Stel je persoonlijke vraag #31

Ik werkte in een bioscoop toen Frozen uitkwam en ben nog steeds lichtelijk getraumatiseerd als ik aan de drukte en liedjes van de film denk. :joy: De film vind ik wel leuk, maar Vaiana en vooral Coco die de jaren erna uitkwamen vind ik veel mooier!

15 likes

Aan de andere saus-stemmers: Wat voor saus doen jullie dan op je tosti?

@anon28710462 Haha ja ik kan me voorstellen dat je dan een overdosis hebt gehad ja. Ik heb een dochter van 3 dus ik word er ook mee doodgegooid maar ik vind het nog wel leuk. Vaiana vond ik wel okƩ, Coco vond ik ook prachtig.

1 like

maynes

25 likes

Chilisaus :grinning:

13 likes

Wisselt per tosti, maar favorieten: Andalouse saus, Samoerai, hot sauce, truffelmayo, chilisaus and so on.

9 likes

Smeer jij je tosti ook nog ergens mee in voor het bakken?

• Ja teringveel roomboter
  • Ja gematigde hoeveelheid roomboter
  • Ja met olie/ā€˜bakboter’ oid
  • Ja met een saus, namelijk
  • Ja met iets anders, namelijk
  • Nee

0 stemmers

Ik twijfel altijd of dit nou moet of dat een nice to have is

Ja met mayo of roomboter.

7 likes

Goed zo! Jij snapt hoe het leven in elkaar zit.

1 like

Chili saus!

1 like

Ghee of mayo

1 like

Nouja niks moet. Maar als je jezelf haat en wil folteren met een droge kruimelbek dan moet je hem zonder eten!

5 likes

Sambal badjak extra heet :star_struck:

3 likes

Ik had laatst chaat masala door m’n ketchup geroerd voor bij m’n in mayo gebakken pantosti’s. Voelde me helemaal een culinary wizard. Kort daarna drong de betekenis van curry gewürz eindelijk tot me door. Overigens wel ideaal als je weinig ruimte hebt, want qua smaak is het vrijwel hetzelfde.

4 likes

Charlie, want zo heet die van mij ook haha! Is meteen duidelijk waar mijn username vandaan komt. Hele kat-waardige naam.

2 likes

Besef me dat ik nog nooit een tosti in de pan heb gebakken

Tosti:

• Bakken in de pan
  • In een tosti-ijzer

0 stemmers

In de pan is veel lekkerder maar 9/10 keer branden ze ook aan bij mij terwijl het vuur super laag staat 🄲

5 likes

Of truffelmayonaise, of sriracha mayonaise!

4 likes

Ik kan dit ook niet? En voel me dan echt mislukt :joy:

1 like

Jaa mega lekker! Alleen dan is de kaas nog niet gesmolten maar de buitenkant wel al donkerbruin. Als iemand de tip heeft? Met deksel worden ze zo zompig.