Nouja of je het echt dansen kunt noemen weet ik niet ik doe de raarste moves thuis, ziet er niet uit
Ik stel me in op 5 uur, dan kan het alleen maar meevallen 🥲
Same het is nu vaak al kwart over 5, dus ik bibber nu al voor wat gaat komen
Fuck man hier had ik dus helemaal niet aan gedacht
Ja sorry maar bereid je vast voor op dat het super kut wordt en hopelijk valt het dan mee. Vond dit zoo vreselijk toen mijn baby nog klein was! Maar misschien is die van jou nog zo piep dat er nog niet echt ritme in zit?
Ja jawel en ze is nogal een dame van de tijd… dus ben benieuwd hoe dat gaat worden
Heb jij zin in kerst dit jaar?
- Ja
- Neen
0 stemmers
Ja vroeg succes!!!
Het liefste zet ik de boom nu al 🥲
Oeps ik wil wel zien wie wat stemt:
Moet Eva Jinek een keer naar een goede kapper gaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Idc
Al wil Eva Jinek door Edward Scissorhands geknipt worden. Zelf weten.
En ook ff nieuwe styliste zodat ze niet meer die eeuwige duffe bloesjes aanheeft
Met sommig haar valt gewoon niets te beginnen
Hoeveel kappers al gedacht hebben volume in mijn haar te knippen… het eindigt altijd binnen een uur in een droevig bosje haar. En dat is ook prima. Beter omarmen dan er tegen vechten.
Nachtdienst dus één uur langer werken
Niet vanzelfsprekend helaas, mijn collega is nu de klos (werk zelf ook nachtdiensten) en wij krijgen geen extra uur betaald.
Ze heeft gewoon heel weinig haar toch? Wat kan een kapper daarvan maken? En als er dan toch volume in zit, is het binnen de kortste keren uitgezakt.
Ik voel me altijd helemaal verenigd met Eva wanneer haar haar weer kut en plat zit, maar ook als het een keer goed zit, want volgens mij heeft zij echt hetzelfde fijne slappe haar als ik, haha. Als ze dan eens van achteren op haar hoofd wordt gefilmd voel ik ook altijd zo’n herkenbare “oh ja ew”.
Denk dat je kunt knippen wat je wilt, maar voor volume moet je denk ik op de Leco-manier het eerst helemaal rechtop touperen en dan weer glad maken, zoals hij dat bij Chantal Janzen en Caroline Tensen doet. Maar dan wordt het wel weer heel gemaakt en vastgeplakt.
Ze moet niks
Oh ja, voor mijn bruiloft had mijn kapper Roy Donders-krullen gemaakt en dat vervolgens opgestoken en vastgesprayed. Dat bleef wel 2 dagen als een helm zitten