Stel je persoonlijke vraag #31

Wow, als ik een hond zou zijn ben ik blijkbaar een windhond.

Vond ze al leuk, maar wintergarderobe maakt het af.

13 likes

Paradeer jij ook deftig?

6 likes

Nee, ik toon wat dat betreft meer gelijkenis met the Road Runner, maar daar kunnen we aan werken natuurlijk.

8 likes

Ik moet hier echt veel te hard om lachen haha, dat je je hond Bonnie hebt genoemd doordat je de naam hier las aww hahaha :sob::sob::sob::joy: en dat mensen (logischerwijs!!!) niet vragen naar Nick, maar naar Clyde! :sob::sob::sob::joy:

15 likes

Bram krikke heeft een hysterische windhond die de sokken en bhs van zn vriendin jat.

4 likes

ā€œPEPPPPPIEEEEEEE LOSSSSSSSSā€

13 likes

Godverdommeee Peppieeee :joy::joy::joy:

8 likes

Da’s een Italiaans windhondje en imo het rare neefje van de familie dat de naam windhond niet verdient. Zien er vaak ook echt retarded uit.

2 likes

Dus scheethond ipv windhond

2 likes

nou zeg mijn vorige hond was een kruising hiervan en die was echt een engeltje :pleading_face:

maar ze hebben wel gekke zoomies ja

2 likes

Ehm pardon?

27 likes

Dit en een verbod op rashonden. Laten we lekker dieren fokken die massaal ziek worden en mogelijk hun hele leven pijn hebben, want ze zijn zo mooi en lief. En nee ā€œeen goede fokkerā€ is daar geen oplossing voor. Elke rashond is een doorgefokte hond. Wat is een rashond? | Dier&Recht

12 likes

Ik zou het wel vragen aan de bouwvakkers zelf voordat je het hogerop zoekt. En als je je niet zeker voelt, kun je zeggen dat je niet zulke goede longen hebt ofzo :stuck_out_tongue:

6 likes

Ja dit! Kattenurine heeft echt zo’n penetrante geur en gaat echt in de bak en korrels zitten. Ik had ook ooit zo’n super fancy kattenbak, bleek de urine onderin te gaan zitten (zat nog ruimte tussen de bak en de bodem). Echt zo vies, stond echt zo’n laagje urine :nauseated_face:. Ik moet wel zeggen dat sinds ik houtkorrels gebruik dat de urinegeur echt veeel minder is dus gratisch tip voor katteneigenaars. Ze kunnen alleen moeilijker hun poep ingraven, maar ik haal die meestal meteen eruit als ik thuis ben want stinkt.

2 likes

Oke misschien echt een domme vraag maar waar kan ik zien of mijn tarieven vast staan of variabel zijn? Ik heb echt geen idee meer wat ik vorig jaar heb afgesloten. Als ik bij tarieven kijk en ik klik op gas dan zie ik wel een hele kostenberekening staan en hier staat o.a. ā€˜variabele leveringskosten’ bij, dus ik denk dat ik ze dan destijds niet heb vastgezet? Maar hoe vaak verandert het getal dat hier staat dan?

Ik voel me echt een unsuccesful adult maar ik snap hier gewoon vrij weinig van haha. Ik maak me wel druk over de stijgende gasprijzen dus ik loop nu ook echt heel spastisch elke keer de thermostaat laag te zetten en te mopperen op mijn vriend als hij de thermostaat weer aan heeft staan en het raam op de slaapkamer tegelijk open, maar eigenlijk heb ik echt geen idee wat het effect van de hogere gasprijzen op mijn rekeningen gaat zijn.

geen idee, ik ben namelijk de jaren 50 versie van een unsuccesful adult: mijn man regelt dit allemaal :grimacing:

7 likes

Bij mij staat het in m’n contract (krijg je vaak via mail). Staat verder niet in de app.

Edit: volgens mij sluit je het eerste jaar vaak met vaste tarieven af, en dan wordt het automatisch verlengd als variabel.

1 like

Voor de mensen van wie verwacht wordt dat ze kerst bij hun ouder(s) vieren, ging jouw ouder toen hijzij volwassen was(en uit huis) nog kerst vieren bij zijnhaar ouder?

• Ja, ā€œverplichtā€
  • Ja, vrijwillig
  • Nee, maar werd wel verwacht
  • Gewoon nee

0 stemmers

En als ze dat deden, was dat met tegenzin/geklaag?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Moet wel zeggen dat ik niet precies weet hoe dat was dat m’n ouders net het huis uit waren, want daar hebben we het nooit over gehad. Maar aangezien m’n oma met kerst altijd bij ons kwam eten, ga ik er vanuit dat ze vroeger ook wel zo iets deden.