Je mag geen aquarium en geen waterbed omdat ze bang zijn voor eventuele schade!
In mijn huidige huurcontract staat dat dieren zelfs het pand niet mogen betreden. In mijn nieuwe staat dat huisdieren verboden zijn, maar hebben ze op mijn verzoek een uitzondering opgenomen voor één kat/poes.
Hier kwam laatst de inspectie hondenbelasting controleren of er geen hond woont.
Ik dacht wel meteen: stel dat je toevallig net even op een hond van iemand past komen ze dan nog een keer terug of zo?
Ja elke ochtend als ik m’n tong poets sta ik er zo bij als #2, ga echt gelijk gaggen terwijl ik verder prima tegen dingen in m’n keel kan (lol) maar achter op je tong poetsen triggert echt die reflex.
Maar ik geloof dat heel veel mensen hun tong niet poetsen.
Poets jij je tong?
- Ja elke dag en echt tot achter
- Ja elke dag maar lafjes
- Soms maar dan rigoureus
- Soms zo’n beetje
- Nooit
- Moet dat dan? Echt geen zin in
0 stemmers
Tongschraper!!
oooh die zwarte hond(?)vaas is wel een beetje een rip off/geïnspireerd op werk van een Amerikaanse kunstenaar. Of het moet van haar zijn maar denk het niet gezien de prijs
Kan even de juiste niet vinden maar ik zie de overeenkomsten
Wow ja inderdaad
Van die website
Maar leuk dat dat in contracten staat maar ik dacht dat een huisbaas het houden van gangbare gezelschapsdieren helemaal niet mág verbieden uiteindelijk, mits ze niet voor overlast zorgen (en beetje aan de muren krabben en misschien een keer in huis plassen wat je zelf kunt herstellen valt daar nog niet onder)
Kunnen ze je wel op afwijzen als je daarom je contract niet wilt tekenen want voor jou tien anderen maar als je er eenmaal woont gewoon die kat of hond nemen, je mag er niet voor uit huis gezet worden.
HWHAHAHAHAHAHAH
Nee mogen ze ook niet verbieden in het redelijke.
Maar ik weet uit ervaring dat het echt vreselijk is om stiekem huisdieren te hebben eens maar nooit meer
De rechter moet dan inderdaad een belangenafweging maken tussen het woongenot van de huurder en de belangen van de verhuurder. Is iirc altijd in het voordeel van de huurder uitgevallen.
Nu is de reden waarom ik geen kat heb genomen in mijn huidige studio naast dat ik niet zo goed ben in sneaky regels overtreden, dat ik op dit forum genoeg verhalen heb gehoord over kotsende katten dat dit icm met de tapijtvloer die er ligt geen puike combi is en ik dus even wachtte op een woning met een laminaat vloer
In mijn vorige appartement mocht ik wel een kat maar dan moest je extra huur betalen dus ik had niks gezegd. Mijn kat is bang van vreemde mensen en ze gaat dan gelijk onder het bed zitten. Maar wij hadden toen een keer lekkage in de badkamer en toen ik thuis kwam van werken stond de vrouw van de huurbaas voor de deur op mij te wachten omdat ze wilde zien hoe ernstig het was.
Dus ik moest de deur wel opendoen maar ik dacht mijn kat verstopt zich toch wel. Komt die kat gewoon de woonkamer in en gaat ze nota bene die vrouw kopjes geven??? Dat doet ze echt nooit
Was heel erg awkward en kreeg gelijk een mailtje van de huurbaas met dat we moesten betalen.
- Dan blijf ik gewoon doorlopen, ze slaan vast vanzelf ergens af
- Dan ga ik passief agressief steeds langzamer lopen, zodat ze me hopelijk inhalen
- Dan ga ik passief agressief stilstaan zodat ze tegen me op botsen
- Dan ga ik aan de kant, wachten tot ze me inhalen
0 stemmers
Hahaha mijn moeder is half Ghanees en exact die tweede
Hier kan ik absoluut niet tegen. Zeker niet wanneer ik cafeïne op heb
Sneller lopen om meer afstand te krijgen
Kerstpakketten fixen voor medewerkers van een bedrijf vind ik meer een taak voor
- Directiesecretaresse
- Afdeling Communicatie
- Allebei
- Anders?
0 stemmers
Interne communicatie
Huh ben verbaasd dat zoveel mensen communicatie stemmen. Heeft daar toch 0,0 mee te maken?
De kerstcommissie