Stel je persoonlijke vraag #31

Welke krant is dit? Noord… noord wat? (Ik weet dat het om amsterdam gaat maar ben benieuwd)

Ineens herinner ik me dat oneliners nam uit de film Romeo and Juliet, :gift_heart:my only love sprung from my only hate :revolving_hearts:

Mijn meest afgespeelde lijst op spotify is 00’s :yellow_heart: zal altijd zo blijven denk ik! Het liefst geef ik volgend jaar als ik 30 wordt een zero’s party incl dresscode.

2 likes

Aangezien het Amsterdam is zal het wel het Parool zijn

1 like

Moet je doen! Is echt leuk! Ik heb toen ik 30 werd een '90 party gegeven. Met posters van toen aan de muur, fireballs en UFO’s en schelpjes als snack. En natuurlijk verkleed als Anita :thumbsup:

4 likes

Ik heb jaren op dansen gezeten en daar leerden we heel veel choreo’s uit videoclips. De jaren ‘00 waren echt top tijden.

Stonden mijn dans vriendinnen en ik in de club als 16 jarigen de hele choreo uit dirty te doen als dat nummer op kwam :rofl:

Met de optredens hebben we ook dirty gedaan, inclusief de ieniemini rokjes + een soort bh/ topje. Nu denk ik wie had bedacht dat dit een goed idee was voor 14-16 jarige meiden voor een zaal van 2500 man :joy: Maar goed in die tijd liep ik er ook rond als Britney met kniekousen, kort rokje en opgeknoopte blouse.

15 likes

Ik vind de 00’s leuk, maar er gaat echt niks boven de 90’s :heart_eyes:

8 likes

Mijn favo hobby. Net als filmpodcasts met feiten luisteren 🥲

Heb je een museumkaart? (vroeger museumjaarkaart)

• Ja
  • Nee, maar vroeger wel gehad
  • Nee, nooit gehad
  • Ik woon niet in Nederland

0 stemmers

N.a.v. die tijdenpoll van gister, hoe spreek jij een telefoonnummer uit?

• Vijf, Drie, Zeven, Nul, Acht, Acht, negen, negen,…
  • Drieënvijftig, Zeventig, Achtentachtig, Negenennegentig,…
  • Vijduizenddriehonderdzeven, Achtentachtig, Negenennegentig,…
  • Nog anders

0 stemmers

Ik raak altijd in de war als iemand het in tientallen uitspreekt. Ik moet dan drie keer nadenken dat drieënzestig, 6 3 is en niet 3 6. Ik voel mij dan een beetje dom op dat soort momenten

46 likes

Weet je wat ik echt niet snap, dat mensen bang zijn op Halloween voor mensen in Walibi ofzo die met een kettingzaag lopen.

Kijk dat je schrikt van iemand die ineens uit een hoek komt, oké dat snap ik. Maar iemand met een kettingzaag daarvan weet je toch dat die kettingzaag nep is, wat is daar in godsnaam eng aan?

• Ik vind dit ook echt niet eng
  • Ik vind dit wel eng en ik leg je uit waarom dan
  • Ik kan me hier niks bij voorstellen

0 stemmers

2 likes

Ik ben zelfs bang voor niet-eng-verklede mensen.

18 likes

de hoeveelheid bezoekers is nog het engste aan de fright nights

7 likes

Heb het voor je gefixt :+1:

9 likes

Ik heb dat ook. Als iemand mij een telefoonnummer (of andere nummers) doorgeeft heb ik daar ook moeite mee. Ik moet daar altijd goed bij nadenken. Soms ziet mijn vriend mij echt nadenken bv als hij 54 zegt en dan zegt hij eerst 5 dan 4.
Je hoeft je daar niet dom over te voelen!

1 like

Ik ben altijd banger dat een van die tokkie bezoekers me in elkaar slaat dan voor dat hele Halloween gebeuren.

@Alsjehaarmaargoedzit maar dan ben je altijd bang ofzo? Is dat niet schijtirritant om zo bang te zijn?

4 likes

Haha, nee valt mee. Ik kan er gewoon niet tegen dat ik niet weet wie er in zo’n pak zit. Soms komen ze onvoorspelbaar dichtbij en daar hou ik niet zo van :sweat_smile:

2 likes

Ooooh ik dacht dat je dagelijks bedoelde haha, maar dit is logischer idd

Anders: de eerste 7 cijfers spreek ik gewoon uit als een, twee etc… en de laatste vier als zevenentachtig eenentwintig :sweat_smile:

@Alsjehaarmaargoedzit ik ook, sinterklaas, Disney figuren, clowns. Ik vind het allemaal vreselijk. Maar dat is meer omdat ik de interactie verschrikkelijk vind denk ik. Omdat die mensen altijd op je af komen en gaan zitten gebaren enzo.

Mijn nachtmerrie was toen ik met vriendinnen ging eten in Disney en die stomme figuren aan je tafel komen. Knabbel (of babbel :thinking:) ging mij toen forceren een selfie met hem te maken anders ging hij niet weg. De afkeer en angst stond in mijn ogen :joy:

4 likes