Stel je persoonlijke vraag #31

Ja dat eerste is nog wel even een dingetje :joy:

1 like

Ik snap die middelste niet?

1 like

Aaargh die van Phineas en Ferb :sob:

(Ik heb verder ook de meerderheid van jouw stickers in mijn collectie, so nu judgement verder :joy:)

2 likes

Als je stickers (gen z) maakt van internetgekkies (millenials), heb je dan stickers voor millenials of internetgekkies voor gen z?

3 likes

Oh naja die andere twee kan ik me voorstellen dat je misschien kan gebruiken in een bepaald gesprek. Maar zo’n random guy met hondsbien, geen idee wat dat moet betekenen lol.
Vind ook heel veel zo flauw en afgezaagd dat het juist niet grappig is. Maar zitten wel een paar leuke tussen. Denk alleen niet dat ik het ooit ga gebruiken.

Daar heb je sowieso niks aan want je kunt ze niet delen.

image

Deze heb ik ook in sticker

Wie wil groepschat op app stuur je nr :joy:

2 likes

In wat voor taal app jij doorgaans het meest?

• In het Nederlands
  • In een andere taal, en nee ik ga niet alle talen opnoemen.

0 stemmers

1 like

Hahhaa dat is stijn van streetlab en honds bien is een studentenuitspraak, wij gebruiken het als stopwoordje

1 like

Oh dan had ik die stijn iig wel herkent, maar hondsbien schijnt dus 1 of ander studentikoos woordje te zijn zag ik. Heeft ie dat dan in zo’n scène van streetlab gebruikt? Want wat is de connectie met die gast. Vind die lui van streetlab wel de meest onstudentikoze gasten haha.

Ja! Dat ze random dingen gingen zeggen tegen mensen in Utrecht om te testen hoe goed accenten werken qua aantrekkelijkheid en dit was het ‘studentenaccent’

4 likes

I need this

2 likes

Stickers op whatsapp is echt een verrijking van je leven. Mannen scoren ook bonuspunten als ze mij kunnen voorzien van een goede sticker die ik nog niet had

19 likes

Oh pff ik dacht dat het iets Frans was, las het als ‘onzbjèn’. En ik zag Stijn aan voor Hugo de Jonge.

2 likes

Hahaha ik moest hardop lachen

Ik voel me ineens heel oud.

En een soort van heimwee naar de tijd dat dit echt epic was:

Screenshot_20211009_022005_com.android.chrome_edit_86631841578446

51 likes

@de dickstickers: ew, als het nou nog grappig was…?? Doe dit lekker met z’n tweetjes in de DM ofzo. Wordt nu een beetje een wedstrijdje wie de ‘coolste’ stickers heeft :woozy_face:

8 likes

Kuukse elfkroegentocht is best ok!

1 like

Haha echt hè, ik voel een enorme generatie kloof ineens :sweat_smile: Heb ook echt nog nooit van iemand een sticker ontvangen

17 likes