Stel je persoonlijke vraag #31

Mijn auto heeft dat ingebouwd en zet vanzelf de muziek zachter wanneer ik in de achteruit schakel.

17 likes

Ik noem mijzelf liever een ongelikte beer

2 likes

Wat is het meest op jou van toepassing? (anoniem)

• Ik geef niet om muziek
  • Ik geef niet om seks
  • Ik geef niet om eten
  • Ik geef niet om humor

0 stemmers

2 likes

Ik geef om all dis :sweat_smile: of is t een kwestie van ā€˜je moet kiezen’?

5 likes

Haha het gaat erom wat het meest op jou van toepassing is. So, kill your darlings

1 like

Moeilijkste poll van 2021

18 likes

Same, ik dacht gelijk: oh gelukkig dat ik nog 2 zakken heb liggen dan.

3 likes

Ligt eraan welk eten. Avondeten en lunch vind ik gewoon niet lekker. Ontbijt is dan weer mn fave. Zeker als ik van die vieslekkere ontbijtgranen koop.

3 likes

Soms voel ik me echt als enige op de wereld die niet om muziek geeft. Ik beleef het gewoon niet zoals anderen dat kunnen en ik zie het heel erg als irritante afleiding van bijvoorbeeld een film of het afmaken van een taak met werk oid

2 likes

Ik vind eten vaak echt een vervelende klus. Vooral het bedenken wat ik nu weer moet eten, en dat dan 3x per dag.
Dat weegt voor mij niet op tegen het genot van de paar lievelingsgerechten die ik heb.
Dus als ik eten niet nodig zou hebben vanwege de voedingsstoffen/brandstoffen e.d. dan zou ik er niet rouwig om zijn om nooit meer te hoeven eten.

11 likes

Ik denk dat mijn telefoon potentieel een lab is waar zich nieuwe virussen kunnen ontwikkelen want ik heb 'm in geen vier jaar schoongemaakt.

11 likes

Ach, ontwikkel je gelijk een goede weerstand

Wat stop jij in een nacho ovenschotel?

• Pork (vegan)
  • Gehakt (vegan)
  • Tomaat (vers)
  • Tomatenblokjes uit blik
  • Paprika
  • Prei
  • Knoflook
  • Avocado
  • Olijven
  • Bosui
  • Rode ui
  • Andere ui
  • Jalapeno of ander pepers
  • Tacokruiden of andere kruiden uit zo’n zakje
  • Koriander (niet doen)
  • Mais
  • Kidneybonen
  • Bruine bonen
  • Zo’n zak mexicaanse groenten
  • Anders nog wat

0 stemmers

En welke saus?

• Salsasaus
  • Guacamole
  • Creme fraise
  • Sour cream
  • Chilli saus
  • Sriracha
  • Gesmolten kaassaus
  • Andere saus
  • Geen saus (??)

0 stemmers

En wat voor kaas?

• Cheddar plakken
  • Geraspte cheddar
  • Jonge kaas (plakken)
  • Oude kaas (plakken)
  • Gewoon random geraspte kaas
  • Mozzarella
  • Geitenkaas
  • Nog andere kaas

0 stemmers

Drop vooral je favo recept als je die hebt

Je vergeet pulled chicken!

3 likes

Haha ja dat moest eigenlijk ipv pork

En had geen ruimte voor al 't vlees :grimacing:

1 like

Refried beans

11 likes

De buitenkant van een zak schoonmaken? Deed je dat ook voor corona?
Nooit over nagedacht dat het vies is. Ik was soms wel handen en ga dan snacken, maar niet na het openen van iets.

Nee precorona niet. Al snap ik dat nu achteraf ook niet. En weet ik ook niet of t nog zal veranderen. Al ben ik voor bacterieƫn niet zo bang als voor corona blijkbaar. Maar vind alles uit de winkel nu wel vies. T is of buitenkant van een zak schoonmaken (of dat nou chips is of een koekje of ietd anders) of continu mn handen wassen. Of dus in een bakje oid doen en dan handen wassen. Maar als ik een broodje maak was ik dus ook gerust 3,4x mn handen tussen alles. Dus dan is 1x boodschappen schoonmaken handiger.

En ik wist wel dat t een beetje ver ging. Maar dat zo weinig mensen dat deden. Net als de telefoon. Ik ga ervan uit dat jullie niet allemaal corona hebben gehad, maar denk niet dat ik stop. Kleine moeite om t tegen te gaan. Ligt voor mij in dezelfde lijn als handen wassen. Waarom zou je dat doen als je naar de winkel bent geweest maar een uur later die spullen aanraken, eventueel zelfs met je handen eten, en dan is t wel oke? Maar nogmaals ik snap dat mn denkwijze niet helemaal normaal is.

2 likes

Ik houd me voor: bacteriĆ«n gaan dood na zoveel uur en ik geloof ook nog steeds dat een virus van een winkelkarretje of een plasticje me niet ziek kan maken. Zo’n karretje maakte ik meer schoon voor het idee dan dat ik echt denk dat het helpt. (Nog steeds benieuwd naar wetenschappelijk onderzoek hierover BTW).

Ik was trouwens ook zo 3/4x mijn handen als ik iets klaarmaak. Als er kruimels aan mijn handen zitten vind ik het niet logisch om een schoon bord uit de kast te pakken. Of er zit weer een spikkel pindakaas op mijn vinger ofzo. Soms denk ik echt jeetje hoeveelste keer is dit.

Edit: weet zeker wel dat ik hier over na ga denken als ik vanavond mijn buis Pringles open maak. Vies idee als je erover nadenkt. Maar dat vind ik met alles. Niet coronawise.

2 likes

Ik ben niet echt een keuken princes en vast een Nacho barbaar hahaha, maar wij maken altijd deze

1 like