Imderdaad rare gewaarwording op deze serene zaterdagmorgen.
Dat gezegd hebbende, ik wil alle stickers.
Denk jij in het weekend vaak aan je werk/studie?
- Nee, nooit
- Ja, vaak
- Soms
0 stemmers
Ja, maar ik werk & studeer ook in het weekend.
Wat een heerlijke stickers
Stickers op whatsapp
- Ik heb een uitgebreide collectie.
- Ik heb ze wel eens van een ander ontvangen.
- Zie ik nu voor het eerst / heb ik nooit ontvangen.
- Ik communiceer in stickers.
- Ik stuur ze af en toe / ga dat nu wel doen.
- Nee. Gewoon nee.
0 stemmers
Spoiler please, deze stickers zijn te natuurgetrouw
Ik heb ooit een gigantische Winnie de Poeh-knuffel gewonnen met een kijkdooswedstrijd van de blokker.
Zo groot:
Ahhw dat huilende piemeltje
Het is vandaag nationale krokettendag! Ga jij vandaag een kroket (of meer) eten?
- Ja
- Nee
- Kroketten zijn vies
0 stemmers
Nu wel
ik moet zeggen dat ik het hier mee eens ben @Luzarl. Ik zou het beter vinden als je de eerste en laatste verwijdert.
hopelijk heeft de mac nog de vega kroket, die was zo lekker
Helaas niet
Geen kroket maar denk wel bitterballen.
Begrijp jij dit/ben jij het er mee eens? (Die bovenste)
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
0 stemmers
Misschien mis ik iets, maar ik begrijp het niet. Punt van een gender neutraal toilet is toch dat iedereen er kan pissen?
Ja ik zat ookal heel erg na te denken over de indeling van dat toilet. Een losse wasbak ofzo die niet tegen een muur aan staat? En dan recht ertegen over een urinoir ofzo waar zij dan uitzicht op heeft terwijl ze haar handen staat te wassen.
Volgens mij bestaat zo’n toiletindeling helemaal niet, maar als dat het was kan ik nog enigszins begrijpen dat ze denkt waarom kies je uit alle toiletten precies die tegenover me en staar je me aan tijdens het plassen??
Maar dat scenario lijkt me dus heel onwaarschijnlijk, dus begrijp ik er niks van.
En hoezo heb je privacy nodig bij 't handen wassen? 't is niet dat die eerste man haar zag zitten plassen?
Enige dat ik nu kan bedenken is dat zij perongeluk haar handen stond te wassen in het urinoir
Ik lees uit haar verhaal dat hij ging pissen in zo’n bak terwijl zij haar handen wast. Ik vind je pik in je broek houden omdat je niet weet hoe die vrouw zich erbij voelt netter dan er gewoon voor gaan ook al mag het officieel. Maar dit is compleet gebaseerd op zo’n bak, als die man een wc hokje in ging dan snap ik het probleem ook niet