Stel je persoonlijke vraag #31

Ja want een hond die onrustig is op een terras is er op uit om zoveel mogelijk kinderen te doden natuurlijk.

1 like

Niet eens omdat ik bang ben dat ik gebeten wordt,maar ik vind besnuffeld worden of erger nog: gelikt worden ook vreselijk. Daarom doe ik mijn armen omhoog, uit reflex ook eigenlijk, hoef die natte neuzen/tong niet tegen me aan.

15 likes

Is deze discussie nou nog bezig? De kat van de buren heeft laatst in onze tuin gekotst. Was niet eens boos, want ik vond de plantjes die er toen instonden ook lelijk.

Maar toch, doe eens niet.

12 likes

Ik zou eigenlijk een keurmerk willen hebben voor organisaties die honden importeren uit het buitenland en dat ze alleen hier naartoe gehaald mogen worden als daar een Nederlandse dierenarts een uitgebreid onderzoek heeft gedaan (inclusief gedrag). Er worden te veel ongeschikte honden hier naartoe gehaald.

7 likes

Dit zou goed zijn, maar het wordt voor ā€œrashondenā€ die verkocht worden door broodfokkers niet eens gedaan. Dan denk je een hond van Nederlandse fokkers te kopen, blijkt het beest alsnog uit bet Oostblok te komen. Helaas is de handel in honden niet echt een prioriteit in de politiek…

1 like

Ik zou sowieso veel strengere regels, controle en betere voorlichting willen hebben m.b.t. de aanschaf van dieren.

2 likes

Zolang die 2 maar niet heel de buurt bij elkaar blaffen vind ik alles best.

1 like

Onze buurkinderen gilden vroeger ook altijd zo en toen heeft mijn vader op een dag een emmer water over de schutting over ze heen geflikkerd, hahahaha. Ik zou echt WOEST zijn als mijn buurman dat deed, maar onze buurman was het er eigenlijk wel mee eens.

13 likes

Echt? Ook als ze daarna nooit meer zo irritant gilden? Heb jij ook profijt van! Het is maar water, gaan ze niet dood aan en een gratis lesje erbij.

12 likes

Ik geloof echt dat die energieprijzen een complot van de overheid zijn om het klimaatakkoord te behalen want ik durf niet meer aan de verwarming te komen. Lang leve de dekentjes (en een warm huis gelukkig)

Jammer alleen dat hij wel regelmatig aan moet omdat mijn planning ruk is en mijn kleding nog niet droog

2 likes

haha ja true, ik zat ook te twijfelen toen ik het typte

Ik ga denk ik ook voor de ā€œgoedkopereā€. Wil we graag apple want vind dat handig.

Maar toen ik net mijn oude telefoon aan mijn zoontje gegeven had om teletubbies te kijken omdat ik mijn dochter aan het afdrogen was pleurde hij hem zo van de trap. Dus dacht gelijk laaaat maar bespaar mezelf het geld wel want wie weet hoe lang ik er mee doe.

1 like
Off-topic geblaat

Als je ooit een hond overweegt kan ik het ras zeker aanraden! Het zijn hele zachtaardige, wat timide honden en thuis zijn ze heerlijk lui. En hun loopje lijkt meer op deftig paraderen, dat past wel in de koninklijke familie Willem :tipping_hand_woman:t2:
Het enige nadeel is dat ze nooit zomaar op de grond kunnen liggen (dan liggen ze gewoon op hun botten, dus oncomfortabel) en ik dus altijd een dekentje bij me moet hebben als ik bijvoorbeeld naar een terras wil ofzo. Oh en ze rillt als het kouder is dan 10 graden, dus je moet er ook een wintergarderobe bij aanschaffen.

Maar verder zijn het ideale honden, en ze zijn gewoon echt heel lief.

26 likes

Wow, als ik een hond zou zijn ben ik blijkbaar een windhond.

Vond ze al leuk, maar wintergarderobe maakt het af.

13 likes

Paradeer jij ook deftig?

6 likes

Nee, ik toon wat dat betreft meer gelijkenis met the Road Runner, maar daar kunnen we aan werken natuurlijk.

8 likes

Ik moet hier echt veel te hard om lachen haha, dat je je hond Bonnie hebt genoemd doordat je de naam hier las aww hahaha :sob::sob::sob::joy: en dat mensen (logischerwijs!!!) niet vragen naar Nick, maar naar Clyde! :sob::sob::sob::joy:

15 likes

Bram krikke heeft een hysterische windhond die de sokken en bhs van zn vriendin jat.

4 likes

ā€œPEPPPPPIEEEEEEE LOSSSSSSSSā€

13 likes

Godverdommeee Peppieeee :joy::joy::joy:

8 likes