Als ik puur naar eigenbelang kijk ben ik voor. Op “mijn” uni is totaal geen ventilatie en we zitten wel met 25 mensen op elkaar. Vandaag zei iemand uit mijn groep dat hij positief getest is, vrijdagochtend. Donderdag was hij ziek. Ik heb hem woensdagmiddag nog gezien. Voel me dan toch onveilig ondanks gevaccineerd, ook omdat ik vrijdag de oma van mijn vriend heb gezien en zaterdag mijn moeder. Maargoed snap ook dat het onhaalbaar is. Moeilijk hoor, zou niet graag Rutte of De Jonge willen zijn op dit moment.
Ik denk dat de lipstick over het mondkapje wordt uitgesmeerd. Dus dan krijg je dit:
Oh ik dacht dat @Karl_Lagerfeld ze had laten opvullen of zo. Miss dan meteen even een Peripera liptint erbij kopen?
Ah las weer eens niet goed. Wordt een slechte lezer als ik moe ben
Luister jij naar je Spotify discover weekly playlist? Dus je gepersonaliseerde playlist die je elke week krijgt.
- Ja vaak of elke week
- Soms
- Nooit
- Ik heb geen Spotify/ ken ik niet
- Ik vind de lijst overwegend leuk
- Ik vind de lijst overwegend niet leuk
0 stemmers
Lust jij rozijnen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Echt heeeel af en toe, ik wil gewoon meezingen met muziek en dat kan met die discover lijst natuurlijk niet want die liedjes ken ik nog niet.
Ik lust wel gedroogde rozijntjes los of in de granola. Maar rozijnen in taart of oliebollen nee.
Of nog erger, in het avondeten en dat ze dan zo warm en opgezwollen zijn
Ik luister liever naar mijn eigen release radar, veel fijner dan die algemene new music friday!
Ik ben zeer tevreden dat de ‘woorden’ gallebakbek en gabberboom worden overgenomen door mijn naasten
Discover Weekly is niet algemeen maar ook gepersonaliseerd, komt elke maandag uit.
Release Radar vind ik ook leuk maar dat is voornamelijk muziek van artiesten die je al volgt + een beetje nieuw. Discover Weekly is meestal grotendeels nieuw dus ik vind dat wel leuk om nieuwe muziek mee te ontdekken (ook al vind ik meestal maar een paar nummer leuk)
Wat is dit?
Doet me denken aan de HAVO 1 telefoonboom ofzo
Een boom waar alle takken zijn afgezaagd. De boom is kaal en dat zijn gabbers ook, aldus mijn kleuterbrein
Stopwoordjes die overgenomen worden van mij zoals ‘top’ of ‘dikke prima’ claim ik niet, want dat zal ik vast ook ergens opgepikt hebben
Ik heb juist het tegenovergestelde, dat ik merk dat ik woorden heb overgenomen van (meestal) vrienden of collega’s met wie ik nauw samenwerk
Inhakend op je ventilatiepunt, ik vind het dus echt zo bizar hoe onlogisch onze overheid ertegen strijdt qua maatregelen. Sowieso pas het te laat ingrijpen steeds ondanks dat alle rode bellen al weken afgaan (qua cijfers en wat mensen met kennis aangeven), maar ook de manieren waarop. Al sinds het begin vd pandemie is bijvoorbeeld bekend hoe belangrijk ventilatie is EN dat de ventilatie op de meeste scholen ontzettend slecht is. Gezien de combinatie dat onderwijs zo belangrijk is (wat je niet kunt blijven stopzetten/vanuit huis kunt blijven doen) maar daar ook ontzettend grote aantallen in kleine ruimtes bij elkaar komen zou je dus denken dat er volop op die ventilatie(systemen) ingezet is, maar het tegendeel is waar. Het komt sowieso nog maar nauwelijks aan bod in alles wat ze zeggen, behalve dat je thuis regelmatig een raampje open moet zetten
Was ook zo bizar dat ze in clubs de ventilatie hadden teruggedraaid (qua keren verversing van de lucht p uur).
Ik snap daar ook helemaal niks van.
N.a.v. Een aflevering van You.
Herken jij je in het volgende?:
Het jaliefgevoel of compersie is een gevoel van gelukzaligheid, dat een mens ervaart wanneer hij of zij ziet dat een partner of geliefde gelukkig is met een derde persoon. Het jaliefgevoel is nauw verbonden met polyamorie en wordt vaak gezien als het tegenovergestelde van jaloezie.
- Nee en kan me niet voorstellen dat ik dit ooit zou ervaren
- Nee maar kan me wel voorstellen dat ik het ooit zou ervaren
- Ja wel eens gehad
0 stemmers