Heb op m’n werk vaak mensen aan de telefoon die een lang nummer moeten doorgeven en de ergste soort is echt als ze alle manieren van cijfers opnoemen gaan combineren, dus: vierentwintig twaalf zeven negen acht honderdachtenvijfitg. Que?!!?!!
Niet, want allergisch
- Wist ik direct dat de wintertijd al aangepast was op mijn telefoon
- Wist ik niet zeker of de tijd al de goede wintertijd was
- Voelde ik me uitgerust
- Had ik eigenlijk nog wel een uurtje kunnen gebruiken
- Ik heb kinderen die vroege vogels zijn dus shut up want dit is het pijnlijkste moment van het jaar ik was 345 wakker.
0 stemmers
Ik vind dat 2x per jaar zoo vervelend, dat ik nooit zeker weet of de tijd op mijn telefoon al is aangepast of nog niet. Spoiler: dat is hij natuurlijk wel altijd. Maarja dan heb ik alweer ergens een magnetron opgezocht om te checken.
Maar ik wil er wel eentje!
Heb een nieuwe wekker, dus wist niet of de tijd al goed stond.
Ik werd even wakker om 2.55 toen vroeg ik me wel af of dat de eerste of tweede 3uur was dus heb ik even gewacht en toen werd het weer 2.00 wel chill dat gevoel dat je nog heel lang hebt. Was wel 6.20 wakker door m’n zoontje dus de dag voelt nu al lang haha.
Oja wauw dat is wel bijzonder om te zien, dat dat uur echt verspringt!
Sterkte vandaag met de lange dag
Haha echt precies hetzelfde verhaal hier, maar dan zonder kind en om 7.00 uur klaarwakker.
Ik zat om 2.59 op de wc en hoorde de kerkklok in de verte 3 keer slaan, maar op mijn telefoon versprong het naar 2.00.
Zit jij met 2 of meer forummers van hier in een WhatsApp groep?
- Nee
- Ja, een groep
- Ja, meerdere groepen
0 stemmers
Ik google altijd “what is the current time in Woonplaats” op dit soort momenten
Dit was altijd zo leuk toen ik nog elke zaterdagavond kapot ging tijdens het uitgaan, nog een uur langer yoehoe
Ik heb een nieuwe telefoon en laptop, en in het verleden is het wel eens misgegaan omdat ze allebei niet waren versprongen terwijl ze dat automatisch moesten doen.
Ik heb dus gisteravond een oude wekker gezet zodat ik kon controleren hoe laat het was en dat ik op tijd wakker zou worden (was nodig ivm afspraak). En ze hebben het automatisch gedaan
Hoeveel oliebollen heb jij al op dit jaar?
- 0 en dat blijft zo fuck oliebollen
- 0
- 1-3
- 4-6
- 7-10
- 11 of meer
0 stemmers
Haha ja met @Krabsalade en @Ovenschaal sinds een gebeurtenis hier op het forum. Vind het wel gezellig.
Op 1 januari, haha.
Kan echt niet wachten tot de kraam er weer staat hoor, zo veel zin in
Bij mij staat ie in m’n straat sinds een week of 3, elke dag zin en gisteren toch maar een paar gekocht
Hier staan ze al. Ik wil alleen een bananenbol. De rest vink goor
Time is ook al voldoende!
Ik heb ooit de tijd op m’n laptop weggehaald omdat ik tijdens studeren gek werd van dat ik elke zag “shit alweer een uur verspild”. Dus heb het er toen eraf gehaald dus ik weet nu nooit de tijd als ik iets op m’n laptop moet doen en Google dan time.
Ik vind oliebollen 1 van de weinige zoete dingen wat echt wel lekker kan zijn. Ik kan ook pissig worden als een niet Nederlands persoon zegt dat het eigenlijk gewoon als een donut smaakt (zo’n natural) .
Oliebollen met rozijnen of zonder?
- Met
- Zonder
- Beide niet
0 stemmers