Jaa zon kleine demoon bied weinig hulp haha
Wat zou jij doen als je Tinder date met 23 familieleden aan zou komen zetten op jullie eerste date.
- Direct weglopen
- Rekening splitten
- Eten en daarna weglopen zonder te betalen
- Rekening betalen
- Anders
0 stemmers
Ik had ditzelfde! Heb de boeken voor 't laatst gelezen als kind en toen viel me dit niet op, maar nu dus wel. Het verrast me niet (want ew JK Rowling) maar vind 't wel teleurstellend. Ook volgens mij in boek 5 een heel relaas over hoe dik Dudley wel niet was, vond 't (met mijn eigen forse overgewicht) behoorlijk sad om dat te moeten lezen wat ze dus schrijft over een personage die ook nog een kind is.
Lil Nas X
- Een visionair
- Wel oke
- Meh
- Nee vind het niks
- Wie?
0 stemmers
Ik kwam op deze webwinkel uit en ik vind het echt afschuwelijk hahaha
Welke lamp zet je neer in je woonkamer
Welk vloerkleed
Welk bijzettafeltje
Wat zet je erop
En wat hang je in de kerstboom?
0 stemmers
Sinds ik een kinderwagen heb stop ik mijn hond onder in dat mandje en gaat ie overal sneaky mee naar binnen. Ook bij de AH. Heeft mn leven een stuk makkelijker gemaakt.
Naar een restaurant gaat ie ook, maar dan niet undercover dan krijgt ie gewoon een eigen stoel
Ik ga helemaal kapot om dat rode schaap hahaha
Het was een druppeltje. Geen Marc Quinn levels ofzo.
Hahahhaha ja ik heb ook echt tranen van het lachen om die hele webshop, zo’n rood verwassen schaap met een spierwitte kop erop hahahahahhahaha ze hebben er nog 2
Ik wil dat schaap
I love dit!
Dit was toch ook iets met die Skater? Met tweaking
Ja hij zei iets van: nah he tweakin
En dat staat nu echt overal waar ik kijk
Van mezelf ben ik niet bevallen. Maar hebben jullie niet wel eens obstipatie en daarna een enorm grote die er zo moeilijk uitgaat dat je daarna echt het gevoel hebt een baby uit geperst te hebben?
Ja waar is de poll?
Kinderen moet je zien, niet horen
ik dacht even dat deze zin zou eindigen met “ze zijn er nog steeds.”
Anders: er staat in mijn huurcontract dat je geen vissen mag en voor andere dieren toestemming moet vragen. Mijn huurbaas weet dat ik een kat heb en dat vond hij prima, hij weet alleen niet dat ik nu 2 katten heb. Maar ik denk niet dat hij dat erg vind, hij is strenger mbt honden.
Geen vissen? Wat?