Stel je persoonlijke vraag #31

Hoe ging jij naar de middelbare school (het grootste deel van de reis)?

• Lopend
  • Fiets
  • Skateboard
  • Step
  • Brommer/scooter
  • Bus
  • Trein
  • Metro
  • Tram
  • Auto
  • Boot
  • Anders

0 stemmers

Hoe lang deed je er van deur tot deur over?

• 0-15 min
  • 15-30 min
  • 30-45 min
  • 45-60 min
  • 60-90 min
  • 90+ min

0 stemmers

Kan niet meerdere selecteren, maar 99% bus en dan metro. Soms trein en metro.

Nou in feite was het best dichtbij en was je er in 10/15 min, maar ik ben luiiiiiiiii en fietste langzaam dus deed er gerust een half uur over. Stopte ook vaak langs de weg om een paard of koe te aaien of suikerbieten te pikken bij een boer. :joy:

27 likes

Toen ik zag dat op de tweede poll 40% minder dan 15 minuten had gestemd, scrollde ik terug om te checken of het niet over de basisschool ging. Geen idee dat zoveel mensen dicht bij hun middelbare school kunnen wonen (ja ik ben opgegroeid in een dorp)

9 likes

Er zijn ook dorpen met een middelbare school (zoals in mijn geval).

Haha wat moet je hiermee als puber?

6 likes

Voeren aan dat paard of die koe die ze wilde aaien!

Hij wilde ongemakkelijkheid creëren en dat is 'm goed gelukt. Sommige zeggen amen, maar dit was niet mijn soort show/kunst. Ik heb echt op het punt gestaan om weg te lopen.

1 like

Je weet gewoon heel goed wat jouw prioriteiten zijn

Ja ik had er gewoon nog nooit echt over nagedacht, ik dacht dat iedereen toch wel minstens 15min moest fietsen. Maargoed, middelbare scholen kunnen natuurlijk ook in een woonwijk staan ofzo, daar was ik me ook niet zo bewust van

1 like

Ik woonde pal naast een middelbare school maar die vonden mn ouders niet christelijk genoeg dus moest 45min fietsen naar een andere :sob:

1 like

Ik horfde maar 5 min te lopen en alsnog stond ik er al om kwart voor 8 terwijl de les om kwart over 8 begon. Heb achteraf spijt dat ik zoveel slaap heb gemist.

8 likes

Ik dacht dat je andersom ging zeggen.
Ik hoefde maar 3 minuten te fietsen maar kwam super vaak nét op tijd, of te laat. Kon je je een uur eerder melden. :sob: Ook veel slaap gemist, maar dan hierom :sweat_smile:

6 likes

Jaa dit zou ik ook logischer vinden. Ik snap achteraf echt niet waarom ik daar een half uur te vroeg was. Ja om nog even met vrienden te chillen mja verder…

1 like

Ik heb een droombaan en een droomhuis, maar dat weet ik nu pas. Beiden was niet waar ik vroeger over droomde. Ook geen toekomstdroom, vind ik ook helemaal niet leuk om al te bedenken, denk dat ik dan nooit tevreden zou zijn als het niet exact dat zou worden. Bedenk me liever achteraf of ‘nu’ dus dat dat een droom had kunnen zijn.

2 likes

Op eten :joy:

1 like

Liever een frikandelbroodje

1 like

Love wel dat je 6 kilometer fietste maar er blijkbaar meer dan een halfuur over deed (volgens je pollantwoord).
Heel typisch ook want ik reed over 9 kilometer ook drie kwartier haha. Ik vond het altijd zoooo ver, maar ik was blijkbaar ook gewoon langzaam. Google zegt nu dat het in 28 minuten kan. Vind ik best meevallen.

3 likes

Als je thuiswerkt en het systeem ligt er voor iedereen uit, ga je de tijd die je niet hebt kunnen werken dan inhalen?

• lol nee wat denk je
  • jazeker

0 stemmers

Nou ik moest dus altijd 8/9 km maar omdat we in zo’n stoet zaten ging dat niet sneller dan het ging… ik heb het later nog wel eens gedaan en dan lukte het meestal in 35 min maar vroeger deden we er zeker 10 min langer over. Dan ging er weer iemand op zn plaat of een lekke band of er lag sneeuw of de politie stond te controleren… en als we zeg maar de stad infietsten dachten we dat we er al waren maar die laatste anderhalve kilometer was dan ineens heeeel lang

5 likes