Ik heb een account maar nog nooit iets gepost
Hij zei dat ie ook webcammen heeft gedaan en dat dat makkelijker ging (als in, meer publiek denk ik). Er stak veel tijd in en hij vond het eentonig worden (met wat ie als man te bieden had, zo zei hij het) dus is hij gestopt, maar hij kreeg wel complimentjes en fijne reacties. Hij plaatste vooral suggestieve fotoās en dan naakt/masturbatie/speciale aanvragen voor een extra betaling. Er is nu ook zoān soort docuserie gemaakt over enkele vlaamse onlyfans creators en daarin zeggen ze ook dat het veel makkelijker gaat als je al een following hebt. Veel meer heb ik hem eigenlijk niet gevraagd
Proef je de citroen heel erg? ik hou niet zo van fruit in mijn eten dus ik twijfel om het weg te laten.
Oh leuk welke serie is dat? De Nederlandse vond ik super interessant
Wat cool haha. Ik vind het wel wat krachtigs hebben van de content makers. Ik ga die documentaire ook eens opzoeken! Thnx
Onlyfans: de naakte Vlaamse waarheid heet ie!
De citroen is gepekeld! Dus totaal niet zoet. Niet weglaten hoor, geeft veel smaak juist!
Ik ga misschien met een jongen op date die behoorlijk actief is op OF
Hij krijgt ook aanvragen van fans en stuurde me er eentje door.
Dat was een beetje dit:
Ik wil dat je me behandelt als je cumslut en mān naam zegt als je je aftrekt en doet alsof je klaarkomt over mān gezicht.
Nouja het was een stuk uitgebreider en gedetailleerderš
Haha grappig soms die gelijkenissen tussen onze date ervaringen en op zich vind het wel iets hebben, iemand die de zelfzekerheid heeft om zoiets te doen, vind het wel stoer ofzo? Haha
Hahaha ja inderdaad
Ik vind het vooral interessant omdat het zoān ver van mān bed show is. Ben wel benieuwd hoe dat werkt en hoeveel je kan verdienen ermee
Mijn moeder heeft in een dronken weekend dr pil eruit gekotst op dr 21e, vond het altijd wel een grappig verhaal. De vriend die dr drankjes gaf die avond is mān peetvader en nog steeds trots op zān prestatie.
Mn moeder kan nog steeds geen Pisang Ambon zien meer, vraag me wel af wat dat erover zegt.
Heb me nooit ongewenst gevoeld, ze waren er altijd heel positief, vrolijk en dankbaar over.
Ook leuk: ze woonden toen boven een snackbar en mochten van de eigenaar midden in de nacht zelf kroketten en alles bakken als ze cravings had ook, klinkt echt geweldig.
Ze zijn wel getrouwd en naar een rijtjeshuis verhuisd voor ik er was helaas.
Volgens mij is 20 over iets typisch Limburgs. Mijn Brabantse vriend wist niet wat ie hoorde toen ik 20 over zei .
20 over en 20 voor is ook typisch Gronings! Alleen ik vind het echt te ingewikkeld en hou het gewoon bij tien voor en tien over half. Zeg het zelf dus niet maar hoor het wel heel veel om me heen.
Ik ben Belg en zeg 20 voor/over, vind het veeel logischer
Ik zeg het allebei š„ø Maar meestal wel tien over/voor half
Op school is het er in geramd om tien voor/tien over te zeggen
Kauw jij je eten met je voortanden? Dus niet als je iets afhapt maar wanneer het al in je mond zit en je het dus aan het vermalen bent.
Ik kauwde dus altijd alleen met mijn kiezen maar sinds een tijdje doe ik het dus ook met mijn voortanden en ik kan niet anders zeggen dat het echt een verrijking is voor mijn smaak-en tastbeleving
- Ja
- Nee
- Ga ik wel doen vanaf nu
0 stemmers
Ik kom uit het Noorden en zeg inderdaad 20 over/voor. Raak altijd in de war als mensen het anders zeggen
Frikandelbroodje?
- Ja, lekker
- Af en toe
- Ik at het alleen in mijn puberteit
- Gatverdamme, ik heet geen Mitchel
0 stemmers