Ik heb dit wel gedaan, het was 13K (auw! die ik nog steeds aan het afbetalen ben) Dit was voor studie 2 waarover ik bij de eerste al twijfelde en uiteindelijk toch voor studie 1 gegaan ben.
Ach ja, heb wel hele leuke jaren gehad.
Maar als ik het helemaal over kon doen zou ik misschien wel liever voor een bètastudie gekozen hebben, iets met voedsel, landbouw of planttechnologie. Of iets als International Land and Water Management.

ja een jaartje gestudeerd ik Leiden. Ik als een echte rotterdammer was eigenlijk nooit buiten Rotterdam geweest. Was best wel een happening elke dag op en neer en dat klote universiteit lag niet naast het station. Mijn fiets is daar zovaak gestolen
. Daarnaast gingen we zo vaak op excursies niet normaal. Soms verschillende planten en bomen zoeken terwijl ik maar dacht het lijkt allemaal op elkaar! Het leuke was dat wij met 6 dames van het vwo daar zijn gaan studeren. Maar uiteindelijk heeft er maar 1 de opleiding afgerond. En gratis toegang tot Naturalis was echt top. Maar geen spijt van de switch. Mocht dat niet zijn gelukt was ik wel doorgegaan en voor docent gegaan.
. Dus ik weet niet wat ik anders had gedaan?!
. Mijn rechteroksel: zweet op onverwachte momenten, stinkt wanneer ik ongesteld ben, ziet eruit als een vulva, maakt als ik geen bh gebruik wel eens een stom ketsgeluid met mijn borst,
.
Het is dat ik mijn oksels nauwelijks onthaar en voornamelijk trim, maar ik vind het echt heel irritant.