Stel je persoonlijke vraag #31

Door mijn 2 zwarte harige wekkers.

Katten.

2 likes

Ik heb me nog nooit verslapen, mijn vriend vind dat bizar.

• Ik verslaap me wel eens
  • Ik verslaap me regelmatig
  • Ik verslaap me zelden tot nooit

0 stemmers

Dit komt echt door hygiëne wel. Ze zullen vast hun huis schoonmaken, maar sommigen doen langer dan een week met slecht/ goedkoop kattengrind. Ja sorry, dan stinkt het gewoon.

Je hoort het eigenlijk alleen te ruiken als ze net zijn geweest. En vooral in de zomer nog vaker te wisselen.

4 likes

Ik was dus ooit op de radio toen ik tickets voor Idols won. 18 jaar geleden inmiddels. En toen zei Gijs Staverman “Ben je wel blij met je prijs? Het is niet te horen”.
Ik moet echt mijn best doen om enthousiast te klinken. Gaat tegenwoordig gelukkig beter dan destijds :sweat_smile:

2 likes

Oke, mijn vriend stalkt me al de hele dag dat ik een nieuwe telefoon moet bestellen. Maar ik twijfel heel erg.

• Iphone 11 à € 589,- (in de aanbieding)
  • Iphone 12 à € 859,-
  • Iphone 13 à € 909,-

0 stemmers

Ik neig naar de goedkoopste maar waarom is het prijsverschil tussen 11 en 12 zo groot maar tussen 12 en 13 niet zo? Is die 11 kut of kan die veel minder?

11 is alweer twee jaar oud ofzo dus dan worden ze goedkoper. Maar is helemaal niks mis mee

1 like

Heb de 12 nu al een paar weken (hiervoor de X) en ben er super blij mee. Volgens mij gaat het voornamelijk om de processor en camera (de 12 en 13 liggen qua specs heel erg dicht bij elkaar), de 11 niet.

2 likes

Wel een keer bij een live tv uitzending (talentenjacht) tig jaar geleden enthousiast (eigenlijk was het vooral gewoon klappen, niks geks) gedaan. Omdat dat werd gevraagd. Toen werd er door de presentatie gevraagd of ik fan was van degene en omdat ik het lullig vond om ‘nee’ te zeggen, maar ‘ja’ gezegd en toen werd ik naar het podium gehaald om degene een knuffel te geven. Maar ik vond degene helemaal niet zo leuk 🥲. Sindsdien doe ik altijd m’n best om niet te enthousiast te zijn.

18 likes

Hahahah wie was het?

2 likes

Nou deze ook maar anoniem. Ik vind het vooral oprecht zielig voor die mensen, designerdrugs, die naam alleen al.

• Ja ik het wel eens zogeheten designerdrugs genomen
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Ja godver we hadden in juni onze prijzen vastgezet voor 1 jaar, flink hoog termijnbedrag (omdat we niet wisten hoe de winter zou zijn in ons nieuwe huis, maar we schatte wel in dat het omhoog zou gaan met een verhuizing van appartement naar hoekhuis), zouden welkomstkorting krijgen ook.

Krijg ik vandaag begrip dat de ACM de vergunning voor levering van onze leverancier heeft ingetrokken. Welkomstbonus krijgen we sws niet meeer, en voorschot is nog maar de vraag of we dit terug krijgen. Per 1 november verplicht een nieuw contract voor absurde bedragen jeeej. Gaan wss meer dan 100 euro meer betalen per maand nu.

We hebben gelukkig wel al een best duurzaam huis en kunnen het geld wel missen (en eigenlijk is het dus niet perse zorgelijk voor ons), vind de verhoging gewoon best zuur en het boeit me wel want flinke verhoging dus wist niet echt wat te stemmen.

1 like

Ik was zó fan dat ik het niet meer precies weet hahah :crazy_face:. Hij is blijkbaar ook niet echt bekend geworden. Weet dat ie wel knap was, maar ook een stuk ouder dan ik. Het is ook al wel echt 10+ jaar geleden.

Ik zat met precies deze twijfel tussen 12 en 13, dus voor die € 50,00 ga ik toch maar voor de 13.

1 like

Ik vind dat zo makkelijk gezegd. Lees hier heel de tijd dat je je hond moet opvoeden. Ja natuurlijk moet dat, maar mijn hond is geen robot en ook behoorlijk eigenwijs. Dus soms luistert hij niet meteen. En als iemand met z’n armen omhoog gaat staan (echt why) dan denkt hij dat er iets leuks te halen valt en gaat ie springen. Natuurlijk zeg ik dan dat ie dat niet moet doen.
Net als rustig liggen in een restaurant wat eerder werd gezegd. Negen van de tien keer doet hij dat, maar soms is ie gewoon even een beetje onrustig en duurt het even voordat ie zijn plek vind.
Mensen met kinderen hebben toch ook niet altijd controle over hoe het kind zich gedraagt. Bijvoorbeeld een driftbui kan de meest consequente moeder overkomen en dan is het allemaal wel normaal.
Het is gewoon allemaal niet zo zwart wit denk ik.

8 likes

Voor jou als hondenbezitter misschien heel logisch maar als je benaderd (of misschien voor je gevoel aangevallen) wordt door een hond dan wil je zoveel mogelijk bij hem uit de buurt blijven en haal je je handen en armen zoveel mogelijk uit de bijt zone

21 likes

Maar waarom begrijp je niet dat mensen uit automatisme hun handen omhoog doen als er een hond aankomt rennen? Ik vind dat je als ‘baasje’ ( vreselijk woord), dat toch juist moet begrijpen? Wat moeten mensen dan doen volgens jou?

1 like

Je armen omlaag houden langs je lijf. Honden zijn nieuwsgierig en denken dat er iets lekkers of leuks in je handen zit als je ze omhoog doet.

1 like

Ja mensen zijn geen lantaarnpalen die aan en uitgaan.

9 likes

Nee, maar je weet in ieder geval zeker dat dat kind je niet dood bijt :sweat_smile:

29 likes

Steken is NIET hetzelfde als bijten.