Stel je persoonlijke vraag #31

Gelijk die reclame van Ambi Pur in m’n hoofd

23 likes

Gilde jij als kind op straat met zo’n heel schriel gilletje uit enthousiasme?

• Geen idee
  • Ja maar onder de 4
  • Ja ook boven de 4
  • Nee want dan werden m’n ouders boos
  • Nee want ik was gewoon heel considering en Chill

0 stemmers

Heb jij kinderen in de buurt die zo gillen?

• Ja maar alleen klein grut
  • Ja en ook waarvan ik denk jij bent veel te oud om zo te gillen
  • Ja m’n eigen kind die nog super jong is
  • Ja m’n eigen kind die al naar de basisschool gaat
  • Als mijn kind dat doet zeg ik er wat van
  • De ouders van de buurkinderen zeggen er niks van
  • Mijn kind mag gillen wat ie wil

0 stemmers

Hier zijn ze allemaal ~7-11 ofzo dat ik denk zijn jullie opgevoed door wolven ofzo

2 likes

Hahahahahhahahahhaha love dit

Mijn moeder kwam ook altijd woest naar buiten gestormd als ik gilde, van “ik hoor je helemaal vanuit de keuken!!! Doe normaal gedraag je!!! Je bent geen 3!!!”

Denk dat gillen echt haar agressie naar boven bracht haha, ik snap het wel gaat ook echt door merg en been van dat kindergegil

12 likes

Onze buurkindjes gillen alles bij elkaar. De ouders gooien ze met mooi weer naar buiten en gaan zelf binnen zitten dus die zullen er niet veel last van hebben. Overigens gooien de buurkindjes ook met regelmaat dingen over de schutting. Ook hier wordt niks van gezegd, want ze kondigen het gerust luidkeels aan wanneer hun ouders buiten zijn en niemand die iets zegt. Blijft bijzonder.

3 likes

In de binnentuin galmt het al zo heerlijk door maar laatst was er een zo aan het krijsen dat ik had verwacht dat er minstens één arm af zou liggen. Na een aantal minuten ben ik maar eens gaan kijken en bleek niets aan de hand maar ouders kwamen ook niet even checken of actie ondernemen.

Edit: ik hoorde mezelf wel ‘had ik vroeger niet moeten flikken’ zuchten dus help ik ben m’n moeder aan het worden.

5 likes

Steek je dan ook hun ballen leeg als die over de schutting gaan?

Vroeger vond ik dat zo gemeen als mensen dat deden, ook als de bal al 5x erover was gegaan. Maar nu vind dat eigenlijk wel echt goals om dat als oude zeikerd gewoon te doen. Opgeflikkert met je spullen in m’n tuin. Zou het alleen nooit echt durven want dan krijg ik de ouders vast op m’n nek.

11 likes

Ik verbaas me zo vaak over die keiharde gillers, ken dat echt niet uit m’n eigen omgeving maar de buurtkinderen doen niet anders voor mijn gevoel. Wat een kutgeluid.

2 likes

gaat jouw gasprijs omhoog?

• nee, ik heb het vast staan
  • ja, vind ik zorgelijk
  • ja, maar boeit me niet zo

0 stemmers

en ga jij isolerende maatregelen nemen?

• nee, geen zin in/geld voor/zie het nut er niet van in
  • ja, ik ben wel aan het kijken
  • ja, ik ga sowieso wat aanpassen

0 stemmers

1 like

Weet ik nog niet. Maar ga ervanuit van wel.

Wat voor hond heb je?

Ik heb het vaststaan, maar vind het alsnog zorgelijk (meer in algemene zin zeg maar)

2 likes

Isolerende maatregelen > Heb ik al.

5 likes

ja bedoel meer zorgelijk hoeveel het me gaat kosten, ging er vanuit dat iedereen de ontwikkelingen an sich wel zorgelijk vindt eigenlijk

1 like

Ik zie dat de hondendiscussie al heel lang bezig is en veel is al gezegd (en kennelijk niet voor het eerst dat dit onderwerp hier oplaait). Het eerste deel van je bericht kan ik me nog in inleven, maar dat je dan zoiets zegt tegen mensen die hun kinderen letterlijk beschermen naar hun beste inschatting (die in jouw specifieke geval misschien overtrokken lijkt)? Je kunt het gevat vinden, maar helpt echt niemand.

2 likes

Hallo ga je mijn hond nou victim blamen?! :triumph:

Haha nee ik heb een windhond. Die hebben ook geen hoge aaibaarheidsfactor voor de meeste mensen maar ik vind de reacties echt teleurstellend overdreven. Zeker van zulke kleine kinderen, die hebben dat toch ergens aangeleerd. Heel soms zijn er wel kinderen die haar willen aaien, dan vind ik het wel extra leuk om even een praatje met ze te maken en te laten zien dat honden ook best leuk kunnen zijn.

Echt jaloers hierop. Ik woon vlakbij een basisschool en dat wordt inmiddels een van de hoofdredenen waarom ik wil verhuizen, haha. Maar meer nog door de ouders die de hele straat blokkeren of bij mijn voordeur gaan zitten beppen.

9 likes

Stel je wint op de radio tickets voor je favo artiest. Dus de dj belt jou op en zegt: je hebt tickets voor X gewonnen’ hoe reageer je dan?

• Je begint te huilen en komt niet meer uit je woorden
  • Je gaat gillen AAHHH OMG GEWELDIG LOVE IT KAN HET NIET GELOVEN
  • Je reageert heel enthousiast (Oh dat meeeen je niet! Geweldig zeg, bedankt!!) maar begint niet te gillen of te schreeuwen
  • Je zegt neutraal maar blij ‘oh tof, bedankt! Ik heb er zin in’ oid

0 stemmers

1 like

Die is niet lelijk! Alleen over het hoofd gezien

Im the fat friend.

3 likes

Gisteren was er een stuk op de radio over het darkweb. Ik vond het erg fascinerend en blijkbaar is het nog best lastig om daar op te komen.

Is er iemand van jullie wel eens op het darkweb geweest?

• Ja
  • Nee
  • Wel geprobeerd maar niet gelukt

0 stemmers