Stel je persoonlijke vraag #31

5 likes

Sowieso iemand die niet per definitie van het alcohol is. Hoeveel flessen alcohol of soms 0.0% ik wel niet krijg als zorgmedewerker. Vind dat zo absurd.

12 likes

Mijn grootste ergernis.

10 likes

HR

6 likes

Echt hù. Ik heb altijd m’n dreumes/peuter meteen opgetild als er een hond kwam aanlopen of aanrennen. Altijd hoorde ik dan “hij doet niks hoor”. Yeah sure.

1 like

Nee, maar ik wel als dat beest te dichtbij komt.

2 likes

Hij doet niks hoor
 jawel maat dat beest komt op me af, hoezo hij doet niks? Hij doet wel wat.

2 likes

Dit is wel echt vervelend ja, ik had vroeger cavia’s en konijnen en dan kwamen mensen soms ook doodleuk met een hond aanzetten. “Oh hij vindt het wel leuk en gaat blaffen, maar hij doet niets hoor hahah”
Eh ja, mijn dieren die hier wonen zijn toch doodsbang, dat zijn namelijk prooidieren. Ik snap niet dat mensen dat zelf niet inzien?

3 likes

Same. Laatst toen ik in het donker de deur uit ging kwam er ook ineens een hond op me af rennen (was wel aangelijnd maar leek van niet). Dus die gast natuurlijk: ‘hij doet niks hoor’. Ik: ‘ja dat zal wel’. Toen was zn baas beledigd en begon te schelden want het was een labrador enzovoort. Ja dat kan ik toch niet zien in 2 seconden? En dan nog, houd gewoon je hond strak aan de lijn op een smalle stoep.

Ja en je weet helemaal niet of je hond niks doet, het blijft een dier en die zijn onvoorspelbaar. En verder kan de persoon bang zijn, een kind bij zich hebben, allergisch zijn
 of een hond bij zich hebben die niet met andere honden kan. Dat jouw hond vriendelijk is doet er dan niet toe :woman_shrugging:t3:

En het gebeurt vaak op plekken waar ze aangelijnd horen te zijn, die regel is er natuurlijk voor een reden.

3 likes

op welke openbare plekken heb je ooit seks gehad?

• park
  • auto
  • strand
  • openbaar toilet
  • bioscoop
  • school
  • kleedkamer
  • zwembad
  • werk
  • anders (toelichting;))
  • geen van dit alles

0 stemmers

geef de (spannendste) openbare ervaring een cijfer

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Hij is niet meerkeuze!

Edit: @Sibyl en nu kun je max 1 optie kiezen

4 likes

Ik date alleen plebejers, nog nooit seks gehad met iemand die een auto bezat :joy:

3 likes

Hoeft niet je eigen auto te zijn toch. Ruitje is zo ingetikt. Mogelijkheden genoeg!

6 likes

Ook geen criminelen gedate :grimacing: (dat ik weet)

2 likes

In een parkeergarage. Was best spannend, maar erg midden in de nacht. Bijzonder wel dat de jongen in kwestie me later vertelde dat dit zijn eerste keer was

3 likes

Auto van familie of vrienden kan ook natuurlijk. Of de taxi. Of een uber, nouja geef je creativiteit de vrije geest zou ik zeggen. Er zijn veel auto’s op de wereld

Anders: als een soort Adam en Eva midden in ‘de natuur’

2 likes

Hond mee naar binnen baasje buiten laten.

1 like

Bij ons doet de afdeling bedrijfscommunicatie het maar we hebben 2 afdelingen Com. Een commerciële bedoeld voor onze producten en diensten dus naar klanten toe.
De ander - bedrijfscommunicatie - de overige communicatie (dus ook richting medewerkers → de kerstpakketten)