Je bedoelt de taken die vanuit school verplicht worden gesteld? Dan zou ik het zeker vragen!
Harry Potter
- Nog steeds vind ik dit écht heel leuk
- Vond ik als kind leuk, maar nu er allang geen nieuwe boeken zijn en ik geen kind meer ben mwah/saai
- Op een gegeven moment heb je de films/boeken wel gezien/gelezen
- Looooove de films/boeken
- Heb ik nooit iets mee gehad
- Vind ik voor kinderen/jeugd
- Kan ik uren over praten
- Iedereen weet dat LotR superieur is
0 stemmers
Love de boeken, films heb ik niet zo veel mee.
Nee, taken waarvan het mij en mijn stagebegeleider leuk lijkt als ik ze ga bedenken en uitvoeren, dus nieuwe dingen (ik werk bij een tijdschrift). Maar de normale dingen zijn al best wel veel en druk.
Love de boeken en de wereld, maar haat J.K. Rowling en alles wat ze vanaf het epiloog heeft uitgebracht.
Yes, zeker doen. Getuigt van goed meedenken en verantwoordelijkheid willen nemen, dat je het belangrijk vindt om een goed resultaat neer te zetten. Je collegaâs weten dan ook beter wanneer ze bij je aan kunnen kloppen, dus je hoeft minder nee te zeggen
Kan die boeken nog steeds met veel plezier lezen, misschien dat ik er binnenkort weer eens mee start!
Nee het is helemaal niet zo vanzelfsprekend aangezien honden op heel veel plekken dus wel welkom zijn.
Ja op straat, het strand of in een park
Toch niet in winkels? Vind dit eerder een ongeschreven regel, dat je logisch nadenkt en dat je niet je huisdier meeneemt naar een supermarkt of kledingwinkel
Zie 't al voor me dat die natte hond zân lijf gaat uitschudden bij de kaasafdeling
Nee en ook niet bij mensen thuis inderdaad
Ah nee laat je hond thuis alsjeblieft. Mijn ex-zwager heeft een husky en die nam hij in het begin altijd mee als hij kwam eten en een film kwam kijken, en die hond sprong ook nog eens steeds op de bank, wat een gedoe. Later maar gezegd dat ik liever wil dat de hond thuis bleef.
En als je zo graag je huisdier mee wilt nemen, vraaaaag het dan op zijn minst.
Die kun je prima optillen.
Ik vind wel dat je je hond niet zomaar overal mee naartoe moet nemen, MAAR ik vind honden ook zo lief en nu zie ik allemaal zielige honden (met hun hoofd liggend op hun voorpoten, met puppyogen en al piepend) voor me die alleen worden gelaten. Ik vind het bij de supermarkt altijd al zo sneu als er zoân lieve doggo aan de lijn ligt te wachten op zân baasje.
Ik vond HP als kind heel leuk en ik kijk nog steeds wel eens graag de films terug, gewoon, uit nostalgie en omdat veel mensen die wel leuk vinden/het gezellig is, maar het is nooit een franchise geweest waardoor ik me gedefinieerd voelde. Ik vind het altijd heel aandoenlijk als mensen heel erg fan zijn van iets, ook kinderachtige dingen, maar bij HP vind ik dat om één of andere reden toch een beetje ongemakkelijk. Dat vond ik als tiener al en nu (zéker nadat JK all out is gegaan als loca) nog meer. Van die volwassen mensen die zeggen dat ze Ravenclaw zijn enzo, vind het altijd een beetje beschamend.
Ja dit heb ik ook altijd hahaha.
Het zijn ook altijd dezelfde huizen die mensen zijn en sowieso vond ik het in de boeken altijd dom dat Griffoendor altijd alles won en de beste was en blablabla. Van die mensen die euforisch over de herfst zijn, van die pickwicktypes, die zijn dan altijd Huffelpuf. En mensen die zichzelf heel slim vinden noemen zichzelf dan Ravenklauw. Je verwacht het niet.
Ja inderdaad, zodat ik nee kan zeggen. Opzouten met je huisdier.
100 x liever dat iemand zn puppy meeneemt dan een baby đ„Č
No way
Een baby kan je niet thuislaten, en verhaart niet en kauwt niet op je meubels en plast niet per ongeluk op je vloer want heeft een luier om.
Heb niks met kinderen maar zou nooit een baby wegsturen, maar een puppy zeker wel.
ja echt hoor. ik ben fucking allergisch voor honden dus ik zit niet te wachten op jouw haarbal in mijn huis joejoe