Stel je persoonlijke vraag #31

Schalen en bakjes en dingen waarvan je denkt wat moet je dr mee maar die kringloopmeiden worden dr helemaal wild van.

6 likes

Oh bakjes haha. Ik moest denken aan zo’n houten live laugh love bordje ofzo.

Ik zie trouwens steeds vaker van dit soort planken voor de deur. Echt lelijk. Ook een houten accessoire op zich :sweat_smile:

3 likes

Welk klusje uit mijn eigen top 3 ergste dingen om te doen heb jij de grootste hekel aan?

• Naar de supermarkt gaan
  • Droge was sorteren/opruimen uit de droger of van het wasrek
  • Was ophangen

0 stemmers

Vaatwasmachine uitruimen :weary:

1 like

Dat is het enige voordeel aan geen vaatwasser hebben. Je hoeft hem ook niet uit te ruimenšŸ˜Ž

3 likes

Haaaaaat aan was opvouwen en daarna nog weer in de kast leggen :sweat_smile:

3 likes

Zie broek :scream: Zou dit ook weer in de mode raken?

3 likes

Ik wil geen briesje op mijn bilnaad als ik zit

3 likes

Hoe jong moet je zijn om hier ken ik niet op te stemmen :older_woman::older_woman::older_woman:

14 likes

Er zitten hier wel begin twintigers die dit denk ik niet kennen, die waren peuters toen dit uitkwam

6 likes

Ik was een beetje te jong om dat nummer bewust mee te maken in die tijd. Je moest toen vooral uitkijken dat de jongens niet je whale tail pakten en eraan trok, zodat je een keiharde PATS tegen je reet kreeg

Lang leve lange shirts

Ik heb het niet altijd door maar soms komt door zoiets die realisatie dat mensen die geboren zijn in de eenentwintigste eeuw inmiddels kunnen drinken, autorijden en op zichzelf wonen en dan realiseer ik me pas dat Ć­k ook ouder ben.

10 likes

Ik ben 24 en als ik hier nummers van hoor herken ik ze vast wel, maar ik zou niks op kunnen noemen

3 likes

Ja die ken ik wel vaagjes en beautiful ook!

1 like

Insert de zangkwaliteit van een krolse kat:

I’M BEAUTIFUL NO MATTER WAT THEY SAY :notes:

9 likes

Ik zie dit en mijn brein meteen:

If you ain’t dirrty, You ain’t here to party!!!

21 likes

En Anastacia paid her dues 20 jaar geleden. Het schiet me spontaan in de rug nu ik me dit realiseer :older_woman:

12 likes

Is nu al bezig, low waist jeans komt weer terug :joy: Ik zie steeds vaker tienermeiden er een dragen op tiktok.

En Beautiful was vroeger echt een van mijn favo nummers ooit (en Hurt, maar dat zal wel een ander album zijn?)

3 likes

39 likes

Wie heeft denk je de verwarming het hoogst aanstaan?

• DrĆ© Hazes
  • Peter Pannenkoek
  • Kluun
  • Woppert
  • Brace
  • Bas van Toor
  • Douwe bob

0 stemmers

Heb jij iets van acryl?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee