Goede tip! Ik merk dat de gemberthee ook sterker is als je het plakje even knakt.
Doe er maar 1x mee want wil 'm zo sterk mogelijk. Haaaat het ook als ze er in een restaurant sinaasappel ofzo bij doen. Dan had ik wel om sinaasappel thee gevraagd
Goede tip! Ik merk dat de gemberthee ook sterker is als je het plakje even knakt.
Doe er maar 1x mee want wil 'm zo sterk mogelijk. Haaaat het ook als ze er in een restaurant sinaasappel ofzo bij doen. Dan had ik wel om sinaasappel thee gevraagd
Gatverdamme wist niet eens dat dat een ding was.
Toevallig nu aantal keer achter elkaar gehad dat ze dat gaven! En dan niet op een schoteltje erbij maar echt in het glas al. Het is ook geen combi waarvan je denkt, goh laat ik eens expliciet vragen of ze het niet doen.
da best gemberthee is gember mee laten koken in een pannetje water
sinds ik dat doe vind ik plakken gember in je thee een soort slap aftreksel, alsof je 3 druppels siroop in je beker hebt
Ik laat het ook 5 minuten ofzo staan koken, trekt het nog meer in.
Vind het in de horeca inderdaad ook zonde. Als je bij een goede tent bent zit er best wat gember in je kopje, maar dan proef je er alsnog niet veel van omdat er alleen kokend water overheen is gegooid.
Ga er vanuit dat elke vrouw voor jou in de familie, elke voorgaande generatie vrouw dus, gemiddeld op haar 25e een kind kreeg, dan heb je dus per 100 jaar 4 vrouwen.
De vrouw 80 generaties geleden leefde in dezelfde tijd als Jezus Christus, dus het jaar 0.
0 stemmers
ik doe er in het tweede kopje weer een klein stukje bij en in het derde kopje weer een stukje extra etc etc
Ik heb 1 tiet die meer/makkelijker voedt als de ander , dus dat is ook mân favoriet haha.
Ze zeggen dat 10 procent van de mens linkshandig is, dus ik ben benieuwd. Ik bedoel wel ECHT linkshandig, het telt niet als je soms iets met links doet.
0 stemmers
Mn vader zei dat hij al heel snel opmerkte dat ik linkshandig was , dat komt in zijn familie ook wel meer voor. Bij mn opa werd het er letterlijk uitgeslagen zo zielig.
Ik schrijf links, maar doe eigenlijk heel veel dingen met rechts. Ik zou rechts ook mijn dominante hand noemen. Maar ze noemen me dus wel linkshandig⊠Hm
Kan je ook redelijk goed rechtshandig schrijven? Ik bibber dan echt. Maar we leven natuurlijk wel in een wereld waarin alles is aangepast op rechtshandige mensen, dus ik denk dat veel linkshandigen automatisch een beetje een zogeheten ambidexter worden. Ik kan absoluut niet knippen met een rechter schaar en mensen doen dat dus altijd voor mij. En nog veel meer kleine dingen haha.
Als je een volledige stamboom van je familie zou maken terug tot 1200, dan heb je meer voorouders dan er ooit mensen hebben geleefd.
als in, je hebt 2 ouders, 4 grootouders, 8 overgrootouders, 16 betovergrootouders etc. Als je dat elke generatie doorrekent kom je op een bizar groot getal en is uiteindelijk iedereen familie van elkaar. Er is dus ook veel overlap
Mwah, daar moet ik heel goed over nadenken wil dat enigszins lukken. Ik kan wel knippen met een rechtshandigen schaar, maar mijn bestek draai ik altijd om t.o.v. wat de etiquette voorschrijft. Ik heb dus mijn vork in mijn rechterhand en mijn mes in links.
Maar ik besef nu dat ik, als ik iets in stukken snijd op een snijplank (vlees of groenten), wel gewoon met rechts snijd. Raar.
Dat laatste heeft niks met links en rechtshandig te maken? Ik kan ook gerust handen schudden? Dat is voor mij niet omgekeerd ineens. Maar het zal voor iedereen wel weer anders zijn. Toen ik mijn babynichtje die net was geboren op de arm wilde dragen riep mn vader, jumpsuit is links! Het moet andersom! In alle paniek etc, nou nee, haha ik kan een baby gewoon op beide armen neerleggen?
Groente snijden enzo doe ik allemaal met links, met rechts voelt het alsof ik het doe met iemands anders hand. Ik denk dan dat je een ambidexter bent?
Ik vraag me altijd af in programmaâs als Verborgen Verleden hoelang ze wel niet aan het uitpluizen zijn tot er een keer een interessante voorouder is gevonden?
Het is niet zo dat ze persĂ© de lijn met dezelfde achternaam volgen ofzo. De opties zijn echt talloosâŠ
Hierdoor ook dusâŠ
Nou, ik ken een linkshandige die dat dus niet kan
Ik vind trouwens de manieren waarop linkshandigen schrijven, ook altijd zo bijzonder. Voor mijn gevoel zie je dat bij rechtshandigen veel minder.
Ik ben ook linkshandig, maar knippen doe ik dan net wel weer met rechts haha!
Bij mij komt het ook van mân vaders kant van de fam
Wat zie je voor verschil in schrijven dan? Ik schrijf gewoon lelijk, maar iig wel leesbaar. Mn rechtshandige moeder kan dat niet haha.
Ik heb aan één kant een piercing dus dat is mân favoriet haha
Ja klopt, 30 augustus begonnen! Het is echt een mooi beroep, zo tof wat je voor mensen kan betekenen.