Stel je persoonlijke vraag #31

Hoe ligt jij het liefst als je gaat slapen?

• Dekbed ingestopt
  • Dekbed los op bed

0 stemmers

1 like

Vind jij jezelf petty?

• Ja, ik doe/zeg wel regelmatig petty dingen
  • Misschien een beetje/soms
  • In mijn hoofd wel, maar ik doe er in het echt niets mee.
  • Nee, hou me daar niet mee bezig

0 stemmers

Ik zocht even de exacte betekenis op :sweat_smile: en (zoals ik het begrijp) ik doe niet onnodig onaardig maar kan wel heel vaak onnodig moeilijk doen om kleine dingen

2 likes

Wanneer je een paar maanden of langer niet gezoend hebt, ben je dan bang dat je het spontaan verleerd bent?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

In mijn ervaring is zoenen met elk persoon sowieso iets dat je opnieuw moet leren, heb nooit op dezelfde manier gezoend met verschillende mensen.

7 likes

Ik wil ze het liefst altijd open, maar we wonen aan een super luidruchtige weg, dus dan slapen we niet :disappointed:
Heb ze nu dus alleen overdag open, en 's nachts dicht, maar dan wel in de woonkamer en keuken open zodat er iig frisse lucht in huis is.

Klopt, dit is elke keer weer opnieuw aftasten. Dus verleren niet @sunflowers, maar wel onderzoeken hoe het met een ander is en wat diegene fijn vindt.

1 like

"tekent’ jouw gezicht snel?
Dus als je moe of ziek bent, dat je er meteen heel bleek en ongezond uitziet? (en 100x op een dag te horen krijgt, goh wat zie je eruit!)

• Ja
  • Ik weet het niet
  • Nee

0 stemmers

Ik word ook altijd met heel veel vouwen in mijn gezicht wakker, duurt minstens een uur voor ik er enigszins normaal uitzie.

4 likes

Hoe vaak was jij je dekbed?

• Halfjaarlijks of vaker
  • Jaarlijks
  • Om de paar jaar
  • Alleen incidenteel
  • Nooit
  • Dekbed kan/mag niet in de wasmachinee

0 stemmers

Dekbed wassen? Oh lord… zijn dit de nieuwe gordijnen?

22 likes

Mensen kunnen nooit wat aan mij zien, dat zorgt ook vaak voor een verrassing als er wel wat is :sweat_smile:

1 like

Als je huisstofmijt allergie hebt zou je het bijna elke week op 60 graden moeten wassen, gelukkig val ik in de categorie bijna nooit.

3 likes

Dat gaat over je dekbedovertrek toch? Of bedoelt @Kermit echt het dekbed zelf?

3 likes

Dekbed zelf! Ik vroeg me ineens af hoe vaak je dat moet wassen, ik kom net tegen dat eens in de 4/5 jaar voldoende is. Wassen is ook niet echt goed voor je dekbed.

1 like

Ik mag hopen dat dit niet over het overtrek gaat, als dan de meest frequente optie halfjaarlijks is is dat zelfs naar mijn maatstaven vrij weinig.

27 likes

Ik was mijne een keer in de zoveel tijd als ik er aan denk om ā€˜m mee te nemen naar m’n ouders haha. Omdat het dons is moet hij in de droger met tennisballen en heb zelf geen droger

1 like

Ja overtrek doe ik dus (om de reden die @Broodrooster noemt) elke week, aan het wassen van mijn dekbed heb ik geen actieve herinnering.

10 likes

Als ik een keer per jaar wissel van winter naar zomerdekbed of andersom, was ik het dekbed wat ik vanaf dan ga gebruiken omdat het daarvoor maandenlang op zolder in een zak heeft gelegen en muf ruikt :grimacing:

geloof niet dat de wasmachine blij wordt van een dekbed dat 10kg weegt

1 like