Wat zeg je tegen je vader/moeder?
- U
- Je
- Anders namelijkā¦
- Nvt
0 stemmers
Hoe spreek jij je vader/moeder aan?
- Mam(a)/pap (a)
- Naam vader/moeder
- Bijnaam
- Anders, namelijkā¦
- Nvt
0 stemmers
Wat zeg je tegen je vader/moeder?
0 stemmers
Hoe spreek jij je vader/moeder aan?
0 stemmers
Het lijkt me nu zelfs leuk om te krijgen. Gratis hint voor SS.
Wisselt per item.
Dingen als je billen aan elkaar piercen of een kotsomelet maken vind ik echt walgelijk, maar met Brad Pitt als aap verkleed klooien in winkelwagentjes vind ik leuk.
Edit; of extreme sports. Urban kayaking
Ik kijk liever Jackass dan welk realitygebeuren dan ook.
Een kardashian in een volgekakte dixi die omgekeerd wordt. Ik zou voor het eerst van mān leven naar de kardashians gaan kijken
Allemaal van een skateramp de sloot in, opgegeten door alligators.
Ik zeg pa en ma, maar dat schaar ik dan maar onder pap(a) en mam(a).
Als jij een slok drinken neemt (gewoon āgemiddeldā, wat dat ook mag zijn voor jou). In hoeveel slokken slik je het vervolgens door?
0 stemmers
Hahahahaha
N=2 werd niet geaccepteerd
Mān man doet altijd nog zoān 3 keer over elke slok die hij neemt en ik krijg dat zelfs fysiek niet voor elkaar.
Moeder = mam
Vader = Vati
ik kom net een plaatje op vinted tegen
Was deze jurk (te koop voor 15 euro in de āalles is 15 euroā winkel) op jouw middelbare school ook populair voor meisjes om te dragen op het kerstgala? Hij was er in allerlei verschillende kleuren en ik geloof dat ongeveer 1 op de 3 meisjes die droegen bij ons.
0 stemmers
Ik had een bronskleurige, voelde me er zo mooi in totdat zwart, rood en blauw ook vertegenwoordigd waren op het gala.
Meestal gewoon mama of papa. Behalve als ik ze wil irriteren, dan va en moe. Want dat haten ze haha.
Ik heb zoān jurk aangehad in het rood bij een kerk-gala(?) toen ik 13 was ofzo. Bij mān middelbare schoolgala, was dit niet meer cool.
Ik ook op die leeftijd die kleur!
Hoe vaak gooi jij glazen/servies/andere breekbare dingen kapot
0 stemmers
Expres of per ongeluk?