dit was ook het jaar van het nr “my neck my back” dus kwam zo’n broek al snel van pas
Er zitten hier wel begin twintigers die dit denk ik niet kennen, die waren peuters toen dit uitkwam
Ik was een beetje te jong om dat nummer bewust mee te maken in die tijd. Je moest toen vooral uitkijken dat de jongens niet je whale tail pakten en eraan trok, zodat je een keiharde PATS tegen je reet kreeg
Lang leve lange shirts
Ik heb het niet altijd door maar soms komt door zoiets die realisatie dat mensen die geboren zijn in de eenentwintigste eeuw inmiddels kunnen drinken, autorijden en op zichzelf wonen en dan realiseer ik me pas dat ík ook ouder ben.
Ik ben 24 en als ik hier nummers van hoor herken ik ze vast wel, maar ik zou niks op kunnen noemen
dit is het album van dirty!
ik zag net op tiktok een meisje van 18 verkleed met halloween als xtina, toen dacht ik wow jij was niet eens geboren toen dat uit kwam
Ja die ken ik wel vaagjes en beautiful ook!
Insert de zangkwaliteit van een krolse kat:
I’M BEAUTIFUL NO MATTER WAT THEY SAY
ja is en blijft iconisch. sowieso was 2002 een prachtig muziekjaar.
enkele hightlights: dutty rock van sean paul kwam
uit, nelly en kelly zongen over een dilemma en sita was happy
Ik zie dit en mijn brein meteen:
If you ain’t dirrty, You ain’t here to party!!!
het ene na het andere hoogtepunt hoor! dit is nu die lekkere dansplaat
En Anastacia paid her dues 20 jaar geleden. Het schiet me spontaan in de rug nu ik me dit realiseer
Is nu al bezig, low waist jeans komt weer terug Ik zie steeds vaker tienermeiden er een dragen op tiktok.
En Beautiful was vroeger echt een van mijn favo nummers ooit (en Hurt, maar dat zal wel een ander album zijn?)
Wie heeft denk je de verwarming het hoogst aanstaan?
- Dré Hazes
- Peter Pannenkoek
- Kluun
- Woppert
- Brace
- Bas van Toor
- Douwe bob
0 stemmers
Heb jij iets van acryl?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Acrylverf, acrylnagels, acryl stof?
Alles mag
same echt definitie van een zeiknummer
Ik vind Soar echt één van de beste nummers
Die chick van Atomic Kitten heeft dus een kind van al bijna 20 jaar, vind ik ook even een heftige realisatie.