Stel je persoonlijke vraag #31

Mijn ouders vroeger: trek eerst maar een trui aan/drink kop warme thee/ga warm douchen, dan de verwarming aan.

Mijn ouders nu: standaard de verwarming op 23 graden :hot_face:

11 likes

Ik had eens op vakantie dat iemand naar me toe kwam met de vraag of ik een foto wilde maken. Dus ik maakte een paar foto’s, gaf haar telefoon terug, maar het was niet goed. Ik maakte braaf nog wat foto’s, maar het was weer niet goed genoeg, haha. Toen heb ik maar gezegd dat ze een fotograaf mee moet nemen op vakantie.

41 likes

Verwarming standaard op 20 graden, als je het dan nog koud had trok je maar een extra trui aan.

3 likes

Welke verkiezingshashtags spreken je het meeste aan? En dan de politieke partij buiten beschouwing laten, dus echt puur voor de hashtags. Max 5.

• #GroeiendVerzet
  • #VoorVerandering
  • #InVertrouwen
  • #NaastenLiefde
  • #NuDoorpakken
  • #SamenSterkerVerder
  • #ToekomstMadeInEurope
  • #KomBIJ1
  • #NietZonderJou
  • #EerlijkeToekomst
  • #MeerToekomst
  • #TijdVoorNieuwLeiderschap
  • #KiesVoorWatÉchtTelt
  • #TeamPlanet
  • #EerlijkKiezen
  • #PlanB
  • #VeranderingBegintHier
  • #DENKanders
  • #FutureMadeInEurope
  • #StemmenVoorLater

0 stemmers

En wat zijn de meest onnozele hashtags? Max 5.

• #GroeiendVerzet
  • #VoorVerandering
  • #InVertrouwen
  • #NaastenLiefde
  • #NuDoorpakken
  • #SamenSterkerVerder
  • #ToekomstMadeInEurope
  • #KomBIJ1
  • #NietZonderJou
  • #EerlijkeToekomst
  • #MeerToekomst
  • #TijdVoorNieuwLeiderschap
  • #KiesVoorWatÉchtTelt
  • #TeamPlanet
  • #EerlijkKiezen
  • #PlanB
  • #VeranderingBegintHier
  • #DENKanders
  • #FutureMadeInEurope
  • #StemmenVoorLater

0 stemmers

PVV en FVD hebben trouwens alleen #PVV en #FVD :crazy_face: en 50PLUS weet waarschijnlijk niet wat hashtags zijn

Gewoon hekje!!!

13 likes

Je vergeet #JezusLeeft. :pray:t2:

2 likes

Ik haat dat zo hĂš als mensen dat vragen. Je kan nooit ongestoord van een uitzicht genieten want dan denken andere toeristen dat je je zit te vervelen of zo.

Hoe vaak vervang jij je toiletborstel?

• Elke maand
  • Om de paar maanden
  • 2x per jaar
  • Elk jaar
  • Om het jaar
  • Langer dan om het jaar
  • Pas als hij kapot is
  • Vervangen??? :exploding_head:

0 stemmers

Heb je het dan over voornamen? Of combi voor en achternaam

Hahahahaha een film over mijn leven.
Dat je 1 uur lang naar een chick kijkt die heel t internet loopt te screenshotten

47 likes

Ik zat op de middelbare in de klas met twee meisjes die praktisch hetzelfde heetten, ook met achternaam. Dus zeg maar Sara de Jonge en Saar de Jong.

3 likes

Had op een gegeven moment drie suzanne’s en twee die Thomas heette in dezelfde klas. De ouders waren toen niet superorgineel

3 likes

Ik zat ooit in een klas met 2 julia’s en 1 julie en 2 lisa’s en 1 lies haha.

2 likes

Hoe erg moet jij huilen bij het snijden van ui, knoflook, prei en andere lookachtigen?

• Niet
  • Een beetje
  • Meer dan een beetje
  • Heel erg, het doet pijn en ik jammer er altijd bij
  • Ik heb een bril/lenzen
  • Ik heb geen bril/lenzen

0 stemmers

P.S. Ik hoef geen tips hoe je het kan voorkomen want ik kwel mezelf graag

Sorry hij was anoniem
En ik kan ook niet twee dingen aanklikken wat een gedoe

heb lenzen en moet daarom niet huilen maar krijg er altijd een gigantische kriebel van in m’n neus wat resulteert in een niesbui waar je u tegen zegt :joy:

1 like

Alleen bij ui, bij de rest niet

3 likes

Ik heb nog geen toiletborstel gekocht. :relieved:

Ik heb lenzen maar moet alsnog janken

5 likes

Ik had zelfs twee jongens in de klas die precies dezelfde voor- en achternaam hadden. Ze hadden ook geen tussennamen waar een letter van kon worden gebruikt ter onderscheiding. Toen zijn ze omgedoopt tot Grote Bas* en Kleine Bas, maar uiteindelijk kreeg kleine Bas een groeispurt en was hij langer dan grote Bas dus dat zorgde vooral voor heel veel verwarring. :geek:

*gefingeerde naam uiteraard

@monkeyslut met lenzen in heb ik nergens last van, zonder lenzen in (met of zonder bril) lopen de tranen over m’n wangen. Lenzen zijn een uitstekend anti-huilmiddel, zou het iedereen aanraden.

12 likes

Ik ga altijd helemaal stuk, het prikt als de malle en moet altijd mn ogen dichtknijpen. Vervolgens voel ik me de rest van de dag alsof ik een dikke huilbui heb gehad :thumbsup: mn zusje zegt altijd dat ik me aanstel (ok het jammeren is misschien wat overdreven) maar zij heeft lenzen

1 like