Die wenkbrauwen van de rechter zijn wel too much hoor. Jeetje wat dun. 00’s vibes.
Alsof die broers hun wenkbrauwen omgedraaid zouden moeten zijn. Die dunne geëpileerde wenkbrauwen passen toch veel beter bij die diamantjes.
Wie zijn dit?
I just wanna party with youuuuu… all nightttt
Voel mij eerder geïntimideerd dan wat anders
Eigenlijk wel jammer dat ze dan net de wijn weglaten maar wel zo’n dreuge cracker krijgt die tegen je gehemelte plakt.
Wat vind je erger, niet kunnen ruiken of niet kunnen proeven?
- Niet kunnen ruiken
- Niet kunnen proeven
0 stemmers
Bert en ernie
Liever een losse cracker dan met zijn allen drinken uit 1 beker. Dat vond ik voor Corona al een viezig idee. In de kerk waar ik kom halen ze er wel een doekje langs voor de volgende er uit drinkt (enkel de mensen die de mis begeleiden zoals priester, diaken, misdienaars etc), maar toch, het idee vind ik niet fijn.
@anon50301661 Ja dat had ik gelezen. Die humor kan ik wel waarderen!
Tijdens corona kon ik beiden niet (klinkt alsof het weeeeeken terug was maar was vorige week lol)
maar ik haal zoveel plezier uit lekker eten en snacken, toen was het puur dingen in m’n lijf stoppen omdat het moet maarja tis niet anders, echt saaai
Je favoriete parfum, brandlucht, je man/vriend/kind. Reuk is echt essentieel
Maar niks proeven maakt eten en drinken niet leuk meer. En dat is wel zo’n beetje waar mijn leven om draait
Ik ruik niks meer maar ben zoo dankbaar dat ik nog proef. Had echt niet willen ruilen
Mijn smaak is ook nog niet helemaal terug of in ieder geval veranderd. Kan ook veel pittiger eten.
Dus ik mis zeker het fijnproeven.
Maar niet kunnen ruiken of de kip nog goed is, of dat ik stink, dat de pan blijkbaar nog aanstaat. Ik vind dat echt heel vervelend.
Zo herkenbaar! Ik voel me vergeleken met anderen, bijvoorbeeld collega’s, altijd een baby haha. Terwijl ik ook gewoon 30 ben. Wel eens aan mn vader gevraagd of hij zich volwassen voelt. Denk dat dat gevoel nooit helemaal weg gaat
Iedereen doet alsof
Het is allemaal maar een door mensen bedacht concept, volwassen zijn. Het is niet echt.
Ook met een kind voel ik me nog steeds een kleuter.
Ik heb nog steeds dat gevoel, met kind. Vooral met kind, eigenlijk.
Welkom. Dit is het leven
Dat soort niet-kinderachtige mensen wil ik niet in mijn leven