Ik heb nul komma nul balans in mijn voeten. Ik zou gelijk flink op mijn bek gaan op zo’n ding
Nou die persoon die dat heeft woont in Groningen, waar het echt krioelt van de fietsers dus ik denk dat mensen het niet zo leuk vinden daar.
Ik kan me bewoon bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die niet even kijken. Want de meeste mensen die je inhaalt rijden zooo irritant. Ik denk dat de mensen die niet kijken van die snelle mannen zijn die op de zuidas werken.
Haha ik kijk nooit omdat ik dat ongemakkelijk vind. Alleen als iemand aan het slingeren is oid
Het is meeeega ongemakkelijk, maar het lukt me gewoon niet om niet te kijken
Ik zou een appje sturen en dan zeggen joh ik had boodschappen gedaan en er zaten ook boodschappen speciaal voor jou nog bij. We hebben het er niet echt over gehad, maar zou je … Naar mij over willen maken? En dan zonder mwteen een tikkie, want nu geef je haar nog ruimte om te zeggen wat ze zelf dacht over dat bedrag.
En dan zegt ze vast iets van ja is goed kun je een tikkie sturen of joh wat is je rekeningnummer. Of van oh maar ik dacht… En dan kan jij eventueel nog zeggen zou wel e willen betalen maar weinig money oid.
Hoevaak maak je vaak foto’s van jezelf?
- Dagelijks
- Nooit
- Wekelijks
- Paar keer per maand
- Maandelijks
- Alleen als iemand erom vraagt
- Paar keer per jaar
0 stemmers
Denk ook dat het komt omdat ik geen social media gebruik dat ik niet/nauwelijks nog foto’s van mezelf maak. En ik DENK dat dat ook veel meer rust geeft.
Maar veel posten oom in het wayrwt topic. Dat telt toch ook mee? Want aan de antwoorden te zien lijkt me dat niet per se kloppen?
Ik heb ooit iemand gedate, echt zolang geleden en wist nog weinig maar van daten af. Hij wilde elke dag een foto van mij, dus elke dag moest ik op die dag een foto maken. En ik deed dat ook nog. Wtf. Ik haat op mannen die altijd maar vragen, heb je meer foto’s, mag ik meer zien. Stuur dit/dat. Ga lekker op de brandstapel.
Ik kijk niet omdat ik zeker weet dat er op een dag iemand aanstoot aan neemt en er zijn hier zoveel gekken met road rage. Heb geen zin dat er zo iemand naast mijn deur staat bij het stoplicht.
haha jezus
Echt zelden, tot ongenoegen van m´n moeder die me nu recentelijk al meermaals heeft gevraagd of ik weer eens een nieuwe foto kon sturen, want de laatste was van afgelopen winter dus dat is te oud blijkbaar.
Maar ik vroeg dus waarom ze dan zo graag een nieuwe foto wilde, zoveel verander ik niet… zegt ze ‘Ja collega’s (ze werkt een paar uurtjes per week als overblijf juf) laten ook vaak foto’s van hun kinderen zien en dan wil ik dat ook kunnen doen’ MAM IK BEN 31 NIET 3!!!
Ja ik vind het zoooo stom. Kan me nog herinneren dat dat vaak de eerste vraag was. En ik dacht dan, pff jeeeezus.
ja wel echt erg overdreven van hem. kon je hem niet gewoon een foto in een lijstje geven ‘hier kijk hier maar gewoon naar als je me wilt zien’
Nee mannen moeten altijd meeeeer. Maar ja, hij wilde het dan per se van die dag zelf. Aan de ene kant snap ik dat het leuk is in een relatie, als je echt gek bent op elkaar etc. Om foto’s van diegene te ontvangen. Maar zo in het begin direct om eigenlijk alleen puur foto’s te vragen vind ik gewoon zo typisch iets voor mannen.
@Acquiesce haha wel herkenbaar. En heb je inmiddels nieuwe foto’s gestuurd? Mijn moeder weet dat ik er niet van houd, ze wilde altijd graag een foto van mn zus en mij hebben. Door echt zo’n professionele fotograaf. Nou, NEE. Gatverdamme. Vind het gewoon heel kut.
Ik woon bij mijn ouders dus ik heb het geluk dat ik me daar niet druk over hoef te maken.
Nee haha, ik maak ook eigenlijk nooit echt foto’s van mezelf alleen als ik op een leuke plek ben ofzo. Dus ze moet het nog maar even met een selfie doen van mij in de sneeuw.
Mijn broer werkte als fotograaf en zn vriendin kan ook wel leuke foto’s maken dus jaren geleden hebben we een soort fotoshoot gedaan en haar wat foto’s van ons gegeven zodat ze daar weer even mee voort kon. Maar blijkbaar is dat nu toch echt te lang geleden
Nee hoorde dat Wopke dit allemaal voor ons gaat betalen
Nee die ging aan het kruis.
Ik heb stadswarmte maar ik maak me zorgen om iedereen die wel nog gas heeft. Vooral de lage inkomens.