Stel je persoonlijke vraag #31

Ik wil een nummer gelijk kunnen opschrijven. Jij zegt als eerste vier. Pleur dan geen envijftig erachter, zodat ik vijf seconden na moet denken omdat ik die getallen moet omdraaien.

Engels is veel makkelijker op dat vlak. Die spreken eerst de tientallen uit. Dus het is seventy-two niet two-and-seventy

3 likes

Ja dat is bij mij dus precies omgekeerd, ik weet dat ze me willen schrikken, is dus een gecontroleerde omgeving en dan is het bij mij meteen doodgeredeneerd ‘het zijn acteurs, kijk daar zie je een gordijn hangen, oh kijk ik zie daar de lampen hangen’. Vind ik direct niet meer eng, zo’n omgeving die erop ingesteld is om je te laten schrikken.

Terwijl, zet mij midden in de nacht in een bos waar eigenlijk 0.00000000000001% kans is dat er daar iemand met slechte bedoelingen rondloopt en ik ben doodsbang voor elke twijg die knapt. Omdat het dan ‘echt’ is.

2 likes

Ben jij wel eens bij de Halloween Fright Nights in Walibi geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Bij de kapper gelezen?

1 like

Ik vind Hurt (zowel nr als clip) mooi maar was vlg mij latere album

1 like

ja klopt, was een paar jaar later toen ze uit haar Xtina fase was

1 like

Infatuation was altijd mijn fave nummer

Nog steeds echt Chill

En impossible en vooral walk away waren m’n fave ballads op dat album. Vind Walk Away nog steeds >>> Beautiful en the voice within, echt stom dat het geen single was.

En natuurlijk Can’t hold us down, echt 10 jaar voor op haar tijd waren zij en Lil Kim daarmee.

@Luzarl beautiful (I am beautiful no matter what they saaaaay, words can’t bring me doooown) en dirty en the voice within zijn van dit album en fighter was ook wel een grote hit toen.

9 likes

Ik heb dit zoooo vaak op mijn werk. Als ik een order op transport moet zetten dan moet ik de klantgegevens opzoek dmv telefoonnummer. Voel me bij vlagen zo dom omdat mijn brein dan gewoon niet meewerkt met tientallen en alle cijfers door elkaar husselt. Doe gewoon per cijfer, is niet zo moeilijk. Of achternamen die ze dan uitspreken, bijvoorbeeld Kaptein, maar dan is het geschreven als Capteijn bij wijze van spreken en verwachten ze dat ik dat dan meteen weet :rofl:

1 like

Stel je bent een of andere psychopaat die dit juist de perfecte plek vindt om je te verkleden en wel met een echte kettingzaag mensen aan te vallen! Ja ik kijk teveel films :joy:

4 likes

Ik vind die verklede mensen niet eng, dus de mensen in de fright zones. Alleen de spookhuizen zijn echt mijn ergste nachtmerrie, omdat ik mezelf dan helemaal gek maak van spanning en ik echt zĂł erg schrik dat ik gewoon moet huilen.

2 likes

Ik wou zeggen als je echt veel horrors kijkt is dat juist een reden om bang te zijn hahaha

Ik ben twee weken geleden geweest en vond het geweldig! Nog leuker dan de attracties in het park zelf. Helaas nog geen spookhuizen bezocht maar misschien is dat maar beter ook nu ik de post van @FrozenFlame lees.

2 likes

ja staan heel wat bangers op dit album!

1 like

Hoe eet jij een kiwi?

• Met schil (zoals de vriend van)
  • Door de helft en allebei de kanten uitlepelen
  • Alleen een klein stukje aan de bovenkant eraf en uitlepelen

0 stemmers

Ik zie de laatste optie nu op tv en vet handig :hushed: ik doe zelf altijd optie twee

Schillen en in stukjes snijden

22 likes

Mijn god

Denk je dat dit de laatste verlenging is?

• Ja na 50 keer is dit echt de laatste
  • Nee sowieso niet in 2070 draait ‘ie nog

0 stemmers

Heb jij hem gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Gebruik jij VPN?

• ja
  • nee

0 stemmers

Zo ja, welke?

• Hola
  • Hoxx
  • Iets anders namelijk…

0 stemmers

Hahahaha m’n vriend en ik zitten hier drunkenmonkey-style super hard om te lachen en respect van hem voor iedereen die met schil eet. :kiwi_fruit:

3 likes

Om in warzone(schietspel) in lobby’s te komen waar niet enorm verslaafde jongetjes in zitten. Goede spelers dus.

2 likes

Is dit niet een boomerding? Mn moeder deed dit altijd, vind het mega irritant.

2 likes