Ik probeer dit voor me te zien, maar hoe doe je dit dan? Zit je een soort van te klappertanden met eten ertussen ipv de normale vloeiende kauwbeweging waarbij het eten in je wang zit?
Ik zeg twintig voor en tien over het hele uur.
in het nederlands zeg ik tien voor/tien over half, maar in de taal van het land waar ik woon kan je dat niet zeggen dus zeg ik 20 voor/20 na. laatst waren mân ouders hier op bezoek en toen zei ik 20 voor en toen kreeg ik echt een error wist spontaan niet meer hoe laat het was haha
Heb nog nooit in mijn level een frikandelbroodje gegeten maar mijn vriendinnen vinden dat ik niet weet wat ik mis .
Ga jij wel eens als activiteit âmuziek luisterenâ?
Dus bijvoorbeeld oordopjes in of radio aan, en dat je dan verder niets doet behalve luisteren.
- Ja, regelmatig.
- Ja, af en toe.
- Nee, zou ik wel willen.
- Nee, geen behoefte aan.
- Anders:
0 stemmers
Eigenlijk alleen als een van mijn favoriete artiesten een nieuw album heeft uitgebracht en ik het voor de eerste keer ga luisteren
ja dat laatste bedoelde ik! maar ik zit nu muziek te luisteren en weer op mn telefoon vanalles te doen.
Mijn ouders hadden al twee kinderen en mân moeder hoefde geen derde. Maar ze raakte op haar 39ste door de pil heen zwanger (zonder ziek te zijn oid of een pil te vergeten) van mij. Mân vader wilde altijd al een derde en toen hij hoorde dat ik een meisje was was hij al helemaal dolgelukkig soms noemen ze me een cadeautje. Ik vind het wel een nadeel dat ik relatief veel met mân broers scheel (6 en 9 jaar) en niet echt een band met ze heb, voordeel is dat ik wel al tante ben van heeel veel kiddoâs.
Voor tijdens het studeren/schrijven/iets anders waar je echt even goed je focus voor nodig hebt:
- Geen muziek
- Wel muziek
- Koptelefoon
- Oortjes
- Speakers
- Wel noise-cancelling
- Geen noise-cancelling
0 stemmers
En in het geval van wel muziek:
- Muziek die je normaal ook luistert
- Muziek die je anders niet luistert
- Met tekst
- Zonder tekst
- Playlist
- Album
- Eén nummer op repeat
- Vaste volgorde
- Shuffle
0 stemmers
ja dit is heerlijk, dan voelt het klusje net wat gezelliger
Als ik merk dat ik echt in de flow raak doe ik meestal 1 nummer op repeat. Heel suf, en na een uur ben je er ook wel klaar mee, maar die voorspelbaarheid vind ik heel chill. Meestal is dat dan elektro/deephouse achtig. Headspace heeft trouwens ook goede focus playlists! (oa hans zimmer, john legend)
Resulteert er ook in dat ik steeds denk, heh hoe komt dit nummer in mijn meest geluisterd playlist? Maar dat is dus van zoân focusuurtje!
Gewoon je eten naar voorin je mond verplaatsen en dan kauwen haha
Iemand plaatst de volgende reactie onder dit artikel:
âZo komen ze dus aan die Zweedse balletjesâ
- Kan wel, grappig
- Kan wel, maar niet grappig
- Kan niet, en niet grappig
- Kan niet, maar wel grappig
0 stemmers
Met kan wel/niet bedoel ik: mag deze opmerking gemaakt worden of gaat dit echt jouw grens over?
Oh ik vind dit echt een hele lastige (niet gestemd). Ik ben heel benieuwd of iemand zân antwoord wil toelichten.
Ik vind het niet grappig maar ik heb geen humor, en twijfel over kan niet/kan wel omdat het opzich een gevatte reactie/woordgrap is maar ik niet weet hoe het overkomt op mensen in de groep waar het over gaat zelf (of zij er aanstoot aan nemen).
Ja idd
Er is maar een heel klein aantal onderwerpen waar grappen over echt niet kunnen, vind niet dat transgenders an sich helemaal off limit zijn.
Nav mijn post in het Show je aankopen topic
Als jij een complimentje krijgt over een kledingstuk, wat doe je dan?
- Bedank ik voor het compliment
- Vertel ik waar het item vandaan komt
- Vertel ik hoe duur (of beter gezegd goedkoop het was)
- Vertel ik hoeveel korting ik had
- Vertel ik hoe oud of nieuw het is (âoh heb ik al 10 jaarâ, âthanks, is nieuwâ)
- Dit wisselt enorm per keer
- Ik kan uberhaupt geen complimentjes in ontvangst nemen
- Geen van al deze opties
0 stemmers
Ik vind grapjes wel kunnen. Mn bloed gaat eerder koken van mensen die gaan zeuren van âwaarom krijgen zij wel verlof en ik nieeetâ
Ik koop de laatste tijd duurdere items dus kan niet vaak meer zeggen "oh was maar x euroâ
Ik snap niet goed hoezo je het wel vindt kunnen maar misschien snap ik de grap niet. Gaat het er om dat ze ballen van mensen die een geslachtsoperatie doen zweedse balletjes noemen?
Haha ja dat is ook nog een optie natuurlijk!