ik stem nu wel ‘lol nee wat denk je’ maar eigenlijk ben ik fucked als ik over twee jaar mijn werk niet af heb, dus wss werk ik gewoon 's avonds door.
Een half uur fietsen naar de bushalte, drie kwartier met de bus. En ja, ik woonde in the middle of nowhere
Alleen als er een harde deadline is.
Als ik op kantoor ben en het systeem vliegt er uit, ga ik ook alleen langer blijven als er een harde deadline is. Risico voor de baas, wat mij betreft, of dat nu thuis of op kantoor is.
De tijd die ik anders zou besteden bij het koffiezetapparaat besteed ik dan aan het vouwen van de was of zo.
In de praktijk komt het bij mij weinig voor trouwens omdat veel systemen ook offline blijven werken. 🥲
Pubers fietsen sowieso langzaam. Ik verbaas mij altijd dat die kinderen zo wiebelen en niet van de fiets af flikkeren
Ik heb wel eens met een groep bruggers door de stad gefietst en ik kan je vertellen dat die wel degelijk heel vaak en random van hun fiets flikkeren. Zeker als hun ouders een fiets ‘op de groei’ gekocht hadden. Was echt een drama. Elke keer als ik achterom keek, lag er wel weer eentje.
Werd er gelachen? Ik vind het opzich wel een leuke vent maar ik kan me echtniet voorstellen dat hij een succes op het podium is. Eerder tenenkrommend.
Ja maar het is natuurlijk ook niet stoer om snel te fietsen.
(Plus je komt ook nog bezweet aan, dat is wel een serieus nadeel)
Wij fietsten altijd een uur ofzo en als iemand die hele stoet inhaalde dan riep er altijd wel iemand racekoter!
Wij gingen zelfs elkaars stuur vasthouden, zo raar. WAAROM. Ook grote kans dat je dan met je stuur komt vast te zitten en op je bek gaat.
Ben jij op 1 of 2 november naar het graf van een dierbare overledene geweest?
- Ja, ik doe dit alleen op 1 of 2 november
- Ja, ik doe dit meermaals per jaar met speciale dagen (bv. verjaardag overledene, 1 november…)
- Ja, maar ik doe dit sowieso regelmatig (niet echt op speciale dagen, maar wanneer ik er behoefte aan heb of in de buurt ben)
- Nee, maar anders doe ik dit wel
- Nee, ik doe dit nooit
0 stemmers
Heb jij iets anders gedaan om een dierbare overleden te herdenken?
- Ja (zo ja, wat?)
- Nee, ik doe dit op andere gelegenheden (bv. verjaardag overledene)
- Nee
0 stemmers
Wat is er op 1 november dan?
Ik weet maar van 1 oma haar verjaardag, best erg.
Weet jij de verjaardagen van je opa’s en oma’s?
- Ja allemaal
- Nee van niemand
- Van een gedeelte
- N.v.t.
0 stemmers
De sterfdag weet ik dan wel weer van 2 omdat 1 een dag voor mijn verjaardag is overleden en de ander een dag erna. Anders zouden ze allebei op mijn verjaardag zijn overleden en dat wilde mijn moeder niet.
Doe je dat niet op Allerzielen (2nov)?
Heb jij een ‘speciale’ herinnering aan of met iemand hier?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik weet niet wat speciaal is? Maar heb wel wat forummers ontmoet dus die herinneringen heb ik.
Of situaties op het forum, ook genoeg herinneringen aan.
ja niet echt specifiek speciaal, maar wist ff niet hoe ik het anders moest noemen. indd als je gemeet hebt, vind ik dat er ook onder vallen
ik heb niemand gemeet en ook niet een specifieke herinnering met een persoon, maar heb bij bepaalde leden, echt 2 handjesvol ;p denk ik, wel zoiets van ‘ah ik ken jou echt al jaren, door lief en leed.’ en dat voelt wel vertrouwd. heb ook het idee dat dat wederzijds zo voelt ofzo haha.
Hier is het de gewoonte op 1 november (want: vrije dag en de 2e niet). Maar zal het aanpassen naar 1 en 2
Iemand bood ooit op het EGF aan of er iemand gratis met haar mee wilde naar Lowlands. Ze had nog een kaartje over en wilde niet alleen gaan. Ze had via een vriend kaartjes gekregen.Dus ik ben heel spontaan met haar meegegaan.
We hadden allebei zoiets van haha, gelukkig zijn we allebei geen seriemoordenaars. Echt een hele leuke tijd gehad, we mochten ook backstage met die kaarten. Geen idee meer wat haar naam was of hoe het nu met haar gaat, maar het is wel een speciale herinnering.
Waar is hier? Heb er echt werkelijk nog nooit van gehoord.
In België, hier is 1 november (Allerheiligen) een officiële feestdag.
Niet veel, eerder de momenten zoals je hem ook op tv ziet. Z’n stunteligheid, niet z’n sketches. Maar ja is ook persoonlijk hè