Stel je persoonlijke vraag #31

Het gaat om de situatie waarin ALLEEN vaccinatie bewijzen nog geldig zouden zijn en testen dus niet meer… als iedereen getest is lijkt me de kans op het oplopen van Corona in een museum eigenlijk nog kleiner dan als iedereen enkel gevaccineerd is.

1 like

Ik begrijp die redenatie van sommige christenen ook niet, geen vaccin want God bepaalt etc, maar dan wel volle ic’s? Ik snap niet goed waarom het dan opeens niet meer gods keuze is, maar je je leven in de handen van een arts legt?

11 likes

Ik begrijp het ook niet. Maar ik begrijp zoveel niet wat christenen of andere gelovigen doen haha.

De groep die ook hun kind niet inent gaat echt niet nu ineens een Corona vaccin halen…

3 likes

Heb jij lol met jezelf, of zeg maar dat je je in je eentje goed kan vermaken?

• Ja love it
  • Nee, liever gezelschap

0 stemmers

2 likes

Dat was, naast christendom, een voorbeeld waarom ik zelf niet voor een 2G systeem zou zijn. Dat ik persoonlijk denk dat daar veel mensen de dupe van zouden zijn, onterecht.

Ik ontwijk echt alles waar maar mogelijk een rozijn in kan zitten. Ik zat een keer een kook programma of zo te kijken en daar maakten ze iets met rozijnen, op een gegeven moment zat ik te kokhalzen en moest ik weg zappen :nauseated_face:

3 likes

Ik merk de laatste tijd dat ik voornamelijk een beetje sneu op mijn telefoon zit te scrollen of zit te vreten of ik ‘moet’ van mezelf iets in huis doen. Eigenlijk ben ik over allemaal niet tevreden, en weet ik niet meer zo goed wat nu echt ‘ontspannen’ is. Dus nee ik heb nu liever gezelschap ondanks dat ik HEEL GRAAG alleen thuis ben

8 likes

Ja, maar in welke zin? seks? Dan nee.
Ik bloei wel op als ik zie dat m’n partner heel veel lol heeft met vrienden en vriendinnen. Dan voel ik echt plaatsvervangend geluk.

7 likes

Ja meer seks (maar ook flirten met een ander ofzo)

Ja, dan is het een dikke nee.
Kan me er opzich wel iets bij voorstellen, maar zou het zelf absoluut niet willen zien/zelf doen.

Op welke temperatuur zet jij je krultang?

• 120 of kouder
  • 130
  • 140
  • 150
  • 160
  • 170
  • 180
  • 190
  • 200
  • 210
  • 220 of heter

0 stemmers

Achtergrondverhaal: ik keek een youtube tutorial en die meid houdt haar haar echt maar 5 sec om de krultang en heeft dan een mooie krul, bij mij is na een minuut nog steeds geen krul te bekennen (maar wel lekker krokant haar)

‘Door een andere partner’ impliceert al dat er een derde partij is een relatie, en daar bedank ik graag voor.
Als ik zie dat er met mijn partner geflirt wordt, vind ik dat juist wel weer leuk voor hem.
Denk dat vraag een beetje te breed is. Voor mij is er in ieder geval een heel duidelijke grens.

Heb je wel eens een try-out (van bijv een cabaretier) bijgewoond?

• Ja, was (meestal) leuk
  • Ja, was (meestal) niet zo leuk
  • Nooit gedaan maar zou ik nog wel willen
  • Nooit gedaan en ga ik ook niet snel doen

0 stemmers

Uit een blikje drinken

• Ja lekker
  • Nee brr
  • Neutraal
  • Doe ik nooit

0 stemmers

1 like

Er gaat niks boven een koud blikkie cola :ok_hand: terwijl cola uit een glas saai is, best raar eigenlijk

24 likes

Haha, ja wel eens dat het lekkerder is maar ik vind drinken uit een blikje dus zo overrated. Je drankje klotst uit zo’n blijkje altijd zo onvoorspelbaar je mond in en je moet je hoofd zo belachelijk ver achterover doen om een blikje normaal leeg te krijgen. En als het eenmaal open is kan je er helemaal niks meer mee, niet even dichtdraaien/weer in je tas doen ofzo ugh nee vreselijk.

4 likes

Ik was laatst bij Stefano K. en het was vreselijk.

5 likes

Ik vind uit een blikje drinken zo irritant. Je ziet niet wat je drinkt dat vertrouw ik al niet. Voordat je het gaat openen weet je ook niet wat je kunt verwachten, gaat het exploderen of niet. Daarnaast krijg je het er ook nooit allemaal uit en blijft er altijd wat in dat richeltje hangen. En het drinken zelf voelt gewoon onprettig.

2 likes

Hoezo was het vreselijk?

Mijn middelbare school had een theater waar veel tryouts werden gespeeld. Meestal wel leuk maar soms ook heel slecht.
1 keer ben ik in de pauze weg gegaan (met 3 kwart van de zaal) en 1 keer is de cabaretier gestopt en kregen we ons geld terug :sweat_smile:

6 likes

Ik ben recentelijk thuis toch ook maar overgegaan op blikjes cola ipv een grote fles, ook al is het veel duurder. Het is zoveel lekkerder :heart_eyes: