Hij is niet meerkeuze!
Edit: @Sibyl en nu kun je max 1 optie kiezen
Ik date alleen plebejers, nog nooit seks gehad met iemand die een auto bezat 
Hoeft niet je eigen auto te zijn toch. Ruitje is zo ingetikt. Mogelijkheden genoeg!
Ook geen criminelen gedate
(dat ik weet)
In een parkeergarage. Was best spannend, maar erg midden in de nacht. Bijzonder wel dat de jongen in kwestie me later vertelde dat dit zijn eerste keer was
Auto van familie of vrienden kan ook natuurlijk. Of de taxi. Of een uber, nouja geef je creativiteit de vrije geest zou ik zeggen. Er zijn veel autoâs op de wereld
Anders: als een soort Adam en Eva midden in âde natuurâ
Hond mee naar binnen baasje buiten laten.
Bij ons doet de afdeling bedrijfscommunicatie het maar we hebben 2 afdelingen Com. Een commerciële bedoeld voor onze producten en diensten dus naar klanten toe.
De ander - bedrijfscommunicatie - de overige communicatie (dus ook richting medewerkers â de kerstpakketten)
Office manager
Zijn jullie nou zo avontuurlijk of ben ik boring 
Mocht je na je 18e nog thuis hebben gewoond. Wat deed jouw moeder/vader allemaal nog voor je uit dit rijtje (dus toen je 18+ was maar nog wel thuis woonde).
0 stemmers
Zo lang geleden ik weet het niet meer 
Als ik nu weer thuis zou komen wonen zouden mijn ouders nog steeds alles uit het rijtje voor me doen, op het geven van zakgeld na dan. Mijn ouders zijn echt over de top lief.
Ik had laatst ook dat een loslopende hond bij een B&B zo op me af kwam gerend, hard grommend en blaffend toen ik de deur uit liep:
Dus ik vluchtte weer naar binnen en die eigenaresse kwam vervolgens die hond halen om hem ergens binnen te zetten en komt daarna naar mij toe: Ben je bang van honden?
Ehh nee normaal niet, heb zelf altijd honden gehad, maar wel als ze me zo agressief benaderen als ik op hun territorium ben???
Kleedhokje van de h&m
Op de kamasutra beurs
en op een tractor ook heel apart.
Door al die honden die zogenaamd niks doen en daarom overal los lopen (ook waar het niet mag), durf ik niet alleen door het park te lopen. Ik ben echt doodsbenauwd voor honden en dan al die mensen die hun hond dan ergens toch los laten âwant hij doet niksâ. Ja, dat zeggen alle ouders ook over hun kind. Die van mij? Nee hoor, zo lief.
Ik snap ook niet waarom er niet veel strenger tegen opgetreden wordt. Baasjes zijn vaak zĂł beledigd en op hun teentjes getrapt als je er al op je meest rustige toon iets van zegt. Wordt je voor hondenhater uitgemaakt. Nee, helemaal fijn dat iemand een hond heeft, maar als baasje heb je de verantwoordelijkheid om je aan de regels te houden. Natuurlijk wil een hond rondrennen en ruimte, maar maak dat dan mogelijk waar het mag.
Ik krijg heel vaak in losloop gebieden van mensen te horen dat mân hond vast moet. Dus veel mensen zonder hond hebben ook geen idee dat het ergens mag.
En ergens hierboven over je kind optillen als er een hond aankomt, misschien niet handig als je je kind niet bang wil maken voor honden.
Ik zie dat zo vaak gebeuren als mijn hond langs gelopen komt. Hij is niet eens geĂŻnteresseerd in die mensen en dan wordt zoân kind al opgetild en beschermd alsof er een of ander levens gevaarlijk beest op ze af komt. Ik ben dan de hondenbaas die zegt dat ie vanochtend al een kleuter gegeten heeft dus dat ze geen zorgen moeten maken.