Ik werkte in een bioscoop toen Frozen uitkwam en ben nog steeds lichtelijk getraumatiseerd als ik aan de drukte en liedjes van de film denk. De film vind ik wel leuk, maar Vaiana en vooral Coco die de jaren erna uitkwamen vind ik veel mooier!
Aan de andere saus-stemmers: Wat voor saus doen jullie dan op je tosti?
@anon28710462 Haha ja ik kan me voorstellen dat je dan een overdosis hebt gehad ja. Ik heb een dochter van 3 dus ik word er ook mee doodgegooid maar ik vind het nog wel leuk. Vaiana vond ik wel okƩ, Coco vond ik ook prachtig.
maynes
Chilisaus
Wisselt per tosti, maar favorieten: Andalouse saus, Samoerai, hot sauce, truffelmayo, chilisaus and so on.
Smeer jij je tosti ook nog ergens mee in voor het bakken?
- Ja teringveel roomboter
- Ja gematigde hoeveelheid roomboter
- Ja met olie/ābakboterā oid
- Ja met een saus, namelijk
- Ja met iets anders, namelijk
- Nee
0 stemmers
Ik twijfel altijd of dit nou moet of dat een nice to have is
Ja met mayo of roomboter.
Goed zo! Jij snapt hoe het leven in elkaar zit.
Chili saus!
Ghee of mayo
Nouja niks moet. Maar als je jezelf haat en wil folteren met een droge kruimelbek dan moet je hem zonder eten!
Sambal badjak extra heet
Ik had laatst chaat masala door mān ketchup geroerd voor bij mān in mayo gebakken pantostiās. Voelde me helemaal een culinary wizard. Kort daarna drong de betekenis van curry gewürz eindelijk tot me door. Overigens wel ideaal als je weinig ruimte hebt, want qua smaak is het vrijwel hetzelfde.
Charlie, want zo heet die van mij ook haha! Is meteen duidelijk waar mijn username vandaan komt. Hele kat-waardige naam.
Besef me dat ik nog nooit een tosti in de pan heb gebakken
Tosti:
- Bakken in de pan
- In een tosti-ijzer
0 stemmers
In de pan is veel lekkerder maar 9/10 keer branden ze ook aan bij mij terwijl het vuur super laag staat š„²
Of truffelmayonaise, of sriracha mayonaise!
Ik kan dit ook niet? En voel me dan echt mislukt
Jaa mega lekker! Alleen dan is de kaas nog niet gesmolten maar de buitenkant wel al donkerbruin. Als iemand de tip heeft? Met deksel worden ze zo zompig.