Ik heb sowieso geen whatsapp meer sinds die bizarre privacywijzigingen, dus kwam erachter via het nieuws. Ik dacht dat geen whatsapp lastig zou zijn, maar dat blijkt het helemaal niet!
Is dat dan omdat niemand in je omgeving het echt gebruikt? Of heb je een ander platform? Ik vind het gewoon zo’n makkelijk communicatie middel, maar als smsen gewoon net zo zouden zijn als whatsapp en je er voor moest betalen, stapte ik gelijk over.
Ja dit! Mijn vrienden gebruiken allemaal whatsapp en vinden het niet gebruiken onzin (). Ik gebruik zakelijk en privé grotendeels signal maar voor sommige groepschats wel whatsapp omdat ik niet uitnodigingen etc wil missen en mensen er echt niet aan denken dat apart toe te sturen via een kanaal dat ze zelf niet gebruiken.
Ik hoop dat whatsapp alsnog een stille dood sterft. Net zoals Facebook door echt niemand in mijn omgeving nog gebruikt wordt.
Niet waar. Ik ben sws emotieloos
Hou je mond ik huil als ik er aan denk ik zweer
Heb jij naar aanleiding van de storing gisteravond een andere berichtendienst gedownload?
- Ja, Signal
- Ja, Telegram
- Ja, een andere app
- Nee
- Niet van toepassing / neutraal / geen mening
0 stemmers
Ik heb Telegram gedownload maar dat voelde toch niet helemaal fijn en ik heb 0 contacten met Telegram. Die heb ik dus weer verwijderd.
Vervolgens heb ik Signal gedownload en daar heb ik wel redelijk wat contacten in. Ik ben niet van plan die actief te gaan gebruiken vooralsnog.
Ik gebruik Signal al langere tijd omdat het imo veel beter omgaat met privacygevoelige gegevens dan Whatsapp en daarmee een goed alternatief is. Jammer dat mijn vrienden en eigen familie er niet zo over denken, vooralsnog gebruik ik het alleen met werk (verplicht!) en schoonfamilie.
Jawel iedereen gebruikt het, maar ik heb gewoon gezegd dat ik naar signal ga, ook telegram en iMessage heb, en er zijn eigenlijk veel mensen gevolgd. Vrienden wilden wel signal aanmaken zodat we een groepsapp konden houden. Dat was fijn.
Een tindermatch waarmee ik praatte op insta was weer naar tinder overgeschakeld hahaha en hij stuurde “ja als ik daar niet antwoord is het door de storing” alsof ik m op insta wel nog kon sturen
Ik heb die nieuwe voorwaarden van ze nog steeds niet geaccepteerd. Eerst werd er gezegd dat je WhatsApp dan niet meer kon gebruiken na een tijd, dus ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren
Hoeveel paar schoenen heb je?
- 1-3
- 4-6
- 7-9
- 10-13
- 14-16
- 17-19
- 20-23
- 24-26
- 27-30
- 30+
0 stemmers
Welke kleur schoenen heb je?
- Zwart
- Wit
- Grijs
- Lichtblauw
- Donkerblauw
- Lichtgroen
- Donkergroen
- Geel
- Rood
- Oranje
- Paars
- Roze
- Bruin
- Gekleurd
0 stemmers
Maar ik draag maar ongeveer 5 paar.
Ik ben erg asymmetrisch en ik vind de linkerhelft van mijn gezicht er heel dom uitzien, maar de rechterhelft juist gemeen.
Ik heb het gevoel dat alles aan de rechterhelft wat groter is, mijn neus buigt naar links waardoor hij rechts groter lijkt, mijn wenkbrauw is meer aanwezig en mijn lippen ook (mijn rechterborst is ook groter dan mijn linkerborst, evenals mijn rechterhand en -voet). Ik vind links wel leuker voor op foto’s omdat mijn neus niet zo in de weg zit, maar doorgaans vind ik mijn rechterkant juist charmanter, make-up zit er ook altijd mooier!
Kan dat deze vraag eerder is gesteld.
Zou jij het een afknapper vinden als je partner geen rijbewijs heeft?
- Ja
- Nee
- Anders, ligt aan de situatie
0 stemmers
Zou je het een afknapper vinden als je geen/weinig ambitie heeft?
- Ja
- Nee
- Anders…
0 stemmers
Weet jij wat ‘casperen’ of ‘caspering’ is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Samenvatting
Het is een vriendelijkere variant van ghosten, waarbij je wel laat weten waarom het niets wordt voordat je niets meer van je laat horen
Haha, maar waarom is hier een apart woord voor nodig? Dat is toch gewoon de standaard hoe het gaat als je aan het daten bent en het niks gaat worden?
Ik zou het wel een afknapper vinden als die afhankelijk was van anderen, in beiden gevallen. Dus bijvoorbeeld veel rekenen op meerijden met anderen, ervan uitgaan dat ik die altijd zou halen/brengen, geen ambitie om genoeg voldoening uit zichzelf te halen maar ervan uitgaan dat een ander dingen dien leuk zou maken, ofzo.
Als iemand lekker met de fiets en het OV wil gaan, diens geld niet aan auto’s wil uitgeven of genieten van wat is belangrijker vindt dan streven kan ik dat juist helemaal leuk vinden.
Ik heb geen idee, ik heb al 100 jaar een relatie, ik weet sowieso niets van daten haha
Oh neeeee wat kut is dat