Nu nog even niet, omdat wij nog net op tijd voor 2 jaar prijsvast hadden laten zetten, maar nu gaan we die 2 jaar dus wel gebruiken om te investeren in een warmtepomp oid. Maak me er voor dan wel zorgen om.
Krijg je wel eens een soort rare rilling over je rug als iemand langsloopt? Dat je echt automatisch een bibbert, het is geen eng gevoel maar gewoon heel raar/onprettig.
- Nee nooit
- Ja soms
- Ja vaak
- Ja maar alleen als kind had ik dat
- Anders
0 stemmers
Ik had dat als kind heel vaak en nu echt bijna nooit meer.
En ken je ook de personen bij wie je dat hebt/had?
- Nee niemand
- Ja iedereen
- Verschilt heel erg
0 stemmers
Tim den Besten
- Overrated
- Irritant
- Geweldige interviewer, subliem
- wie?
- Neutraal
0 stemmers
Is hij interviewer dan?
Ik vind zijn Instagram echt subliem maar verder kijk ik eigenlijk niks van hem
Vind hem op tv altijd een beetje tegenvallen
Beestie boys vond ik wel leuk
En zân Instagram vind ik wel heel erg grappig
ja hij had dat Tims tent en een keer interview met Willem van de opposites
Ehh gewoon wel leuk? Niet neutraal en niet subliem 7/10
Ohja Tims tent toen ging hij Jamie li interviewen hahaaa
En Rundfunkboys en die namen hem echt flink in de zeik hahahahaha wil dat nog wel een keer zien
Ik dacht Tim Hofman
Heb Tim den besten gegoogled maar ken hem echt niet.
Die hebben al vet lang een andere zanger (met hele zoektocht show op tv. ) omdat Tim solo wou. Nooit wat van zn solo muziek gehoord tho.
Ik was vroeger fanâŠ
Als ik nu of ergens in de komende 3 maanden een nieuw contract zou moeten afsluiten zou ik wel zenuwachtig zijn ja
Ik heb vorig jaar voor 3 jaar vast gezet dus ik maak me momenteel geen zorgen om mezelf maar ik vind het wel heel erg dat dit kan en de groeiende energie armoede is echt dieptriest. Vrijwel alle factoren die de prijs beĂŻnvloeden zitten momenteel tegen en als consument kun je gewoon niks dus in die zin maak ik me wel zorgen om de verdere toekomst
Kun jij gillen, ik bedoel dus niet schreeuwen, of misschien een hoge toon die je automatisch wel eens tijdens seks maakt. Echt gillen als in zoân stereotype â het vrouwtje is bangâ gil.
- Nee ik kan dat niet
- Ja ik kan keihard gillen
0 stemmers
Alsof vrouwen nog niet veel hebben tegenzitten schijnen de stembanden sneller te slijten en hell no ik kan niet gillen. Als 6 jarige misschien ja. Bij mij komt er geen geluid uit. Het zal al wel versleten zijn.
Ik kon het vroeger wel maar nu niet meer (oh zelfde als jij dus)
Zijn al versleten i guess
Ik ben sowieso al heel maar ook heeeel snel hees. Dus dat wijst denk ik al op slechte stembanden. Maar toen ik dit ook nog eens hoorde, als ik probeer te gillen komt er een soort rare pieeeep uit. Het kan gewoon niet meer. Heb jij ook vaak last van je keel?
Ja ik heb wel een gevoelige keel! En ik rook dus dat helpt ook niet
Ik ben verliefd op hem en als ik hem zie lopen op kantoor ga ik altijd heel raar doen en tegelijkertijd heel cool in de hoop dat hij mij ziet en denkt wow
Achja ik moet mn dagen ook maar doorkomen hé
Niet in Groningen boren zolang daar geen oplossingen zijn ivm die aardbevingen. Die zijn namelijk echt wel heftig en ontregelen de hele bevolking daar.
Kernenergie ben ik wel voorstander van. Sowieso staan er al centrales in Duitsland, dus als die ontploffen zijn we toch al de klos.
Kernenergie?
- Ja
- Nee
- Mwah misschien
- Ik heb een ander nog beter idee
0 stemmers
Of moeten we met zân allen weer voor de houtkachel gaan?
- Ja
- Nee
- Nee ik kan niet tegen die geur want astma/copd etc.
0 stemmers
Nouuu zeg, heel stom om te zeggen maar ik had niet gedacht dat jij rookte. Hypocriet ook van mij want dat heb ik zelf ook jaren af en aan gedaan. Mijn stem gaat direct kapot als ik in omgeving ben met rokende mensen dat sowieso. Maar heb nu denk ik bijna 4 jaar bijna niet/nauwelijks gerookt en ik moet zeggen dat ik helaas in het hees worden niks geen verschil heb gemerkt.