Oh ja, je kan de (groot)ouder natuurlijk ook uitnodigen 
Ik had inderdaad een jaarcontract met vaste tarieven en dat is inderdaad blijkbaar automatisch overgegaan in een contract met variabele tarieven 
Ik ging naar aanleiding hiervan even kijken op de instagram van de vriendin van Bram Krikke en ik had op de een of andere manier een heel ander type verwacht bij hem.
Ene familie wel, gingen we altijd op 2e kerstadg naar oma, en daar waren ook neven en nichten en ooms en tantes. Maar dat was nooit super lang, eerder een middag ofzo.
Bij mijn andere familie in mijn herinnering niet. Wel gingen we vaker langs bij opa en oma (op zondag) omdat die dichterbij woonden.
Er wordt wel van ons verwacht om kerst te vieren, en ieder jaar is iemand anders aan de beurt als host.
En verder nooit met geklaag, eerder vanuit de kinderen dan mijn ouders🤣
hahahahah wat erg, ook dat ‘stop messing with me’ en dan vol in dr gezicht 
Weet jij welke muziek je op je eigen begrafenis wil?
- Ja, spotify playlist staat al klaar.
- Ja, ongeveer wel.
- Nee, maakt me ook niets uit.
- Nee, wil ik later nog bedenken.
- Ik wil geen muziek.
- Anders:
0 stemmers
een begrafenis is in mijn ogen meer iets voor de nabestaanden dan voor de overledene zelf, dus als zij willen sletten op jlo, helemaal prima
Eet jij wel eens kant en klare magnetronmaaltijden uit bijv de supermarkt?
- Gadverdamme, dat doe ik echt nooit
- Mmm lekker en makkelijk, doe ik geregeld
- Dat doe ik soms als het niet anders uit komt
0 stemmers
Ik eet morgen alleen en ik heb eindelijk ingelegde citroenen gevonden die nodig waren voor twee recepten die ik nog wil proberen (en die mijn vriend niet wil eten).
Gesmoorde prei met eieren en za’atar, recept van Yotam Ottolenghi
en
Gevulde courgettes met bulgur, ingelegde citroen, pijnboompitten en feta, recept van Sabrina Ghayour
Wat zouden jullie als eerste proberen van deze twee?
- Ottolenghi’s gesmoorde prei
- Gevulde courgettes van Sabrina Ghayour
0 stemmers
Ik vind het niet gadverdamme maar doe het nooit want ik heb geen magnetron nu
Oeh dit lijkt me allebei erg lekker
Dat prei gerecht is echt the best
ik heb een kookboek van sabrina ghayour maar ik vind die recepten altijd een beetje tegenvallen
Die met gesmoorde ei ziet er echt
uit. En ik heb toevallig nog wat ingelegde citroenen staan dus ik ga deze even op mijn lijstje zetten!
Als mijn vriend zou mogen kiezen wordt het 100% iets als Avril Lavigne dus ik voelde me eigenlijk gedwongen om het vast te leggen
Why’d you have to go and make things so complicated? 
Ik vind het wel een passende keuze eigenlijk
Ik las net wat over Only Fans en ik vroeg mij af wie dit wel eens bezocht heeft en wat jullie er van vinden?
Heeft er iemand hier misschien zelfs een eigen Only Fans 
Dus de vraag is? Heb jij eens Only Fans gezocht of gebruikt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik bezit geen magnetron haha, maar ook als ik er een zou hebben zou ik het niet eten.
Die gesmoorde prei is kapot lekker
Mijn huidige date heeft onlyfans gehad haha.