Ik ben erg asymmetrisch en ik vind de linkerhelft van mijn gezicht er heel dom uitzien, maar de rechterhelft juist gemeen.
Ik heb het gevoel dat alles aan de rechterhelft wat groter is, mijn neus buigt naar links waardoor hij rechts groter lijkt, mijn wenkbrauw is meer aanwezig en mijn lippen ook (mijn rechterborst is ook groter dan mijn linkerborst, evenals mijn rechterhand en -voet). Ik vind links wel leuker voor op foto’s omdat mijn neus niet zo in de weg zit, maar doorgaans vind ik mijn rechterkant juist charmanter, make-up zit er ook altijd mooier!
Kan dat deze vraag eerder is gesteld.
Zou jij het een afknapper vinden als je partner geen rijbewijs heeft?
- Ja
- Nee
- Anders, ligt aan de situatie
0 stemmers
Zou je het een afknapper vinden als je geen/weinig ambitie heeft?
- Ja
- Nee
- Anders…
0 stemmers
Weet jij wat ‘casperen’ of ‘caspering’ is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Samenvatting
Het is een vriendelijkere variant van ghosten, waarbij je wel laat weten waarom het niets wordt voordat je niets meer van je laat horen
Haha, maar waarom is hier een apart woord voor nodig? Dat is toch gewoon de standaard hoe het gaat als je aan het daten bent en het niks gaat worden?
Ik zou het wel een afknapper vinden als die afhankelijk was van anderen, in beiden gevallen. Dus bijvoorbeeld veel rekenen op meerijden met anderen, ervan uitgaan dat ik die altijd zou halen/brengen, geen ambitie om genoeg voldoening uit zichzelf te halen maar ervan uitgaan dat een ander dingen dien leuk zou maken, ofzo.
Als iemand lekker met de fiets en het OV wil gaan, diens geld niet aan auto’s wil uitgeven of genieten van wat is belangrijker vindt dan streven kan ik dat juist helemaal leuk vinden.
Ik heb geen idee, ik heb al 100 jaar een relatie, ik weet sowieso niets van daten haha
Oh neeeee wat kut is dat
Dus dat de een denkt oh het was een leuke date en dan de volgende dag stuurt heyy was gezellig gister zullen we nog een x afspreken? En dat de ander dan te laf is om eerlijk te zeggen nee t wordt niks, maar alleen stuurt ‘ok’ en dan hoopt dat de enthousiaste partij vanzelf afhaakt? Dat vind ik nog kutter dan geghost worden
Samba saus van Calvé
Waarschijnlijk doen ze het gewoon al, ook zonder acceptatie van jou
Heb jij ritmegevoel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kun jij zingen?
- Ja, ben een heuse Mariah Carey
- Ja, ik kan een simpel deuntje meezingen
- Ja, met een paar biertjes komt het goed
- Nee, ben toondoof
- Ik weiger te zingen
- IK GA ZWEMMENNN IN BACARDI LEMONNN
0 stemmers
Ik laat me er overigens vooral niet door weerhouden, sorry buren
Je zegt tenminste sorry
Ik ben ZO slecht in zingen, alles met noten, en kan ook echt niet goed dansen. Helaas vind ik het veeel te leuk en doe het toch. Maar mensen lachen me echt uit
Hoor juist heel goed hoe vals ik wel niet zing haha maar kan echt geen toon houden/heb geen controle over m’n stem. Als ik praat gaat het al alle kanten op
Ik geef haast iedere dag in de auto complete concerten weg en ik vind eigenlijk dat dat best goed klinkt, maar zo gauw als iemand mee rijdt hebben ze liever dat ik stil ben dus dat zegt genoeg denk ik
Nou ik dacht altijd dat het gewoon wel ok was.
Maar hoe vaak ik het ook probeer, ik kan dus gewoon niet het klapje aan het begin van Starlight van Muse meeklappen? Het is volgens mij gewoon 1, 1-2, 1, 1-2-3 maar HET LUKT NIET Wil als ik ze weer eens live zien ook gewoon mee kunnen doen
Doet jouw familie ook aan zelfgeschreven nummers op bestaande guust meeuwis muziek tijdens bruiloften/feesten/whatever
- Ja, heerlijk
- Ja, echt helemaal kut
- Ja, neutraal
- Nee, helaas niet
- Nee, goddank niet
- Wat?
0 stemmers
echt ik HAAT het, het is nooit grappig, het klinkt nergens naar en iedereen staart een beetje ongemakkelijk naar z’n A4’tje
Hahaha ik kan een goede slechte remake wel waarderen, vooral met slechte grappen erin. Op mijn werk doen we dit ook vaak voor afscheidnemende collega’s. Ik kan nu echt nog steeds stuk gaan om mijn zelfschreven repertoire hahaha