Oh vreselijk en dan pist hij âper ongelukââ in je huis en dan is het altijd âoh dat doet hij thuis nooit!!!â weg ermee
De tante van mijn vriend had twee honden. Die moesten altijd mee want konden niet alleen thuisblijven. Moest mijn schoonmoeder de katten de hele dag buiten houden zodat die honden daar konden zijn als ze op visite kwamen. Echt over mijn lijk hoor!
nou echt hoor. this is a big no for me, regel maar oppas voor je hond. mij niet bellen
In mijn huis zijn alle honden welkom! Zonder te vragen.
Weet je wat je wilt in het leven, wat goed bij je past, waar je gelukkig van wordt? Als iemand er iets over wilt vertellen, leuk! Ik vind dit een van de moeilijkste dingen in het leven (first world problem maar goed zingeving is ook belangrijk)
- Oh jazeker en ik ben er volop mee bezig
- Ja, maar het wil nog niet echt vlotten in de praktijk
- Ik denk het wel
- Ik denk het niet
- Nee, maar ik ben er actief mee bezig om het uit te zoeken
- Nee, en ik doe er ook niks aan want geen energie voor/boeit me niet/ik zie wel
0 stemmers
Nou een vriendin had laatst spuitpoep van een baby op dr broek (toen ze ergens op bezoek was en die baby vasthield!) omdat die luier niet goed dicht zat. Dus da kan wel
Ik zat even op Doutzens insta te kijken en die postte over dat ze not-a-caterpillar-not-yet-a butterfly is.
Jullie?
- Ja ik ook
- Nee ik ben een vlinder
- Ik ben een rups
- Ik ben gewoon een mens en geen insect
0 stemmers
En deze reactie vond ik genieten. Zijn jullie ooit bevallen van jezelf?
- Ik ben nog zwanger van mezelf
- Ik heb al geboorte gegeven aan mezelf
- Ik zit midden in mân eigen bevallig
- Aan mijn lijf geen polonaise, ik ga niet zwanger worden en bevallen van mezelf Pls
0 stemmers
Wat/wie is er zonder te vragen welkom in jouw huis?
- Babies
- Honden
- Andere huisdieren
- Iemand die iets eet (bijvoorbeeld broodje haring)
- Schoonouders
- Familie
- Goede vrienden
- Kennissen
- Een surpriseparty
- Buren die een kopje suiker nodig hebben
- Geen van allen, ik wil het altijd van tevoren weten/ze zijn niet welkom
0 stemmers
Alle babies, honden, huisdieren zijn welkom zonder aankondiging maar als hun begeleiders mee willen komen moeten ze even een appje sturen.
Ik vind ook dat je alleen goed opgevoede honden mee kan nemen naar een restaurant of cafe. Ik zat laatst ergens en pas bij vertrek zag ik dat er bij de mensen achter me een hond onder tafel lag. Als zoân hond gewoon rustig ergens gaat liggen dan zie ik geen probleem maar de hele tijd dat geblaf en drukte om die hond zou ik ook echt irritant vinden.
Ja, de schrijfster heeft het een beetje verpest. Daarnaast is het voor mij te commercieel geworden. Idgaf in welk huis ik toebehoor en wat voor outfit erbij past
Babies vind ik niet erg, peuters en kleuters wel.
Als daarvan ineens een roedel onaangekondigd voor me deur staat word ik echt bok chagrijnig.
Inderdaad op zân minst aangekondigen en stil houden
Ik wil wel een ruggenprik als ik moet bevallen van mijzelf
Ik vind dit echt niks met honden te maken hebben, maar alles met je zwager. Je had ook kunnen zeggen dat jullie gingen lunchen en dat je dat graag samen wilde doen ofzo toch
Volgens mij moet een hulphond als zodanig herkenbaar worden gemaakt met een hesje of tuigje. En dan mag je de hond niet weigeren.
@SemM geen enkele vorm van dier komt mijn huis binnen. Tenzij mensen zin hebben om daarna zelf alles uitgebreid schoon te maken. Vind dieren vies, niet leuk en ben hartstikke allergisch. Echt jammer dat ik nu in de fase zit dat vrienden massaal huisdieren nemen.
Niet altijd. Maar zelfs dan zijn er mensen die roepen âJe mag hier geen hond hooorâ
Lijkt me vervelend om als je zo word aangesproken nog te moeten vertellen dat jij die hond nodig hebt.
Ja lijkt me ook! Zit nu even te lezen en kennelijk zijn er niet echt regels voor het herkenbaar maken van een hulphond, behalve dat je het op een manier moet kunnen aantonen als je gebruik wilt maken van je recht een hulphond mee te nemen ergens heen. Lijkt me heel vervelend bij minder zichtbare aandoeningen!
Vind de andere kant trouwens ook best lastig. Ik had een collega die naar een klein kantoor een hulphond mee had en het hele kantoor rook naar die hond. Ik ben ook nog eens allergisch dus ik kon wel zo ver mogelijk weg van gaan zitten maar dat was nauwelijks een oplossing. Bijvoorbeeld omdat je na elkaar gebruik maakt van eenzelfde vergaderruimte. Ik ben toen maar standaard allergiepillen gaan nemen die ik anders helemaal niet nodig had gehad, vond dat zo moeilijk om aan te kaarten (ook niet gedaan). Als ik naar een restaurant of winkel ga, ga ik er eigenlijk automatisch vanuit dat je niet met honden wordt geconfronteerd dus zou best wel balen als er eentje naast me ligt.
Mocht dit nog eens voorkomen zou ik t wel aankaarten. Maar niet op een manier van die hond moet weg want ik heb last! Maar meer van dat ze op dat kantoor misschien iets neer kunnen zetten wat lucht zuiverd enzo. En dat er wat extra schoon gemaakt word. ( ik heb ook allergieen en dit helpt bij mij al een hoop)
Ik heb voor het laatst alle films gezien en ben nu bezig met de boeken. De boeken zijn clichĂ© en er is 1 ding wat me dwarszit en dat is JK Rowlingâs haat voor lelijke mensen. Ze moet altijd opmerken dat iemand lelijk is. Lelijke neus, lelijk haar, lelijke tanden, grauwe huid. Echt giiirl we get it. You are insecure.
Ik kijk liever Twilight
@Soy.peor True, maar dit gebeurt dus al dat mensen van die kutkeffertjes hulphonden noemen. Wegwezen oma! Die keffers hebben meer hulp dan jij nodig
@Nysmn omg ben ik nu niet meer de forum babyhater?!?