Dus dat de een denkt oh het was een leuke date en dan de volgende dag stuurt heyy was gezellig gister zullen we nog een x afspreken? En dat de ander dan te laf is om eerlijk te zeggen nee t wordt niks, maar alleen stuurt ‘ok’ en dan hoopt dat de enthousiaste partij vanzelf afhaakt? Dat vind ik nog kutter dan geghost worden
Samba saus van Calvé
Waarschijnlijk doen ze het gewoon al, ook zonder acceptatie van jou
Heb jij ritmegevoel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kun jij zingen?
- Ja, ben een heuse Mariah Carey
- Ja, ik kan een simpel deuntje meezingen
- Ja, met een paar biertjes komt het goed
- Nee, ben toondoof
- Ik weiger te zingen
- IK GA ZWEMMENNN IN BACARDI LEMONNN
0 stemmers
Ik laat me er overigens vooral niet door weerhouden, sorry buren
Je zegt tenminste sorry
Ik ben ZO slecht in zingen, alles met noten, en kan ook echt niet goed dansen. Helaas vind ik het veeel te leuk en doe het toch. Maar mensen lachen me echt uit
Hoor juist heel goed hoe vals ik wel niet zing haha maar kan echt geen toon houden/heb geen controle over m’n stem. Als ik praat gaat het al alle kanten op
Ik geef haast iedere dag in de auto complete concerten weg en ik vind eigenlijk dat dat best goed klinkt, maar zo gauw als iemand mee rijdt hebben ze liever dat ik stil ben dus dat zegt genoeg denk ik
Nou ik dacht altijd dat het gewoon wel ok was.
Maar hoe vaak ik het ook probeer, ik kan dus gewoon niet het klapje aan het begin van Starlight van Muse meeklappen? Het is volgens mij gewoon 1, 1-2, 1, 1-2-3 maar HET LUKT NIET Wil als ik ze weer eens live zien ook gewoon mee kunnen doen
Doet jouw familie ook aan zelfgeschreven nummers op bestaande guust meeuwis muziek tijdens bruiloften/feesten/whatever
- Ja, heerlijk
- Ja, echt helemaal kut
- Ja, neutraal
- Nee, helaas niet
- Nee, goddank niet
- Wat?
0 stemmers
echt ik HAAT het, het is nooit grappig, het klinkt nergens naar en iedereen staart een beetje ongemakkelijk naar z’n A4’tje
Hahaha ik kan een goede slechte remake wel waarderen, vooral met slechte grappen erin. Op mijn werk doen we dit ook vaak voor afscheidnemende collega’s. Ik kan nu echt nog steeds stuk gaan om mijn zelfschreven repertoire hahaha
Ik heb dit live gezien en ik heb ook geen ritme dus stond zo: 🧍🏻♀️
Hahahaha maar zingen jullie dan ook echt met melodie erin of is het monotoon gemompel
Ik heb dit net 5x geprobeerd en het lukte echt voor geen meter
Nou dat is inderdaad wel een belangrijk detail! Ik werk in het basisonderwijs dus we gaan dan wel met volle overtuiging ervoor, dat scheelt wel aan de hele beleving.
Nou vooral inderdaad die blik van ze, alsof ze de persoon over wie het gaat er een groot plezier meedoen. Terwijl echt niemand daar op zit te wachten
Ben echt geneigd een deel van mn fam never uit te gaan nodigen op grote feesten, want god ik hoef echt geen nummer op ‘het is een nacht’, daar heb ik al 5 covers van gehoord geloof ik
Knut
-
- ???
-
0 stemmers
Whaha ja same dus! Ik stond daar tussen van die megafans die dit in hun slaap doen en ik wilde ook gewoon meedoen want vind het echt een heerlijk nummer en dat geklap maakt het gewoon af ofzo. Maar echt altijd totale error @Zemraluani ergens toch fijn dat ik niet de enige ben haha