Stel je persoonlijke vraag #31

Echt fucking gênant als ze direct naar je kruis/hol gaan. Dat je denkt ik heb me toch goed gewassen, wtf rot op.

2 likes

Ik heb niks met katten, en toch komen ze vaak zo op me liggen. Helemaal irritant als je een panty aan hebt.
Snap het ook niet want straal ik dan juist niet uit van ga weg? Waarom kom je bij me liggen :’)
Vriendin vindt het altijd hilarisch. Ik wil liever dat zij het dier snel oppakt.

Ik had vroeger een hamster en er kwam een peuter op visite en die greep in een keer die hamster. Kneep er zo hard in dat de ogen helemaal uitpuilde :grimacing:. Zullen we nu een discussie beginnen over kinderen opvoeden ipv honden opvoeden? :joy:

3 likes

Mijn vader is ook een kattenmagneet, maar hij is allergisch. Die beesten weten precies wie ze moeten hebben om mee te fucken

3 likes

Dat doen katten altijd. En ik wil ze en dan komen ze nooit

1 like

Ja zulke kleine dieren zijn ook niet aan te raden voor kinderen, veel te kwetsbaar. Moet je ook niet aan kinderen geven eigenlijk.

1 like

Dit dus. Bij honden die aankwamen rennen of gericht op mijn zoontje kwamen aanlopen heb ik mijn zoontje (toen hij net kon lopen en als peuter) altijd opgetild of aan de hand genomen. Je weet immers niet hoe de hond zal gedragen en hoe je eigen kind gaat gedragen. Mijn zoontje hield ook van gillen, heel schattig voor ons maar niet zo leuk voor de hond. Nu is hij 5 en heeft hij geen problemen met honden. @Ludo dus zeker niet bang voor honden. Hij mag ze alleen niet zomaar aanraken van mij, alleen als de eigenaar dat wil en daar open voor staat want genoeg eigenaars die geen zin hebben dat een kind aan hun hond knuffelt.

2 likes

Ik vind het wel grappig om te zien dat zoveel mensen niet eens een beetje bang zijn voor honden! Volgens mij is dat een cultuurding, in mijn omgeving denk ik dat dat echt maar 2% zou zijn. Ik ben zelf ook opgegroeid met honden, maar ik blijf het wel zien als sterke dieren die onvoorspelbaar agressief uit de hoek zouden kunnen komen, ook al heb ik daar gelukkig totaal geen ervaring mee.

• Ik kom niet uit een Noord-Europese cultuur en ik ben helemaal niet bang voor honden.
  • Ik kom niet uit een Noord-Europese cultuur en ik ben wel (een beetje) bang voor honden.
  • Ik kom uit een Noord-Europese cultuur.

0 stemmers

2 likes

Haha ik lees jack russel en ik haat de hond al. Wat een verschrikkelijke kleine blaffers. De hel op aarde die honden. Ze blaffen ook om ALLES.

2 likes

Sowieso

En in landen waar waakhonden veel voorkomen (in NL vrij weinig omdat weinig mensen hier veel land hebben) is het sowieso hoger. En in landen met veel zwerfhonden (hier komt dat eigenlijk nul voor).

Ben zo vaak in het buitenland doodsbang geweest voor al die loslopende zwerfhonden.

7 likes

Die van mij is gelukkig dom genoeg om ook als we niet in de keuken zijn keihard onder het aanrecht te staan miauwen in plaats van er gewoon op te springen als er iets op ligt dat hem interessant lijkt

Ja is denk ik misschien een cultuurding want de mensen die ik ken die in West Afrika zijn opgegroeid haaaaaten honden , en in zuid Amerika verschilt het heel erg. Maar nee, of dat zo zeer cultuur gebonden is durf ik niet te zeggen.

1 like

Heb jij main character syndrome?

• Ja ik ben een unieke protagonist
  • Nee ik ben niemand in deze wereld
  • Ik moet dit googelen

0 stemmers

Ik ben de onaardige en ook lelijkere buurvrouw

7 likes

Ik vind honden best oké, maar als ze je aanvallen kun je zwaar de lul zijn qua verwondingen en bij een kat is dat gewoon niet zo. Dus of je katten nu leuk vindt of niet: die begint te blazen, geeft je een mep en rent er dan vandoor. Kan met een hond toch behoorlijk anders aflopen en daarom heb ik liever katten in de buurt dan onbekende honden.

Ik ben achtergrond volk

Aangezien jij Tina fey als profielfoto hebt moet ik vaak aan jou denken als ik een sketch met haar zie. Of had ik dit al gezegd? Ze wordt dan vaak " gepest" om haar kleine hoofd hahah zo random. :laughing:

1 like

Dat ligt m.i. dan aan de eigenaar die niet goed genoeg de bak schoonmaakt. Mijn kattenbak stinkt niet (ok niet aan gaan snuffelen als ze net gepoept heeft). Maar ik schep minimaal dagelijks en gooi het weg in een afgesloten prullenbak.

Ik vind persoonlijk honden vaak naar natte hond ruiken en die geur komt van het beest zelf. Als ik mijn gezicht in de kat haar vacht begraaf ruikt ze vrij neutraal :woman_shrugging:.

4 likes

Dat sowieso. Ik woon in een wijk met relatief veel mensen met een migratieachtergrond. Bijna dagelijks zijn er wel kinderen die voor mijn hond wegrennen of haar proberen weg te jagen, ondanks dat ik haar in de wijk altijd dicht bij me heb (en natuurlijk aangelijnd). Maar goed, mijn hond heeft dat vaak nauwelijks door dus ik laat het maar gewoon, want heb ook helemaal geen zin om die kinderen dat allemaal uit te leggen.
Tenzij een van die kinderen weer een sneeuwbal naar haar smijt deze winter :triumph::triumph::triumph:

2 likes

Als ik gewoon aan het wandelen/fietsen ben, dan ben ik niet echt bang maar als ik aan het werk ben dan schijt ik soms echt 7 kleuren stront. Honden zijn zo agressief altijd naar de postbode :slightly_frowning_face:

2 likes