Stel je persoonlijke vraag #31

Beide lekker :smiley:

6 likes

Als je een buitenlandse vriend op bezoek zou hebben en je moest kiezen tussen 1 van de dingen om te geven, welke zou je kiezen?

• Frikandel speciaal
  • Haring
  • Oliebol
  • Stroopwafel

0 stemmers

Broodje kroket!!!

17 likes

Helaas valt een kroket nooit in de smaak haha, ik vind het zelf ook niet zo lekker moet ik zeggen. En bij bijvoorbeeld drop en haring dan word ik nog eerder uitgescholden lol

Wat vind jij lekkerder? / zou je eerder kiezen?

• Een broodje kroket
  • Een broodje frikandel (speciaal)

0 stemmers

17 likes

Oh mijn Franse neven zijn gek op oliebollen. Als we in Parijs oud en nieuw vieren nemen wij de traditie mee.

2 likes

Ik hoor al : no no no no no no

1 like

En wat als je ze meer keuze geeft? :grin:

17 likes

Sorry maar hoe kan iemand ooit een keuze maken uit al dit lekkers?

17 likes

Oh is eigenlijk wel leuk ik wil deze foto wel sturen naar een aantal vrienden en dan kijken wat ze zouden kiezen. Maar in mijn ervaring moet je eerst helemaal uitleggen wat het is, wat natuurlijk ook logisch is. Gatverdamme wat is dat links. Kaas met een soort fruit erop. Oja een mandarijn. Mensen zijn echt niet goed hoor.

1 like

Wie bedenkt nou weer de combinatie kaas met mandarijn??

3 likes

Haha ik had dit heel kneuterig voor een kinderverjaardag gemaakt en niemand nam daar een stokje van.

1 like

haha wel mooi, het broodrooster en de ovenschaal in 1 app

7 likes

Boomers :joy:

1 like

Maar waar zijn we al jaren mee bezig? Augurk in een plak ham? Een stuk meloen in een plak ham? Ben je wel helemaal 100%? Wtf. Het kan niet. Het smaakt niet.

Deze snack kan niemand weigeren. Iedereen wilt een augurk in ham gewikkeld.

12 likes

Wel een verse stroopwafel van een marktkraam, niet de verpakte kleine van de supermarkt. En oliebollen de goede tweede, want dat is cultureel erfgoed :grinning_face_with_smiling_eyes: frikandel niet want dat is vies.

7 likes

Hier is boterhamworst om augurk de standaard :nauseated_face:

5 likes

Stroopwafels kun je bijna overal kopen, maar een bitterbal is uniek✨

4 likes