Stel je persoonlijke vraag #31

Jouw algemeen directeur/eindverantwoordelijke van de organisatie waar je werkt is…

• Een man met kinderen
  • Een vrouw met kinderen
  • Een man zonder kinderen
  • Een vrouw zonder kinderen
  • Nvt

0 stemmers

@lisaanna ik ben aan het denken in welke situatie je nvt zou typen. Bij een non-binaire baas of als je geen werk hebt? Haha

1 like

Haha ik ben m’n studie aan afronden en heb toevallig nu geen werk. Wel heel soms freelance opdrachten, maar dan heb ik ook geen baas.

2 likes

Volgens mij ook ja, als je er daadwerkelijk slechter door gaat zien iig wel.

Mijn neus staat een beetje scheef doordat ik ben flauwgevallen en dat wordt dus niet vergoed omdat ik nog wel gewoon normaal adem kan halen en het daardoor puur cosmetisch is :roll_eyes:

1 like

Eigen baas tochh

2 likes

Pas als het heel erg is, dan moet je ooglid halverwege je pupil hangen. Veel mensen sparen zelf en doen het voor dit tijd.

2 likes

Ja, sterker nog ik verdenk mensen er wel eens van dat ze expres chats op ongelezen zetten voordat ze een screenshot posten. Vooral als het er een stuk of vijftig ofzo zijn. Maar komt doordat ik het gewoon moeilijk voor kan stellen, heb er zelf wel eens Max 9 ofzo.

3 likes

Wij hebben er twee, een man en een vrouw.

2 likes

Als het antwoord anders is :stuck_out_tongue_winking_eye: ik heb twee leidinggevenden, beide vrouw, 1 met en 1 zonder kinderen

Nvt want ik weet niet eens wie de directeur is :rofl:

2 likes

Ik had eerst een vrouw met kinderen als baas, maar die was echt niet kindvriendelijk. Gelukkig had niemand kinderen, maar toen ik toevallig net zwanger was (en ze wist het niet, maar misschien rook ze het) zat ze op te scheppen over hoe ze totdat de weeën begonnen aan het werk was en na een week hield ze een vergadering bij haar thuis want volgens de regels mocht ze niet naar werk, dus liet ze het maar bij haar thuis komen.

:woman_shrugging:

Gelukkig ben ik daar ontslagen met 11 weken, toen wisten ze niet eens dat ik zwanger was maar ik was ook gewoon nerveus om het te vertellen.

Nu werk ik bij een bedrijf waar twee mannen met volwassen kinderen de leiding hebben en het is zooo chill. Je hoeft niet eens een reden te geven als je laat begint of vroeg weggaat.

1 like

De grote baas is volgens mij een man, maar onder hem is 99% vrouw gok ik.

1 like

Ja natuurlijk! Ik bedoelde echt puur cosmetische chirurgie in mijn comment.

Een heel team van corporate mannen, wit, 50+ met hobbies als zeilen en golf en bbqen die ons eens in de zoveel tijd digitaal toespreken over wat voor fantastische reis we met z’n allen aan het maken zijn :nauseated_face:

Mijn directe leidinggevenden zijn ook beiden man met kinderen (waarvan hun vrouw ook alles doet thuis) maar zijn wel net iets meer relatable.

5 likes

Ik werk gelukkig in een business waar 2/3 of meer vrouw is, ook op leidinggevende posities. Hoewel ik gister de ‘kolfruimte’ zag en die wel erg bedroevend was, maar verder is het vrij vrouwvriendelijk allemaal

1 like

Welke haarlengte vind jij over het algemeen het mooist?

• Kort (korter dan kinlengte)
  • Halflang (tussen kin en schouder)
  • Lang (onder de schouder)

0 stemmers

Nee ik ga normaal ieder jaar als t herfst word bijna dood van de verkoudheid. Dit jaar is het een beetje snotteren en thats it.

1 like

Even vanuit mijn vriend, die vond vooral het spel leuk, het flirten, en of het lukt het om deze onbekende chick in bed te krijgen. En daarna een soort zelfbevestiging (lol mijn telefoon maakte er zelfbevrediging van): het is weer gelukt.

Ergens snap ik het wel, maar aan de andere kant vind ik het zo oppervlakkig en leeg.

2 likes

Op een gegeven moment lijkt het mij ook niet meer boeiend en begint elke vrijpartij op elkaar te lijken.

2 likes

Voor de mensen die doorgaans alleen slapen en een bed dat breder is dan een standaard eenpersoonsbed (> 90cm); heb jij een vaste slaapkant?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like