Stel je persoonlijke vraag #31

Haha ja echt het verschil tussen zelf opsteken en de kapper iets laten opsteken is echt immens als je kijkt naar de houdbaarheid van het kapsel.

Bij Dionne Stax ervaar ik trouwens altijd dezelfde haar-issues-herkenning, maar ben ook wel blij dat zij niet zo’n mega-mat nephaar in hun kapsel verwerken, zoals grote vriendin Nikkie Plessen.

Zien jullie ook wel eens mensen op tv met uiterlijke kenmerken waardoor je denkt: ach meid/gast, ik voel je struggles.

• Nee, blijkbaar totaal niet mee bezig
  • Jazeker, bijvoorbeeld bij…

0 stemmers

1 like

Ik voel het als mensen geen kin hebben… dan denk ik: gorl… I know your pain.
Maar ik voel dan ook een soort band.

2 likes

100% ook bij moeilijk haar.

1 like

Ik heb trouwens ook dat ik bij sommige BN’ers op tv kan denken: ja ik denk echt op dezelfde manier als jij. En dat is wat anders dan dezelfde mening hebben, maar meer dat in een gesprek het in je hersenen een bepaalde kant op gaat en je daardoor bepaalde vragen wilt stellen of opmerkingen wilt maken.

Herkennen jullie dit?

• Nee, kan je ook echt totaal niet volgen
  • Nee, maar begrijp wel wat je bedoelt, maar mijn gedachtekronkels zijn uniek
  • Jazeker, bijvoorbeeld bij…

0 stemmers

Ook met haar issues. Inhammen en ook fijn haar.
Of mensen die loensen.
Soms kan ik ook denken ah ik ben niet de enige gelukkig! (Bij acne (littekens) bij influencers ofzo). Al mijn eigen onzekerheden projecteren op anderen :’)

2 likes

Ik heb dit heel erg bij Monica in Temptation Island😅. Die lompe “Gaat het?” Als iemand in huilen uitbarst bijvoorbeeld, denk dat ik precies hetzelfde was overgekomen. Ook al wil je dat helemaal niet en doe je juist je best om wel empathisch te zijn, het komt gewoon niet altijd op de juiste manier over.

7 likes

Na aanleiding van een aantal kringloop videos heb jij een van deze dingen in huis.

• Rieten manden
  • Witte vazen
  • Bruine espresso kopjes
  • Houten accessoires

0 stemmers

1 like

Niets daarvan. Voel mij echt een buitenbeentje nu

5 likes

Wat moet ik me voorstellen bij houten accessoires?

1 like

Schalen en bakjes en dingen waarvan je denkt wat moet je dr mee maar die kringloopmeiden worden dr helemaal wild van.

6 likes

Oh bakjes haha. Ik moest denken aan zo’n houten live laugh love bordje ofzo.

Ik zie trouwens steeds vaker van dit soort planken voor de deur. Echt lelijk. Ook een houten accessoire op zich :sweat_smile:

3 likes

Welk klusje uit mijn eigen top 3 ergste dingen om te doen heb jij de grootste hekel aan?

• Naar de supermarkt gaan
  • Droge was sorteren/opruimen uit de droger of van het wasrek
  • Was ophangen

0 stemmers

Vaatwasmachine uitruimen :weary:

1 like

Dat is het enige voordeel aan geen vaatwasser hebben. Je hoeft hem ook niet uit te ruimen😎

3 likes

Haaaaaat aan was opvouwen en daarna nog weer in de kast leggen :sweat_smile:

3 likes

• Beste album ever
  • Mwah, wel ok
  • Ik ken dit niet

0 stemmers

Zie broek :scream: Zou dit ook weer in de mode raken?

3 likes

haha ja heb er nog trauma’s van

dit was overigens het jaar 2002

1 like

Ik wil geen briesje op mijn bilnaad als ik zit

3 likes

Hoe jong moet je zijn om hier ken ik niet op te stemmen :older_woman::older_woman::older_woman:

14 likes