Stel je persoonlijke vraag #31

Ben 30+ en heb nog nooit een xtc-pil gezien.

Ik dacht bij het lezen van het nieuwsbericht: waarom zou je xtc-pillen weggeven? Die dingen zijn toch duur? Maar dat valt mee dus, blijkt na een rondje Google.

17 likes

Ik zat op een christelijke school, wij hadden dat niet. Maar goed ik ben 24 inmiddels en heb nog nooit een xtcpil vast gehad dus ben nog net zo bleu als toen

4 likes

Nou inderdaad, in dit geval is het nog ā€œmet een sisser afgelopenā€, je kan nu bijna je dochter niet meer vertrouwen dat ze niks geks van vreemden aanneemt

2 likes

Ja die stapt volgende week achterin een wit busje denk ik hahaha

9 likes

Hahaha ja mijn broer wilt minimaal 35.000 op zijn spaar hebben voordat ie aan kids begint. Ze zijn ondertussen al eind dertig en ze hebben het nog niet bij elkaar. Het doel blijft onveranderd :laughing:

1 like

Hahaha nouja ik herken ze ook enkel door foto’s, maar blauwe diamantpillen heb ik nog nooit gezien als vitaminetablet, zal wel enkel voor de eliten zijn ofzo

Ik vind dat je eerst alle mensen met verdorven en belachelijke ideeƫn over geld en bezit uit je leven moet bannen voor je aan kinderen kan denken.

Snap echt 0,000000 waar mensen zo over obsessen met dit soort dingen. Heeft 0 meerwaarde voor je kinderen hoor, hou je liever bezig met ze een fijne opvoeding geven en geef ze dan meteen mee dat geld en bezit niet de belangrijkste dingen in het leven zijn. Ik zou mensen die dit soort dingen tegen me zouden zeggen echt keihard in hun gezicht uitlachen.

14 likes

ā€œAchterin staat een roze poedel die het Wilhelmus kan blaffen, wil je het zien? Stap maar in, hij durft niet naar buitenā€

12 likes

Werken die beertjes niet?

Ik heb het niet maar twijfel soms of ik eraan moet beginnen….

Nou een vriend van me had laatst xtc in een oranje minion vorm en toen zei ik ā€œAhh neem je kinder vitamines die zijn lekkerder heā€
Wist ik veel.

25 likes

Ik ben vooral vrij verbaasd dat je als je gewoon buiten op straat loopt en opeens door vreemden ā€œvitaminepillenā€ aangeboden krijgt, denkt ā€œoja is goedā€ en dat zomaar zou aan- en innemen? Als iemand die ik niet ken op straat mij aansprak zou ik een dichte zak chips niet aannemen, laat staan pilletjes.

31 likes

We leven niet allemaal in een Carry Slee boek :joy:
Ik kwam op mijn veertiende echt nergens waar je xtc pillen kon zien hoor

edit: en ook op school werden daar geen foto’s van getoond

35 likes

Ik ken een verhaal van iemand die dacht dat een neusspray een neusspray was op een festival. Hoe dan. Hoezo zou je mensen collectief dezelfde neusspray zien gebruiken en dan denken: oh chill, ik wil ook wel neusspray.

7 likes

Haha nee ik was echt shook toen een studievriendin vertelde dat ze xtc deden op haar eindexamengala op de middelbare. Ik had echt nog bijna nooit gehóord van hard drugs 🄲 (iedereen was een stoner bij ons)

5 likes

wat zou het dan moeten zijn vroeg oma?
ik kan me misschien best voorstellen dat ik een neusspray zou gebruiken van iemand (een vriendin?) als ik heel bezopen ben en mn neus zat een beetje verstopt haha
zou ook iemand zn lippenstift lenen, denk zelf principe

4 likes

Pepspray (speed). Lippenstift vind ik zelf nog wel iets anders dan iets dat je in je neus stopt haha. Wij zijn nu allebei verkouden en hebben allebei een eigen neusspray met onze naam erop (zonder speed erin), vind dat zoo vies om te delen.

2 likes

oh wat handig, toen ik dat soort dingen nog deed 10 jaar geleden was het gewoon nog kutten met een ranzige huissleutel en die kutenvelopjes die ik nooit goed in elkaar gevouwen kreeg waardoor de helft er dan uit viel in de toch al slechtverlichte wc waar je dan stond

wat een vooruitgang zeg

12 likes

Goed dat je dit erbij zegt :laughing:

3 likes

Heb jij wel eens harddrugs gebruikt? (Anoniem)

• Ja, een keertje vond het wel leuk
  • Ja, doe het nog steeds af en toe
  • Ja, een keertje vond er niks aan
  • Nee, geen behoefte aan
  • Nee, vind het een beetje eng
  • Nee, weet geeneens waar je dat moet halen
  • Ja, gebruik het regelmatig

0 stemmers

Kan ook ketamine zijn!