Stel je persoonlijke vraag #31

I need a girl part 1 EN part 2 staat hier nog regelmatig op hoor.

12 likes

Oooh heerlijk. Nu heb ik echt zin om een 2002 themed feest te geven!

5 likes

Lees jij wel eens de triviapagina van films op IMDB?

• Ja vaak
  • Ja, af en toe
  • Nee
  • Nee, maar ik kom sowieso nooit op IMDB

0 stemmers

Uit dit lijstje Shakira, maar 2002 was voor mij vooral het jaar van AROBTTH van Coldplay. Wat een album. :orange_heart:
En Moby, U2, Tatu, Sophie Ellis Bextor…

6 likes

Ik heb ooit zo’n fantastische uitgaansavond in de discotheek gehad, dat alles leuk en geweldig was, alleen maar leuke muziek, en een jongen out of my league (vond ik toen) die mij leuk vond en die avond en nacht is voor eeuwig en altijd Whenever, Wherever van Shakira aan verbonden.

Heb vanavond een feestje en ga me nu klaar maken met een 2002-playlist. :partying_face:

16 likes

Het eerst wat ik dacht is omg, hoofdrekenen

9 likes

Ik kan werkelijk alles uit deze lijst woord voor woord meezingen :sweat_smile:
Wat een heerlijk jaar.

4 likes

Ja nagels hahaha

2 likes

Haha hoeveel lyrics hiervan ook in mijn MSN-naam hebben gestaan. :joy::joy::joy:

:rose::star::heart: ~^> NoT The KiNd oF GiRL WhO GivE$ uP Ju$t LiKe ThAT <^~ :heart::star::rose:

42 likes

Eminem had ook wel een lekker jaartje toen.
Mom’s spaghetti. :spaghetti:

29 likes

Ohh msn de nostalgie :broken_heart: mis dat tijdperk soms wel hahaha

3 likes

Ik lig echt dubbel om al die msnnamen en dan heel droog ‘Alex’ en ‘arian’ ertussen

17 likes

Het staat er alsof die hond naar buiten rende en random een kind in z’n voet beet, maar dat lijkt me wel heel sterk. Lastig om een beslissing te maken terwijl je niet precies weet wat er gebeurt is.

1 like

Een hond die random mensen op straat als een soort sniper target en dan direct tot actie over gaat als de bel gaat? Dit maakt het niet geloofwaardiger. Er zijn ongetwijfeld honden die zo extreem ziek in hun hoofd zijn, dat krijg je met rasdieren, maar dat lijkt me nog steeds sterk. Als dat zo is, zou ik 'm wel een spuitje geven, maar dan denk ik ook dat deze hond al veel vaker aangevallen zou hebben.

2 likes

Oh ik vond the worlds greatest echt heel leuk, en nog steeds wel, maar door alles rondom R. Kelly mag dat niet meer van mezelf

8 likes

Nu heb ik zin om een '00 party te houden!!

2 likes

Haha zelfde gedachte!

2 likes

Vind jij '00s muziek nog steeds leuk?

• Ja, oprecht echt fantastische muziek
  • Meer om de nostalgie
  • Nooit leuk gevonden
  • Nee, ik vind het niet meer leuk

0 stemmers

2 likes

Het is vroeger nooit zo mijn ding geweest, maar ik merk tegenwoordig dat ik bij sommige dingen wel nostalgische gevoelens krijg, ook al vond ik het toen niet leuk.

3 likes

Ik ken het, maar nmsvpe

2 likes