Ik vind ook dat je alleen goed opgevoede honden mee kan nemen naar een restaurant of cafe. Ik zat laatst ergens en pas bij vertrek zag ik dat er bij de mensen achter me een hond onder tafel lag. Als zo’n hond gewoon rustig ergens gaat liggen dan zie ik geen probleem maar de hele tijd dat geblaf en drukte om die hond zou ik ook echt irritant vinden.
Ja, de schrijfster heeft het een beetje verpest. Daarnaast is het voor mij te commercieel geworden. Idgaf in welk huis ik toebehoor en wat voor outfit erbij past
Babies vind ik niet erg, peuters en kleuters wel.
Als daarvan ineens een roedel onaangekondigd voor me deur staat word ik echt bok chagrijnig.
Inderdaad op z’n minst aangekondigen en stil houden
Ik wil wel een ruggenprik als ik moet bevallen van mijzelf
Ik vind dit echt niks met honden te maken hebben, maar alles met je zwager. Je had ook kunnen zeggen dat jullie gingen lunchen en dat je dat graag samen wilde doen ofzo toch
Volgens mij moet een hulphond als zodanig herkenbaar worden gemaakt met een hesje of tuigje. En dan mag je de hond niet weigeren.
@SemM geen enkele vorm van dier komt mijn huis binnen. Tenzij mensen zin hebben om daarna zelf alles uitgebreid schoon te maken. Vind dieren vies, niet leuk en ben hartstikke allergisch. Echt jammer dat ik nu in de fase zit dat vrienden massaal huisdieren nemen.
Niet altijd. Maar zelfs dan zijn er mensen die roepen “Je mag hier geen hond hooor”
Lijkt me vervelend om als je zo word aangesproken nog te moeten vertellen dat jij die hond nodig hebt.
Ja lijkt me ook! Zit nu even te lezen en kennelijk zijn er niet echt regels voor het herkenbaar maken van een hulphond, behalve dat je het op een manier moet kunnen aantonen als je gebruik wilt maken van je recht een hulphond mee te nemen ergens heen. Lijkt me heel vervelend bij minder zichtbare aandoeningen!
Vind de andere kant trouwens ook best lastig. Ik had een collega die naar een klein kantoor een hulphond mee had en het hele kantoor rook naar die hond. Ik ben ook nog eens allergisch dus ik kon wel zo ver mogelijk weg van gaan zitten maar dat was nauwelijks een oplossing. Bijvoorbeeld omdat je na elkaar gebruik maakt van eenzelfde vergaderruimte. Ik ben toen maar standaard allergiepillen gaan nemen die ik anders helemaal niet nodig had gehad, vond dat zo moeilijk om aan te kaarten (ook niet gedaan). Als ik naar een restaurant of winkel ga, ga ik er eigenlijk automatisch vanuit dat je niet met honden wordt geconfronteerd dus zou best wel balen als er eentje naast me ligt.
Mocht dit nog eens voorkomen zou ik t wel aankaarten. Maar niet op een manier van die hond moet weg want ik heb last! Maar meer van dat ze op dat kantoor misschien iets neer kunnen zetten wat lucht zuiverd enzo. En dat er wat extra schoon gemaakt word. ( ik heb ook allergieen en dit helpt bij mij al een hoop)
Ik heb voor het laatst alle films gezien en ben nu bezig met de boeken. De boeken zijn cliché en er is 1 ding wat me dwarszit en dat is JK Rowling’s haat voor lelijke mensen. Ze moet altijd opmerken dat iemand lelijk is. Lelijke neus, lelijk haar, lelijke tanden, grauwe huid. Echt giiirl we get it. You are insecure.
Ik kijk liever Twilight
@Soy.peor True, maar dit gebeurt dus al dat mensen van die kutkeffertjes hulphonden noemen. Wegwezen oma! Die keffers hebben meer hulp dan jij nodig
@Nysmn omg ben ik nu niet meer de forum babyhater?!?
Jaa zon kleine demoon bied weinig hulp haha
Wat zou jij doen als je Tinder date met 23 familieleden aan zou komen zetten op jullie eerste date.
- Direct weglopen
- Rekening splitten
- Eten en daarna weglopen zonder te betalen
- Rekening betalen
- Anders
0 stemmers
Ik had ditzelfde! Heb de boeken voor 't laatst gelezen als kind en toen viel me dit niet op, maar nu dus wel. Het verrast me niet (want ew JK Rowling) maar vind 't wel teleurstellend. Ook volgens mij in boek 5 een heel relaas over hoe dik Dudley wel niet was, vond 't (met mijn eigen forse overgewicht) behoorlijk sad om dat te moeten lezen wat ze dus schrijft over een personage die ook nog een kind is.
Lil Nas X
- Een visionair
- Wel oke
- Meh
- Nee vind het niks
- Wie?
0 stemmers
Ik kwam op deze webwinkel uit en ik vind het echt afschuwelijk hahaha
Welke lamp zet je neer in je woonkamer
Welk vloerkleed
Welk bijzettafeltje
Wat zet je erop
En wat hang je in de kerstboom?
0 stemmers
Sinds ik een kinderwagen heb stop ik mijn hond onder in dat mandje en gaat ie overal sneaky mee naar binnen. Ook bij de AH. Heeft mn leven een stuk makkelijker gemaakt.
Naar een restaurant gaat ie ook, maar dan niet undercover dan krijgt ie gewoon een eigen stoel 

Ik ga helemaal kapot om dat rode schaap hahaha
Hahahhaha ja ik heb ook echt tranen van het lachen om die hele webshop, zo’n rood verwassen schaap met een spierwitte kop erop hahahahahhahaha ze hebben er nog 2

Ik wil dat schaap