil je het zien? Stap maar in, hij durft niet naar buiten”
Werken die beertjes niet?
Ik heb het niet maar twijfel soms of ik eraan moet beginnen….
Nou een vriend van me had laatst xtc in een oranje minion vorm en toen zei ik “Ahh neem je kinder vitamines die zijn lekkerder he”
Wist ik veel.
Ik ben vooral vrij verbaasd dat je als je gewoon buiten op straat loopt en opeens door vreemden “vitaminepillen” aangeboden krijgt, denkt “oja is goed” en dat zomaar zou aan- en innemen? Als iemand die ik niet ken op straat mij aansprak zou ik een dichte zak chips niet aannemen, laat staan pilletjes.
We leven niet allemaal in een Carry Slee boek 
Ik kwam op mijn veertiende echt nergens waar je xtc pillen kon zien hoor
edit: en ook op school werden daar geen foto’s van getoond
Ik ken een verhaal van iemand die dacht dat een neusspray een neusspray was op een festival. Hoe dan. Hoezo zou je mensen collectief dezelfde neusspray zien gebruiken en dan denken: oh chill, ik wil ook wel neusspray.
wat zou het dan moeten zijn vroeg oma?
ik kan me misschien best voorstellen dat ik een neusspray zou gebruiken van iemand (een vriendin?) als ik heel bezopen ben en mn neus zat een beetje verstopt haha
zou ook iemand zn lippenstift lenen, denk zelf principe
Pepspray (speed). Lippenstift vind ik zelf nog wel iets anders dan iets dat je in je neus stopt haha. Wij zijn nu allebei verkouden en hebben allebei een eigen neusspray met onze naam erop (zonder speed erin), vind dat zoo vies om te delen.
oh wat handig, toen ik dat soort dingen nog deed 10 jaar geleden was het gewoon nog kutten met een ranzige huissleutel en die kutenvelopjes die ik nooit goed in elkaar gevouwen kreeg waardoor de helft er dan uit viel in de toch al slechtverlichte wc waar je dan stond
wat een vooruitgang zeg
Goed dat je dit erbij zegt 
Heb jij wel eens harddrugs gebruikt? (Anoniem)
- Ja, een keertje vond het wel leuk
- Ja, doe het nog steeds af en toe
- Ja, een keertje vond er niks aan
- Nee, geen behoefte aan
- Nee, vind het een beetje eng
- Nee, weet geeneens waar je dat moet halen
- Ja, gebruik het regelmatig
0 stemmers
Kan ook ketamine zijn!
Hopelijk knippen ze de kotsseksscène er niet uit
Hahahha juist door carry slee moet je het herkennen!!
Oke oké ik ging er vanuit dat iedereen wel wist dat vitaminepillen niet in blauwe diamantvorm kwam, mn middelbare was progressiever dan ik dacht
Een hond meenemen de winkel in (geen supermarkt, maar kledingwinkel/speelgoedwinkel/etc). De hond kan niet worden opgetild of in een tas gedragen worden.
- Kan gewoon
- Kan niet
- Anders
0 stemmers
Hahaha ik weet welke je bedoeld 

“This dog, is tiny dog” 
en @monkeyslut
Ik werk nu tijdelijk in een winkel/museumpje en heb al twee mensen gevraagd of ze hun hond buiten kunnen laten, maar ze reageren best gepikeerd steeds. Ik heb hier nooit uitleg over gehad, maar het lijkt me niet de bedoeling. Was benieuwd wat jullie ervan vinden haha
Ik heb op moet kunnen gestemd omdat mensen met hulp honden wel eens gemeen benaderd worden door winkel personeel. Niet iedere hulp hond is een golden retriever met een baasje die overduidelijk blind is. Er zijn veel verschillende honden voor verschillende mensen. Je kunt niet altijd zien of het iemand is die gewoon schijt heeft of iemand die die hond nodig heeft.
Hierop aanvullend:
Als mensen bij je langskomen en ze hebben hun hond mee, vind je het dan normaal dat die hond binnenkomt bij jou?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Laatst hadden wij dat met iemand, die zou langskomen om iets op te halen. Vervolgens had ze haar teckel mee en kwam ze ongevraagd even binnen om het huis te bekijken. Ik vond dat niet echt normaal eigenlijk.