Stel je persoonlijke vraag #31

21 likes

N=2 werd niet geaccepteerd

1 like

M’n man doet altijd nog zo’n 3 keer over elke slok die hij neemt en ik krijg dat zelfs fysiek niet voor elkaar.

1 like

Moeder = mam
Vader = Vati

6 likes

ik kom net een plaatje op vinted tegen

Was deze jurk (te koop voor 15 euro in de ‘alles is 15 euro’ winkel) op jouw middelbare school ook populair voor meisjes om te dragen op het kerstgala? Hij was er in allerlei verschillende kleuren en ik geloof dat ongeveer 1 op de 3 meisjes die droegen bij ons.

• Ja!
  • Ik herken hem wel maar hij was niet heel populair
  • Nee dit komt me niet bekend voor
  • Ik heb zelf zo’n jurk gedragen

0 stemmers

Ik had een bronskleurige, voelde me er zo mooi in totdat zwart, rood en blauw ook vertegenwoordigd waren op het gala.

3 likes

Meestal gewoon mama of papa. Behalve als ik ze wil irriteren, dan va en moe. Want dat haten ze haha.

1 like

Ik heb zo’n jurk aangehad in het rood bij een kerk-gala(?) toen ik 13 was ofzo. Bij m’n middelbare schoolgala, was dit niet meer cool.

1 like

Ik ook op die leeftijd die kleur!

1 like

Hoe vaak gooi jij glazen/servies/andere breekbare dingen kapot

• Nooit, ik ben de beheersing zelve
  • Zelden
  • Regelmatig
  • Ik hoef maar naar een glas te kijken en alles op tafel valt in scherven :cry:

0 stemmers

Expres of per ongeluk?

3 likes

Per ongeluk. Doen mensen dat expres? :sweat_smile: (behalve in films in ruzies)

Thuis valt mee, maar op m’n werk laat ik regelmatig wat vallen (horeca)

2 likes

Ja in ruzies doen sommige mensen dat wel hoor, als ze heel boos zijn. Zelf niet gedaan, maar had een vriendin die wel 3 keer haar telefoon stuk heeft gegooid tegen de muur uit woede.

1 like

thuis echt nooit, doe echt al 100 jaar met m’n lievelingsmok haha. op werk (horeca) is het een ander verhaal :joy: gisteren nog een witte wijn glas op de bar laten omvallen, bingo. scherven brengen geluk zeggen we dan maar :crazy_face:

2 likes

Ik ga niet stemmen want dat brengt sowieso ongeluk.

1 like

Herkenbaar, dat zeggen we op m’n werk ook altijd als iemand wat laat vallen :grin:

Als je echt heel erg moe bent, maar je kan niet slapen omdat je onderweg bent, in het vliegtuig (wie kan daar lekker slapen) etc. Krijg jij dan last van prikkende ogen?

• Ja
  • Weet ik niet ik ben nooit moe
  • Nee
  • Ik denk van wel

0 stemmers

Echt zelden, maar ik moet zo de vaatwasser uitruimen en weet nu zeker dat ik dan iets kapot maak.

Soms wel tranende ogen, maar die prikken niet. Ik vraag me altijd af of dat eigenlijk ook is wat mensen bedoelen als ze prikkende ogen zeggen? Of prikt dat echt letterlijk, alsof je iets in je oog hebt of het geirriteerd is?