Stel je persoonlijke vraag #31

Weet ik nog niet. Maar ga ervanuit van wel.

Wat voor hond heb je?

Ik heb het vaststaan, maar vind het alsnog zorgelijk (meer in algemene zin zeg maar)

2 likes

Isolerende maatregelen > Heb ik al.

5 likes

ja bedoel meer zorgelijk hoeveel het me gaat kosten, ging er vanuit dat iedereen de ontwikkelingen an sich wel zorgelijk vindt eigenlijk

1 like

Ik zie dat de hondendiscussie al heel lang bezig is en veel is al gezegd (en kennelijk niet voor het eerst dat dit onderwerp hier oplaait). Het eerste deel van je bericht kan ik me nog in inleven, maar dat je dan zoiets zegt tegen mensen die hun kinderen letterlijk beschermen naar hun beste inschatting (die in jouw specifieke geval misschien overtrokken lijkt)? Je kunt het gevat vinden, maar helpt echt niemand.

2 likes

Hallo ga je mijn hond nou victim blamen?! :triumph:

Haha nee ik heb een windhond. Die hebben ook geen hoge aaibaarheidsfactor voor de meeste mensen maar ik vind de reacties echt teleurstellend overdreven. Zeker van zulke kleine kinderen, die hebben dat toch ergens aangeleerd. Heel soms zijn er wel kinderen die haar willen aaien, dan vind ik het wel extra leuk om even een praatje met ze te maken en te laten zien dat honden ook best leuk kunnen zijn.

Echt jaloers hierop. Ik woon vlakbij een basisschool en dat wordt inmiddels een van de hoofdredenen waarom ik wil verhuizen, haha. Maar meer nog door de ouders die de hele straat blokkeren of bij mijn voordeur gaan zitten beppen.

9 likes

Stel je wint op de radio tickets voor je favo artiest. Dus de dj belt jou op en zegt: je hebt tickets voor X gewonnen’ hoe reageer je dan?

• Je begint te huilen en komt niet meer uit je woorden
  • Je gaat gillen AAHHH OMG GEWELDIG LOVE IT KAN HET NIET GELOVEN
  • Je reageert heel enthousiast (Oh dat meeeen je niet! Geweldig zeg, bedankt!!) maar begint niet te gillen of te schreeuwen
  • Je zegt neutraal maar blij ‘oh tof, bedankt! Ik heb er zin in’ oid

0 stemmers

1 like

Die is niet lelijk! Alleen over het hoofd gezien

Im the fat friend.

3 likes

Gisteren was er een stuk op de radio over het darkweb. Ik vond het erg fascinerend en blijkbaar is het nog best lastig om daar op te komen.

Is er iemand van jullie wel eens op het darkweb geweest?

• Ja
  • Nee
  • Wel geprobeerd maar niet gelukt

0 stemmers

Ik ben niet zo van de concerten, dus ik zou niet zo snel meedoen met zo’n wedstrijd

3 likes

Grumpy old men & beaker!

Ja precies dit. Ik zou prima een prive concert willen met lekker diner maar naar een concertzaal
 no thanks.

1 like

Dit waren alleen muppets die in Sesamstraat zitten, Statler en Waldorf en Beaker zitten daar niet in :nerd_face:

2 likes
Word jij meestal voor of door je wekker wakker?
  • Voor mijn wekker
  • Door mijn wekker
  • 50/50
  • Ik zet nooit een wekker

0 stemmers

Ik heb vandaag 2 wekkers gemist đŸ„Č

2 likes

Mijn blaas wekt mij om 6 uur đŸ„Č

1 like

Maar als ik voor m’n wekker wakker wordt, is dat omdat iemand anders (kind(eren)) me al gewekt hebben haha. Niet omdat ik uit mezelf wakker wordt zegmaar.

1 like

Jonge honden vreten nog niet elkaars schijt op, maar mijn liefde voor katten zal helaas altijd worden onderdrukt door smerige hondenliefhebbers .