Ik zag een paar weken tedug al bij iemand de kerstboom al staan. Of nog staan dat kan ook
Oh god het kerstbomen gedoe, wij moesten en zouden altijd de grootste kerstboom hebben (vroeger) dus mn vader moest er geregeld een stuk vanaf halen/zagen? Ik heb er enorm leuke herinneringen aan maar die godvergeten plastic boom elk jaar nein. I love it, maar ik wil het zelf niet. Ben maar een smerige profiteur.
Ik weeg mij dus echt nooit, toen ik voor mn abortus mn gewicht moest invullen had ik echt géén idee. Ik bleek er veel meer boven te zitten. Dus in gevallen van operaties en dergelijke zal ik me voortaan wel wegen. Verder een weegschaal nee, doe ik niks mee.
Oja in mijn geval had ik dus blijkbaar een veel hoger gewicht opgeschreven, daardoor een veel hogere dosering en kwam ik heel laat pas uit dat roesje.
Anoniem omdat dit helaas vaak een gevoelig onderwerp is bij mensen. Weet jij hoeveel je weegt?
Nogmaals dit is anoniem:
- Ja dat weet ik exact
- Nee geen flauw idee
- Ja ongeveer
0 stemmers
Ja nouja, dan zou je dus half bij bewustzijn zijn? Ik was iig compleeeeet weg omg haha. Het was daar ook de bedoeling dat je na de ingreep al wel weer zelf een beetje naar de uitrustkamer kon lopen. Nou ik heb daar gewoon in coma gelegen blijkbaar en ik werd getild naar die kamer. Zo’n overdosering blijkbaar. Ik had ook geen idee dat dat een ding was. Voor die arts is het routine werk. Hij ziet je, je gaat liggen, krijgt een spuitje. Maar ik was iets te lang weg. dus daarom voor een operatie zou ik me altijd wegen. De anesthesist kwam nog ff kijken later. Maar is dus wel mn eigen schuld geweest. Zij hebben daar ook geen tijd voor om iedereen te wegen, meten, whatever.
Hahaha omg, nou jij gaat beter op verdoving. Ik heb gejankt, maar daar weet ik niks meer van. En ik kreeg een zetpil toen ik ein de lijk weer bij bewustzijn was. Omg, haha, heb je het als heftig ervaren? Er mocht absoluut geen vriendje vriendinnetje ofzo in die kamer. Pre cronie.
Maar hoe doen ze dit? Ik snap niet hoe het ene kledingstuk bij het andere raam uitkomt. En daar wonen de buren toch?
Katrol, geen idee of ik het goed schrijf.
Stel je bootcampt/yogaat/speelt toneel/ wat dan ook, je kunt er in ieder geval je ei in kwijt, gaat er graag heen en voelt je altijd beter als je er bent geweest, maar de sportschool of vereniging blijkt antivax te zijn. Wat zou je doen? Asking for a friend (ok mezelf)
- Ik zeg mijn lidmaatschap op
- Ik blijf er nog wel heen gaan
- Iets anders
0 stemmers
Het is voor mijn mentale gezondheid beter om te gaan. Ondertussen kijk ik naar andere opties
In mijn geval zit ik al 20jr bij dezelfde dans vereniging met grotendeels dezelfde mensen… delen al 20jr lief en leed: huwelijk/baby’s/rouw, alles
Dat zou ik niet snel opgeven. Als het bijv bootcamp is en er is nog een vereniging in het dorp/de stad zou ik switchen overwegen. Als ik verder geen binding heb met de andere leden zegmaar.
Maar bij toneel bijv zal dat ook al anders/moeilijker gaan.
Krijg net een mail dat mij yoga studio QR scant, benieuwd wie ik in de lessen ga missen komende tijd
Je hoeft niet per se antivaxx te zijn om anti qr te zijn he. Of beter gezegd: als je niet achter die qr code staat, ben je niet gelijk een antivaxxer. Lijkt wel alsof die twee soms uitwisselbaar gebruikt worden, maar genoeg gevaccineerden die ook niet achter het systeem van de qr code staan.
In ieder geval allebei redenen om het lidmaatschap op te zeggen
Ze willen mystery guests inzetten om te controleren of organisaties wel echt de qr code correct controleren. Zou jij dit willen zijn?
- Ja love snitchen
- Wel voor een goed salaris
- Neh niet mijn ding
0 stemmers
Mijn dans leraar is anti vaxx. Hij houd zich wel aan de regels maar meer om geen boete tr krijgen. Maar als dr regels verzachten dan doet hij juist moeilijk maar telkens als dr regels weer harder zijn dan word hij losser. Snap er niks meer van. Ik dans er nu al een tijd niet meer omdat je een vaste partner moest. Dat hoeft nu (heel toevallig sinds deze week) ineens niet meer daar. Maar nu heb ik geen zin meer om daar te dansen haha.
@Nysmn jaa ik wacht al sinds t moment dat ik mn vaccin uitnodiging kreeg op dit gedoe. Dat die anti vaxxers niet kunnen proviteren van leuke dingen doen over de rug van wel gevaccineerde. Ik vind t sneu voor de mensen die het vaccin niet kunnen nemen vanwege medische redenen. Maar verder mogen ze van mij wel overal die qr code voor in zetten.
Hangt bij mij af van de mate. Als ze niet gevaccineerd zijn moeten ze zelf weten. Verkondigen ze ook onzin aan anderen in lessen, onjuiste info ect dan vind ik dat kwalijker. Al hangt het ook af wat dan mijn alternatief zou zijn, luiheid wint het vaak wel van principieel zijn op dat vlak.
Ik heb gisteren eentje gekocht en versierd.
Ja ik ben echt tegen voor qr op school en werk. Vooral wanneer ze naar 2g gaan.
Dat mensen hun plezier kunnen halen uit bedrijven snitchen die zich er niet aan houden vind ik ook moeilijk voor te stellen, maar ieder z’n hobby.
Dit maar ook als Z ij mensen toelaten zonder qr-code loopt jij waarschijnlijk meer kans om besmet te worden. Daar zou ik geen zin in hebben.