Stel je persoonlijke vraag #31

De laatste x dat ik hard op heb gehuild in het openbaar was ik helemaal naar de gedver.

De enige keer dat ik echt gejankt heb in het OV was na een vreselijke werkdag (uitgescholden/ruzie met klant), kon echt niet meer stoppen. Toen moest ik een overvolle bus in en ging ik ook nog met mn domme kop bij de vierzits zitten. Tegenover me zat een meisje die het ook zichtbaar awkward vond dus we probeerden elkaars blik steeds te vermijden :’) Vond het toen juist wel fijn dat ze niks zei, wilde gewoon met rust gelaten worden.

Hahaha ja same, helemaal dramatisch tegen de taxichauffeur :joy: en ook keer op keer hetzelfde herhalen. “Meneer, als je een vriendin hebt en je houdt van haar, dan moet je echt moeite voor haar doen. Weer je wel hoe erg het is als het uitgaat wheeeeheeeeheeee”. Moet echt annoying geweest zijn voor hem.

7 likes

Ja ik zelf zou het liefst in zo’n situatie gewoon met rust willen worden gelaten maar ik denk dat ook veel het fijn zouden vinden om ff te vragen of het gaat oid. Maar omdat ik dat zelf dus niet prettig vind durf ik dat niet te doen.

Er vroeg wel een keer iemand of het ging toen ik half in coma dronken in de trein zat ergens in duitsland. Het was zo genant, ik zei eh ja ik eh viel ff weg ik heb diabetes. Omg hoezo zei ik dat, heb ik helemaal niet. Kwam ook nog een conductrice bij en ik kreeg cola van die vrouw. Gelukkig moest ik snel uit die trein zo genant hahahaha.

5 likes

Heb je wel eens een kus “op de mond” gegeven terwijl je beide een mondkapje op had? Ik heb dat nu zovaak gedaan, en het is zo dom. Maar het lijkt wel alsof we dan ff vergeten dat we nog dat ding ophebben.

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik zou als eerste … eten:

• Linksboven
  • Middenboven
  • Rechtsboven
  • Linksonder
  • Middenonder
  • Rechtsonder

0 stemmers

1 like

En noemde we het ook ‘Corona kus’

Ik weet niet wlke smaak ze zijn.

4 likes

Donuts :face_vomiting:

6 likes

Oké persoonlijk “dilemma”, ben vd week bij een vriendin gaan eten en heb daar de boodschappen voor gehaald, ze vroeg ook nog of ik wat andere dingen voor haar zelf mee kon brengen dus heb ik gedaan. Ze heeft niks gezegd van laat ff weten wat je van me krijgt. Nu eten we regelmatig samen en de ene keer doet de een boodschappen en de andere keer de ander, dus de boodschappen voor het avondeten heb ik gewoon betaald. Maar ik voel me nu soort van bezwaard om een tikkie te sturen voor haar eigen boodschappen (5,-) terwijl ik ook denk ja ik hoef niet voor haar brood enzo te betalen :sweat_smile:. Het is ook niet dat ik het super breed heb qua geld zelf zeg maar. Wat zouden jullie doen?

• Tikkie sturen
  • Laten zitten
  • Anders

0 stemmers

1 like

Als zij volgende keer boodschappen haalt voor bij jou, vragen of ze ook nog een paar dingen voor jou meenemen? :stuck_out_tongue:

13 likes

Heb je wel eens een adventskalender voor jezelf gekocht?

• Nee en ga ik ook niet doen
  • Nee maar misschien wil ik dat wel doen
  • Ja

0 stemmers

Heel stom maar ik vind het ergens een beetje ‘sneu’ om het voor mezelf te kopen. En ik ben altijd bang dat het 1 grote teleurstelling is. Bovendien ben ik bang dat ik alles direct openmaak.

2 likes

Een optie, maar daar ontvang ik sowieso een tikkie van want dat vraag ik zelf altijd :joy:

Nog nooit gedaan, maar zag gister in de action folder een met celebrations. Het zou zomaar kunnen dat ik die ga kopen :grimacing:

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het adventkalender-topic

Geef mij een lindt chocolade adventskalender en ik ben voorlopig heel tevreden

5 likes

Ik heb al de hele dat hoofdpijn en een duffe kop. Jullie ook?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een mening erover als volwassenen op zo’n ding rijden?

Volwassen-step

• Ja leuk
  • Ja doe normaal met dat ding
  • Nee geen mening

0 stemmers

Ik ontving vandaag een appje met , sorry ik zat net op mn step toen je belde. En ik vind vooral dat idee van die persoon op een step te grappig.

2 likes

Nee maar ik heb wel een mening over zijn kinhaar

37 likes

Zo’n ding: wel leuk. Mensen met een elektrische step die overal doorheen racen en je bijna aanrijden: niet leuk

7 likes