Stel je persoonlijke vraag #31

Lekker schijten!!

3 likes

Hij heet vast Jeroen

1 like

‘Broodje Ben’ ben ik (nog) niet bekend mee, maar nieuwsgierig.
Lekker?

• Blijf daar ver vandaan!
  • Ja, mwoah. Gaat er wel in
  • Jawel
  • Echt top!

0 stemmers

1 like

Ik luister nog steeds heel vaak naar het album Angels With Dirty Faces van de Sugababes. :smiling_face_with_three_hearts: Ik vind Stronger echt een fantastisch nummer. Alle Saints vind ik ook heel leuk, ook al is het voor mijn tijd en ontdekte ik ze pas een stuk later!

12 likes

Ik ken het niet maar kan dus ook niet weten wat mensen ervan vinden met deze opties :joy:

Je kan op resultaten tonen klikken zonder te stemmen toch? Of lukt dat niet bij jou?
Net waren er alleen nog geen stemmen :sweat_smile:

Oh zal daar mee te maken hebben.
Ik dacht alleen te zien voor stemmers.

Hartstikke normaal. Een huis kopen moet niet zo de hemel in geprezen worden. Afkeurend kijken naar huurders met kinderen is helemaal an de zotte. Je hebt een huis en als het kan kun je zo zonder al teveel moeite verhuizen (niet eerst je eigwn huis verkopen) en je hebt weinig onderhoud etc. Niets van aantrekken.

35 likes

Ik heb geen kinderen, maar ik vind daar helemaal niks mis mee. Ik vind eigenlijk meer wat van mensen die daar wat van vinden.

49 likes

Dit :100:

Wat een sneue types als die dat aan je vragen hahaha, stel de vraag dan gewoon terug: want, wat is precies het grote gemis dat het gezin in dit huis ervaart?

Nee @Nivi er Ă­s ook niets raars aan. Een woning is een woning, er bestaan alleen mensen die denken dat je je kinderen verwaarloost als je geen hypotheek hebt, zeer logisch ja :rolleyes:

Ik heb als kind in een flat gewoond!!1! Nou hou je vast hoor, daar komen zeker al mijn problemen vandaan. Een huurwoning in een galerijflat, kon alleen maar misgaan natuurlijk.

9 likes

Ja maar ook: definieer “op orde hebben” dan? Rot lekker op met het idee dat “op orde hebben” = een koophuis :joy:

3 likes

Oh sorry neejoh dat was niet onaardig naar jou bedoeld maar gewoon sarcastisch! Omdat ik het zo’n onzin vind. Een :rolleyes: naar die mensen. Ik pas m’n bericht even aan want het was niet de bedoeling dat het zo overkwam!

1 like

Geloof jij dit verhaal?

• Ja dit geloof ik. Dit enorm naĂŻeve meisje van 14 is op straat gestopt terwijl ze fietste, heeft toen met een toevallig meegebrachte redbull twee ‘vitaminepillen’ van wildvreemden direct ingenomen en daarna zijn de gratis drugsvestrekkers zonder haar iets aan te doen rustig weggelopen.
  • Nee, dit meisje heeft geĂ«xperimenteerd met drugs en durfde het niet aan haar ouders te vertellen en daarom heeft ze dit verhaal zelf bedacht.

0 stemmers

Hahahaha ze heeft bijna twee weken niet kunnen eten of drinken, arme meid

7 likes

Wel goed voor de lijn!

1 like

Hoe kan je als veertienjarige ook xtc pillen niet van vitaminepillen onderscheiden. In wat voor afgesloten hol leef je dan

7 likes

đŸ„Č

2 likes

Ik had dat op mn 14e niet geweten hoor, had toen nog nooit drugs in het echt gezien

44 likes

Dacht dat ze dat op school vaak voorlichting over gaven. Ik zou ook niet alle pilletjes herkennen, maar ik wist wel dat vitaminepillen niet in diamantvormpjes kwamen

Ik denk oprecht dat als het mijn dochter was, ik liever had gehad dat ze gewoon zelf geĂ«xperimenteerd zoals tieners wel vaker doen (hoe dom en gevaarlijk dan ook) dan dat ik kennelijk een dochter had opgevoed die zó’n makkelijk slachtoffer van iedere willekeurige vreemdeling zou zijn op haar 14e (deze jongens zijn dan weggegaan, maar ik bedoel stel je voor een loverboy ofzo als je dit al doet)

34 likes