@Ophelia hoevaak moet jij je honden uitlaten?
Maar katten zijn echt ondingen. Je hoeft en kan er niks mee
Bij honden krijg je er tenminste nog wat voor terug
Ja een kwijlende stinkende bek en een drol die je dagelijks vers gelegd kan oprapen. Katten zijn schoon, kunnen lekker zelf hun behoefte doen en meuren niet zo. Geen discussie.
Katten geven ook bakken met liefde hoor 
Ja maar mensen die niet van katten houden snappen ook echt 0.0 van katten haha
Klinkt nog saaier dan ik dacht
Jij mag ook geen kat. 
Dit geldt ook voor honden.
Nee ik vind honden best leuk maar ik snap er niks van, als in, ik zou geen baasje kunnen/willen zijn. Als ik nu een kitten zou krijgen zou ik echtwel weten wat te doen.
Ja alleen doen katten hun behoefte in je huis en moet je dat dan ook nog opruimen
Ja klopt maar vind ik minder vervelend want het hoeft niet DIRECT en je hoeft het beest ervoor niet naar buiten te laten. Plus ik vind het schattig dat ze hun drol netjes begraven. 
Honden zijn leuk hoor maar altijd dat kwijlen en stinken en snuffelen aan je kut als je ongesteld bent hou op 
Heb jij de posts over honden hierboven gelezen?
- Ja, echt mega boeiend
- Nee, voorbij gescrolld
0 stemmers
Ik kan katten niet zo goed ‘lezen’, dus ik weet nooit of ze een aai willen of mij een klap willen verkopen.
Ik laat een kat aan mijn hand ruiken (wat ik ook bij nieuwsgierige honden doe) en voor de rest zoekt ze het uit
Dat laatste vind ik zoooo genant omdat het eens is gebeurd bij een vriendin. Iedereen wist het, dus ik ben altijd bang dat het een keer gaat gebeuren bij mij
Maar mijn gedachte vroeger was altijd, ik draag een tampon dus die hond kan dat niet ruiken.
Dat zou je nog verbazen. Als ze drugs en truffels kunnen opsporen, is een tampon vinden een fluitje van een cent
Ja haha daarom is het natuurlijk complete onzin.
Ik kan eigenlijk helemaal niet kiezen tussen katten of honden. Love them both. Net zoals geitjes, kalfjes, biggetjes 

Maar katten zijn wel makkelijker dan honden vind ik, zou zelf geen hond kunnen nemen denk ik.
Denk dat dat ook wel verstandig is als je katten niet goed kunt lezen. Mijn vorige kat kon echt van spinnen en het fijn vinden dat je hem aaide, binnen no time overgaan naar een klap geven. Ik zag de tekenen dan wel en dan moet je gewoon stoppen met aaien en kroelen anders heb je zo een pets te pakken haha .
Ik kan best goed met katten omgaan en ze zien er wel lief uit maar ik vind het net zulke saaie beesten als hamsters en cavia’s. Leuk om te aaien en af en toe naar te kijken maar dat is het dan ook.
Ik vind honden veel leuker, kun je veel meer mee. Wel meer werk inderdaad, ik ken mensen die meer werk lijken te hebben aan een hond dan aan een baby :’) maar je moet ze wel echt opvoeden, dat hoeft bij katten en cavia’s niet echt.