Ik stem wel ja, maar eigenlijk eindig ik altijd diagonaal het hele bed in beslag nemend, of in het midden
Ik vond t vooral ook leuk dat sommige mannen zó anders in bed waren dan in gesprek, zegmaar. Ineens mega dominant of kinky terwijl ze in de kroeg soms zelfs een beetje dorky waren oid. En kon ook wel lachen om de keren dat t echt flut was. Het ‘spelletje’ was dan toch leuk en je spreekt ze toch nooit meer dus prima
Telt het midden als vaste slaapkant?
Mijn katten liggen aan de andere kant
Ik heb aan de ene kant een dik dekbed en aan de andere kant een dunne. In tussenseizoenen nooit last van het dilemma winter/zomerdekbed. Als ik het te warm/koud vind rol ik gewoon naar de andere kant.
Wow dan ben je wel echt geslaagd in het leven als je dit hebt. Briljant
Chocolate chip cookies met of zonder zout?
- Met
- Zonder
0 stemmers
Als ik ze zelf bak voeg ik sowieso zout toe. Niet om het hartig te maken maar omdat zout de andere smaken accentueert en dan is een snufje genoeg.
Tegenwoordig wordt er vaak zeezout (van die vlokken / grove kristallen) over de deegbolletjes gestrooid voor het afbakken, of over de koekjes na het afbakken, maar dat vind ik geen must.
Ja ik heb echt leuke one night stands gehad hoor, maar ook genoeg rommel en vind over het algemeen seks beter worden naarmate je elkaar langer kent. Is mijn vriend ook inmiddels achter gelukkig , dat er meer is dan alleen voldoening halen uit zo veel mogelijk.
Kost ook super veel tijd en energie trouwens!
Ik heb dit ook!!! Hahaha
Het is zo chill
Hebben jullie al cadeautjes gekocht voor Sinterklaas?
- Ja
- Nee
- Doe ik niet aan
0 stemmers
Hebben jullie al cadeautjes gekocht voor kerst?
- Ja
- Nee
- Doe ik niet aan
0 stemmers
Hebben jullie al cadeautjes voor FF Secret Santa gekocht?
- Ja
- Nee
- Ik doe niet mee met FF Secret Santa
0 stemmers
Nu in de herfst heb ik de slaapkamer ramen:
- alleen ‘s nachts open
- alleen overdag open
- alleen ‘s ochtends even open
- (bijna) altijd open
0 stemmers
Ik wissel al jaren cadeautjes uit met kerst met mijn vriendinnen en als ik iets leuks tegen kom gedurende het jaar koop ik het altijd alvast. Dan hoef ik niet met kerst nog te gaan zoeken en is het qua geld wat meer verspreid en het zijn dan ook echt dingen waarbij ik denk “dit is echt iets voor x”
Ik heb nu dus al alle cadeautjes klaar liggen
Alleen na nachtdienst gaat het raam dicht vanwege geluid op straat. En dan word ik halverwege m’n slaap vaak wakker omdat ik voor m’n gevoel te weinig lucht krijg
Het wordt snel muf in mijn slaapkamer en daar krijg ik hoofdpijn van. Dus het raam is ‘s nachts meestal op een kiertje
Als ik de hele dag thuis ben 's ochtends even, anders zet ik het wel gewoon open als ik overdag (even) weg ben
Beetje late reactie maar the hateful eight vind ik echt geweldig en dat valt onder western. Maar zo’n typische western nah nee.
Alleen smorgens omdat het ouderwetse ramen zijn die naar buiten open gaan. Als ik iets van kiepstand kon doen zouden ze de hele dag open staan.
Wat voor soort haar heb je?
- Krullend
- Slag
- Stijl
- Anders
0 stemmers
Kroes