Lijkt mij dan niet slim van degene die het gebouwd heeft en niet de fout van degene die van iets gebruik maakt wat er staat
Ik lees het meer als man 1 komt binnen en gaat gewoon naar het toilet (in een hokje neem ik dan wel aan) en man 2 wacht buiten het toilet tot de persoon die het heeft geschreven de handen heeft gewassen etc en het toilet uitkomt en gaat dan pas naar binnen.
De comment is dan denk ik als volgt: man 1 behandelt je met respect door gewoon naar het toilet te gaan want het is een genderneutraal toilet. Man 2 behandelt je met respect maar omdat hij je als een dame ziet in een herentoilet wacht hij buiten. Dus beiden zouden respectvol zijn.
Maar in de bovenste comment zegt ze āi feel violatedā omdat iemand gewoon gaat plassen wtf?
Maar het is geen herentoilet toch š„²
Nee dat snap ik haha is geen herentoilet maar ik denk dat die man #2 dat dus zo zag, snap je. Hahah ja ik kan niet goed uitleggen. En diegene zegt idd āI felt violatedā maar daarom ook de comment daaronder dat ze beiden respectvol waren en diegene zegt ook I donāt know wich one you wanted as a treatment. Want wilde de schrijver behandeld worden zoals door #1, genderneutraal dus diegene doet gewoon zn ding, of als vrouw zoals bij #2 maar het is een genderneutraal toilet. Want door wat voelt diegene zich dan violated. Als het een beetje duidelijk is zo.
Ben even op onderzoek uit geweest want vond het maar een raar verhaal, maar ze bedoelde dat ze in een toilet was met 1 open wc en een wasbak, en de deur kon niet op slot. Die man ging dus daar pissen in het open hokje terwijl zij haar handen stond te wassen. In mijn optiek heeft dit dus vrij weinig te maken met een genderneutrale wc-kwestie maar was het hele probleem gewoon dat er 1 wc was waarvan de deur niet op slot kon. Nog steeds een raar verhaal, maar goed. Dan vind ik het wel raar ja dat die man daar gewoon ging pissen maar als een vrouw daar ging pissen net zo goed. Het was gewoon 1 wc en die was bezet dus logisch dat je buiten wacht dan.
Zonder deze context had ik een beeld in mijn hoofd met meerdere toiletruimtes waar iedereen kon gaan en in die setting vond ik haar reactie wel raar.
Oh wow. Ja, dan snap ik wat ze bedoelt. Dat was niet zo gemakkelijk uit t verhaal te halen, maar dan begrijpelijk. Snap dan de reactie van de ander er alleen niet op, die begreep het dan ook niet helemaal gok ik.
Een wc zonder slot?
Kapot misschien
Hoop ik dan hahaha. Zou anders het meest vreemde ontwerp ooit zijn.
Maar als het dus een hokje met wasbak en een aansluitend hokje zonder slot met wc was, dan zit er bij het hokje met wasbak toch een slot? Dat is in Nederland wel altijd zo. Want anders is ze dus naar de wc geweest waar iedereen kon binnenlopen. Doe dan het hokje op slot?
You must have never been to Greece
Nou eigenlijk wel! Maar kan mij dit van Athene niet herinneren.
En plopper de plop plop kanker op mag blijven staan?
Ja dat kon dus niet volgens haar
Ja oke goed punt
Omg is dit echt een Grieks ding? Ik was daar een paar weken geleden en elke x als ik van de wc kwam vroeg ik aan mn vrienden of zij wel hadden kunnen ontdekken hoe de wc op slot moest. Dacht al dat het aan mij lag haha
Ligt niet aan jou haha, ik heb het vaak gehad en online is er ook genoeg over te lezen Weet niet hoe het vasteland is tho.
Kun jij dansen?
- Ja, ben net Janet Jackson
- Ja, met een paar biertjes op
- Voldoende om niet voor gek te staan
- Ik wil niet dansen
- Nee, heb twee linkervoeten
- HAKKEN
0 stemmers