Stel je persoonlijke vraag #31

Augurk met cervelaat is nog lekkerder. Dat was hier the jam.

4 likes

Voor de Rabobank gebruikers. Missen jullie ook transacties die je gister hebt gedaan? Er was gister dus blijkbaar een storing waardoor mensen niet konden pinnen, maar ik kon dat de hele dag wel gewoon. Pinapparaten gaven ook gewoon aan dat de transactie was geslaagd. Ik heb getankt, ben bij Subway en Jamin geweest, maar dit is gewoon niet afgeschreven :sweat_smile: ( zal vast nog wel recht worden gezet). Heel gek.

• Al mn aankopen zijn afgeschreven
  • Ik heb ook een aankoop die niet is afgeschreven
  • Ik heb niets gekocht gisteren/kon niet pinnen/ heb geen Rabo
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Oooh hier heb ik nu zin in en laat ik nou net toevallig augurken en ham in huis hebben

Voor de T-Mobile gebruikers die recent in het buitenland zijn geweest:

Hebben jullie vanochtend ook 1 of meerdere sms’jes gekregen van T-Mobile met de tekst ā€œwelkom in (naam land)ā€ terwijl je in Nederland bent?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen T-mobile
  • Ik ben niet recent in het buitenland geweest
  • Anders

0 stemmers

Ik kreeg er meerdere met ā€˜Welkom in Duitsland’, daar was ik 2 weken geleden. Mijn man en moeder zijn ook klant bij T-Mobile en kregen deze sms’jes ook.

Ik lees nu op Twitter van T-Mobile dat het vaker gemeld is en dat het in onderzoek is.

Ik heb tele 2 en ben vandaag al 3x in duitsland, 1x oostenrijk en 1x italie welkom geheten, terwijl ik vorige week terug ben gekomen.

En mn sms die ik vorige week in Duitsland had gestuurd is nog steeds niet bij de ontvanger binnen.

4 likes

Wat apart zeg.

2 likes

Same!!! Wilkommen!!!

Ik heb tele 2 maar had dit ook :joy:

1 like

Ik mag vanavond kiezen wat we gaan bestellen. Wat te kiezen?:

• Mac altijd
  • Chinees
  • Snackbar en aldaar het volgende:…
  • Pizza
  • Je vergeet de chillste optie:

0 stemmers

Edit: sushi hadden we vrijdag🤣

Krenten zijn druiven van de duivel

12 likes

Als je het in de buurt hebt: indiaas :yum:

11 likes

1x oud en nieuw gevierd bij een vriendin die aangaf dat zij wel de oliebollen zou regelen. Ok, chill. Kwam ze dus serieus met zo“n soort zak:

image

Meest taaie, gore shit ooit MET krenten ook nog :cry:

11 likes

Ik heb alleen het tegenovergestelde: ik ging iets ruilen en het is teruggepind op mijn rekening, ik heb het dus niet ontvangen. De vorige keer stond het er na een halfuurtje op. Ik verwacht dat het wel goed komt maandag (hoop ik :upside_down_face:)

1 like

Thais!

4 likes

Zelf koken

5 likes

Zou jij uit je hoofd ongeveer kunnen vertellen wat er is gebeurd tijdens de tweede Wereldoorlog?

• Ja
  • Redelijk
  • Nee

0 stemmers

En per jaartal? Van dit gebeurde in 1942, dit in 1944, in Nederland of Belgiƫ?

• Ja
  • Redelijk
  • Nee

0 stemmers

En in Europa?

• Ja
  • Alleen bepaalde events, zoals D-Day, inval van Polen
  • Nee

0 stemmers

En in andere werelddelen dan Europa?

• Ja
  • Alleen in AziĆ« en Europa
  • Alleen Europa
  • Nee

0 stemmers

Indiaas en standaard saag paneer, zodat ik toch een beetje groenten binnen krijg

Nee heb zelf ook geen idee

Niemand leert je dat ooit.

1 like

Ik weet het aardig, maar dat komt ook omdat ik geschiedenis interessant vind. Maar vraag mij niet naar de belangrijke gebeurtenissen voor de tweede Wereldoorlog (bierkellerputsch, nacht van de lange messen) of wat er in noord Afrika en Scandinaviƫ gebeurde. Daar weet ik echt niks van

Zo vroeg al zo donker is

• Heel fijn!
  • Heel kut!

0 stemmers