Oh ja die
Jaaaa Purk is te cute!
Hahaha ik vind katten leuk, maar ik ben een stuk bekender met honden. Ik laat katten daarom vaak ook gewoon hun eigen ding doen, om ze niet te irriteren.
Toen ik vorige week bij mijn schoonouders was begon hun poes heel erg aan mijn hand te likken. Ze spinde, dus ik dacht dat het allemaal wel goed zat. Kwam mijn schoonmoeder (die van nature heel vaak een beetje een beetje een walgende/afkeurende blik heeft, ook al is ze heel lief en bedoelt ze het volgens mij niet zo): “Ze ruikt je vast je hond”. 🥲🥲🥲 Zo moeilijk te ontcijferen!
Ik voel me wel altijd The Chosen One wanneer een kat mij als gezelschap uitkiest, dat is leuk. Toen ik afgelopen zomer bij een vriendin sliep met nog een vriendin die helemaal dol op katten is, wilde de kat elke nacht op/naast mij slapen en overdag ook bij me liggen. Voelde echt als een goede bevestiging voor mijn ego!!!
Had ik ook laatst. Mijn broer heeft echt een aso kat. Op zich niet heel vreemd, want die kat was als kitten gedumpt en heeft niet echt katten etiquette geleerd.
Dus die kat is echt heel slecht te voorspellen. Laatst liep ze over mij heen en liet ik haar mijn hand ruiken. In plaats daarvan drukte ze haar snoet tegen mijn hand, half bevelend dat haar moest aaien.
Normaal loopt ze snel van mij weg, om op mijn broers schouders te klimmen
Katten moet je ook opvoeden hoor, anders lopen ze over je aanrecht/tafels ( ), krabben ze aan shit waar ze niet aan moeten krabben, etc.
Ja dat is waar, maar honden opvoeden gaat wel een stapje verder, en honden zijn gewoon gevaarlijker.
Bij een hond denk ik aan een labrador-formaat trouwens, niet chihuahua.
Dit komt natuurlijk ook omdat de mensen die niet van honden houden nooit in het openbaar op jouw hond af zouden komen. Jou vallen wss eerder de mensen op die wel aandacht aan de hond besteden dan alle mensen die gewoon voorbij lopen
Sowieso Tommie, als ik later een zoon krijg noem ik hem zo
chihuahua en andere kleine honden zijn vaak slecht opgevoed. Komt omdat ze meer als troetelbeertje dan hond worden gezien. Hierdoor zijn het vaak gefrustreerde keffende enkelbijtertjes
Echt fucking gênant als ze direct naar je kruis/hol gaan. Dat je denkt ik heb me toch goed gewassen, wtf rot op.
Ik heb niks met katten, en toch komen ze vaak zo op me liggen. Helemaal irritant als je een panty aan hebt.
Snap het ook niet want straal ik dan juist niet uit van ga weg? Waarom kom je bij me liggen :’)
Vriendin vindt het altijd hilarisch. Ik wil liever dat zij het dier snel oppakt.
Ik had vroeger een hamster en er kwam een peuter op visite en die greep in een keer die hamster. Kneep er zo hard in dat de ogen helemaal uitpuilde . Zullen we nu een discussie beginnen over kinderen opvoeden ipv honden opvoeden?
Mijn vader is ook een kattenmagneet, maar hij is allergisch. Die beesten weten precies wie ze moeten hebben om mee te fucken
Dat doen katten altijd. En ik wil ze en dan komen ze nooit
Ja zulke kleine dieren zijn ook niet aan te raden voor kinderen, veel te kwetsbaar. Moet je ook niet aan kinderen geven eigenlijk.
Dit dus. Bij honden die aankwamen rennen of gericht op mijn zoontje kwamen aanlopen heb ik mijn zoontje (toen hij net kon lopen en als peuter) altijd opgetild of aan de hand genomen. Je weet immers niet hoe de hond zal gedragen en hoe je eigen kind gaat gedragen. Mijn zoontje hield ook van gillen, heel schattig voor ons maar niet zo leuk voor de hond. Nu is hij 5 en heeft hij geen problemen met honden. @Ludo dus zeker niet bang voor honden. Hij mag ze alleen niet zomaar aanraken van mij, alleen als de eigenaar dat wil en daar open voor staat want genoeg eigenaars die geen zin hebben dat een kind aan hun hond knuffelt.
Ik vind het wel grappig om te zien dat zoveel mensen niet eens een beetje bang zijn voor honden! Volgens mij is dat een cultuurding, in mijn omgeving denk ik dat dat echt maar 2% zou zijn. Ik ben zelf ook opgegroeid met honden, maar ik blijf het wel zien als sterke dieren die onvoorspelbaar agressief uit de hoek zouden kunnen komen, ook al heb ik daar gelukkig totaal geen ervaring mee.
- Ik kom niet uit een Noord-Europese cultuur en ik ben helemaal niet bang voor honden.
- Ik kom niet uit een Noord-Europese cultuur en ik ben wel (een beetje) bang voor honden.
- Ik kom uit een Noord-Europese cultuur.
0 stemmers
Haha ik lees jack russel en ik haat de hond al. Wat een verschrikkelijke kleine blaffers. De hel op aarde die honden. Ze blaffen ook om ALLES.