Stel je persoonlijke vraag #31

In mijn vorige appartement mocht ik wel een kat maar dan moest je extra huur betalen dus ik had niks gezegd. Mijn kat is bang van vreemde mensen en ze gaat dan gelijk onder het bed zitten. Maar wij hadden toen een keer lekkage in de badkamer en toen ik thuis kwam van werken stond de vrouw van de huurbaas voor de deur op mij te wachten omdat ze wilde zien hoe ernstig het was.

Dus ik moest de deur wel opendoen maar ik dacht mijn kat verstopt zich toch wel. Komt die kat gewoon de woonkamer in en gaat ze nota bene die vrouw kopjes geven??? Dat doet ze echt nooit :sob:

Was heel erg awkward en kreeg gelijk een mailtje van de huurbaas met dat we moesten betalen.

9 likes
Als er tijdens het wandelen een persoon/groepje te dicht achter je blijft wandelen
  • Dan blijf ik gewoon doorlopen, ze slaan vast vanzelf ergens af
  • Dan ga ik passief agressief steeds langzamer lopen, zodat ze me hopelijk inhalen
  • Dan ga ik passief agressief stilstaan zodat ze tegen me op botsen
  • Dan ga ik aan de kant, wachten tot ze me inhalen

0 stemmers

1 like

Hahaha mijn moeder is half Ghanees en exact die tweede :rofl::rofl:

3 likes

Hier kan ik absoluut niet tegen. Zeker niet wanneer ik cafeĂŻne op heb

1 like

Sneller lopen om meer afstand te krijgen :sweat_smile:

3 likes

Kerstpakketten fixen voor medewerkers van een bedrijf vind ik meer een taak voor

• Directiesecretaresse
  • Afdeling Communicatie
  • Allebei
  • Anders?

0 stemmers

Interne communicatie

3 likes

Huh ben verbaasd dat zoveel mensen communicatie stemmen. Heeft daar toch 0,0 mee te maken?

15 likes

De kerstcommissie

10 likes

5 likes

Sowieso iemand die niet per definitie van het alcohol is. Hoeveel flessen alcohol of soms 0.0% ik wel niet krijg als zorgmedewerker. Vind dat zo absurd.

12 likes

Mijn grootste ergernis.

10 likes

HR

6 likes

Echt hè. Ik heb altijd m’n dreumes/peuter meteen opgetild als er een hond kwam aanlopen of aanrennen. Altijd hoorde ik dan “hij doet niks hoor”. Yeah sure.

1 like

Nee, maar ik wel als dat beest te dichtbij komt.

2 likes

Hij doet niks hoor… jawel maat dat beest komt op me af, hoezo hij doet niks? Hij doet wel wat.

2 likes

Dit is wel echt vervelend ja, ik had vroeger cavia’s en konijnen en dan kwamen mensen soms ook doodleuk met een hond aanzetten. “Oh hij vindt het wel leuk en gaat blaffen, maar hij doet niets hoor hahah”
Eh ja, mijn dieren die hier wonen zijn toch doodsbang, dat zijn namelijk prooidieren. Ik snap niet dat mensen dat zelf niet inzien?

3 likes

Same. Laatst toen ik in het donker de deur uit ging kwam er ook ineens een hond op me af rennen (was wel aangelijnd maar leek van niet). Dus die gast natuurlijk: ‘hij doet niks hoor’. Ik: ‘ja dat zal wel’. Toen was zn baas beledigd en begon te schelden want het was een labrador enzovoort. Ja dat kan ik toch niet zien in 2 seconden? En dan nog, houd gewoon je hond strak aan de lijn op een smalle stoep.

Ja en je weet helemaal niet of je hond niks doet, het blijft een dier en die zijn onvoorspelbaar. En verder kan de persoon bang zijn, een kind bij zich hebben, allergisch zijn… of een hond bij zich hebben die niet met andere honden kan. Dat jouw hond vriendelijk is doet er dan niet toe :woman_shrugging:t3:

En het gebeurt vaak op plekken waar ze aangelijnd horen te zijn, die regel is er natuurlijk voor een reden.

3 likes

op welke openbare plekken heb je ooit seks gehad?

• park
  • auto
  • strand
  • openbaar toilet
  • bioscoop
  • school
  • kleedkamer
  • zwembad
  • werk
  • anders (toelichting;))
  • geen van dit alles

0 stemmers