Stel je persoonlijke vraag #31

Eet jij wel eens kant en klare magnetronmaaltijden uit bijv de supermarkt?

• Gadverdamme, dat doe ik echt nooit
  • Mmm lekker en makkelijk, doe ik geregeld
  • Dat doe ik soms als het niet anders uit komt

0 stemmers

Ik eet morgen alleen en ik heb eindelijk ingelegde citroenen gevonden die nodig waren voor twee recepten die ik nog wil proberen (en die mijn vriend niet wil eten).

Gesmoorde prei met eieren en za’atar, recept van Yotam Ottolenghi

en

Gevulde courgettes met bulgur, ingelegde citroen, pijnboompitten en feta, recept van Sabrina Ghayour

Wat zouden jullie als eerste proberen van deze twee?

• Ottolenghi’s gesmoorde prei
  • Gevulde courgettes van Sabrina Ghayour

0 stemmers

Ik vind het niet gadverdamme maar doe het nooit want ik heb geen magnetron nu

5 likes

Oeh dit lijkt me allebei erg lekker

1 like

Dat prei gerecht is echt the best :drooling_face: ik heb een kookboek van sabrina ghayour maar ik vind die recepten altijd een beetje tegenvallen

1 like

Die met gesmoorde ei ziet er echt :drooling_face: uit. En ik heb toevallig nog wat ingelegde citroenen staan dus ik ga deze even op mijn lijstje zetten!

3 likes

Als mijn vriend zou mogen kiezen wordt het 100% iets als Avril Lavigne dus ik voelde me eigenlijk gedwongen om het vast te leggen

3 likes

:musical_note: Why’d you have to go and make things so complicated? :musical_note:

Ik vind het wel een passende keuze eigenlijk

4 likes

Ik moet gelijk hieraan denken

Iconisch, wel fucked up kwaliteit maar oke

5 likes

Ik las net wat over Only Fans en ik vroeg mij af wie dit wel eens bezocht heeft en wat jullie er van vinden?

Heeft er iemand hier misschien zelfs een eigen Only Fans :joy:

Dus de vraag is? Heb jij eens Only Fans gezocht of gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik bezit geen magnetron haha, maar ook als ik er een zou hebben zou ik het niet eten.

Die gesmoorde prei is kapot lekker

3 likes

Mijn huidige date heeft onlyfans gehad haha.

4 likes

Haha wil je er meer over vertellen? :grin:

1 like

Ik heb een account maar nog nooit iets gepost

Hij zei dat ie ook webcammen heeft gedaan en dat dat makkelijker ging (als in, meer publiek denk ik). Er stak veel tijd in en hij vond het eentonig worden (met wat ie als man te bieden had, zo zei hij het) dus is hij gestopt, maar hij kreeg wel complimentjes en fijne reacties. Hij plaatste vooral suggestieve foto’s en dan naakt/masturbatie/speciale aanvragen voor een extra betaling. Er is nu ook zo’n soort docuserie gemaakt over enkele vlaamse onlyfans creators en daarin zeggen ze ook dat het veel makkelijker gaat als je al een following hebt. Veel meer heb ik hem eigenlijk niet gevraagd :sweat_smile:

4 likes

Proef je de citroen heel erg? ik hou niet zo van fruit in mijn eten dus ik twijfel om het weg te laten.

Oh leuk welke serie is dat? De Nederlandse vond ik super interessant

Wat cool haha. Ik vind het wel wat krachtigs hebben van de content makers. Ik ga die documentaire ook eens opzoeken! Thnx :grinning_face_with_smiling_eyes:

Onlyfans: de naakte Vlaamse waarheid heet ie!